Damnnnnquote:
Mag ik ook komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:
Hier komen Frans Duijts, Peter Koelewijn en nog een onbekende Nederlandse topartiest voor nop.
Joe are kidding riiight?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:
Hier komen Frans Duijts, Peter Koelewijn en nog een onbekende Nederlandse topartiest voor nop.
Nee, for real.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?
Dan gaan we bier drinken en schreeuwen KOM VAN DAT DAK AFFFF !!!!
Gratis naar Frans Duijts? Je maakt zeker een grapje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:
Komen Gea en de kids ook?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gratis naar Frans Duijts? Je maakt zeker een grapje?
Gvd, ik word ook nooit serieus genomen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gratis naar Frans Duijts? Je maakt zeker een grapje?
Scheelt wel een tripje naar lingerwaard, waar dat ook moge liggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, ik word ook nooit serieus genomen.
Nee, totaal de andere kant van Nederland.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat in Den-Haag, of kom ik nu heel dom over?
Ja, dat is ongeveer mijn grootste droom. Ik kan het gewoon nog niet helemaal bevattenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, ik word ook nooit serieus genomen.
Vorig jaar was Tatjana hier ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer mijn grootste droom. Ik kan het gewoon nog niet helemaal bevatten
Was een faaloptreden, want niemand kende die meuk van d'r. Tot er één dronken mongool het podium opliep en haar ging droogneuken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie haar vaak genoeg, ik ben haar buurman
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was een faaloptreden, want niemand kende die meuk van d'r. Tot er één dronken mongool het podium opliep en haar ging droogneuken.
Wat een koningquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was een faaloptreden, want niemand kende die meuk van d'r. Tot er één dronken mongool het podium opliep en haar ging droogneuken.
Will toch....quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het misschien nog wel in mijn eigen collectie, maar dan moet ik even wat telefoon backups doorspitten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een koning!
Is daar een filmpje van ?
Doe doe doe !quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het misschien nog wel in mijn eigen collectie, maar dan moet ik even wat telefoon backups doorspitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |