Ja of het moet een 1 april grap zijnquote:
Dat is 'in bed liggen en knuffelen' weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef RealZeus het volgende:
Als ik naar buiten kijk heb ik het idee dat er een onweersbui aankomt.
Hmm nee, ik doe STUKKEN meer dan accountjes aanmakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vaak scoor je ook paar honderdjes per module van MCSA, MCSE, CCNA, pak hier en daar wat Prince certificaten erbij en wat ITIL. Maar junior systeembeheerder blijf je zolang je werkgever je de kutklusjes laat doen.Ken een gast die al 7 jaar alleen maar accountjes aanmaakt.. Ik zou me door mijn kop schieten op kantoor..
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is 'in bed liggen en knuffelen' weer
Ik heb dit jaar al zo'n 500.000 euro binnengeharkt. Moest ook maar es om salarisverhoging vragen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee, ik doe STUKKEN meer dan accountjes aanmaken
Ik doe eigenlijk weinig technisch gebeuren.
Ik stuur meer aan eigenlijk.
Maar ik ben nu bezig met ITIL Foundation en MCDST
Hmm ik heb alleen niveau 2quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou vriend, ik wil ook het huis uit, maar jij kan het beter betalen als ik en ik heb een mbo4 diploma..
schiet ook niet op hier
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is 'in bed liggen en knuffelen' weer
RZ, na zaterdag heb ik daar alle vertrouwen in bij jou!quote:
Ik geef op m'n werk alleen maar geld uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al zo'n 500.000 euro binnengeharkt. Moest ook maar es om salarisverhoging vragen.
ja, ik werk 24 uur in de week.. mja.. bij een stichting.. en ze betalen niet heel lullig, maar het zou anders zijn als ik commercieel zou worden, maar dat zit er niet inquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb alleen niveau 2
Maar ik moet het dan ook veel meer van m'n persoonlijkheid hebben dan papiertjes![]()
Maar heb je nu al wel werk dan?
Vandaag gelukkig wel okee.quote:
Ik ook.. en nog van andere ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geef op m'n werk alleen maar geld uit
Da's een goeie instelling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar ik moet het dan ook veel meer van m'n persoonlijkheid hebben dan papiertjes![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee, ik doe STUKKEN meer dan accountjes aanmaken
Ik doe eigenlijk weinig technisch gebeuren.
Ik stuur meer aan eigenlijk.
Maar ik ben nu bezig met ITIL Foundation en MCDST
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RZ, na zaterdag heb ik daar alle vertrouwen in bij jou!![]()
Kwestie van durven. En niet te kritisch zijn.
Zet die olieprijs maar op 1000 dollar per vat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier ook okee hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig wel okee.![]()
En met jou?
ik ben te lief heb ik tijdens mijn laatste gesprek te horen gekregenquote:
Daarom moet je die auto ook inleveren, dat scheelt weer een paar honderd euro.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hier ook okee hoordrukke dag gehad dus net even alle frustraties eruit gesport
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te lief heb ik tijdens mijn laatste gesprek te horen gekregen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet die olieprijs maar op 1000 dollar per vat.![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit voor iets geleerdquote:
Jij? Te liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben het er niet mee eens uiteraardquote:
Voor mensen die niets van IT weten. IT wereldje draait heel erg om certificering, ook al houd het in dat je geen ruk weet en puur braindumps gelezen hebt.quote:
Dan koop ik wel een leuk electrisch wagentje voor jequote:
dat ken ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit voor iets geleerdde hoogste VMBO zonder te leren voor geslaagd, en het MBO ben ik geslaagd zonder zelfs maar aanwezig te zijn op school
Ik kan ook gewoon echt niet leren.
Daarom is het balen dat ik het nu wel moet.
Ja ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij? Te lief![]()
Dat was ook wat ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat klopt. Dat hangt van de situatie af. Een uitzendbureau hoeft niet slechter te zijn dan een detacheringsbureau. Helaas zijn er aantal redenen waarom ik een aantallen banen in die sector niet kan en daardoor moeite heb met het vinden van een leuke en geschikte baan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je bent laborant maar werkt via een uitzendbureau? Is dat niet heel dom, zijn er geen headhunt of detachering bedrijfjes welke je kan aanschrijven in die sector?
Ik stuur de development mee op ons bedrijf. Echt, een goeie instelling helpt veel meer dan kennis van C++. Inzicht, weten wat men wil en wat handig is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Voor mensen die niets van IT weten. IT wereldje draait heel erg om certificering, ook al houd het in dat je geen ruk weet en puur braindumps gelezen hebt.
ja dat, en ik moet dingen uit handen geven, maar als je dat doet, weet je weer niet zeker of het goed gebeurd..quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ookik moet vaker nee zeggen en niet te veel hooi op m'n vork nemen...
Maar m'n 2 managers vonden me wel beiden een "lekkere vent"![]()
Nou, dat wordt lachen als ik naar mijn zus in Zweden ga. Om de 200 km dat kreng 8 uur opladen, dan ben ik toch zeker 60 uur onderweg i.p.v. 10.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan koop ik wel een leuk electrisch wagentje voor je
En dan vooral binnen de detachering jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Voor mensen die niets van IT weten. IT wereldje draait heel erg om certificering, ook al houd het in dat je geen ruk weet en puur braindumps gelezen hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij? Te lief![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nogmaals, ik ben het er niet mee eensquote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Mooi toch!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit voor iets geleerdde hoogste VMBO zonder te leren voor geslaagd, en het MBO ben ik geslaagd zonder zelfs maar aanwezig te zijn op school
Ik kan ook gewoon echt niet leren.
Daarom is het balen dat ik het nu wel moet.
Wel okee. Vandaag lijkt een goede dag te zijn, gelukkig.quote:
Bij IT beheer/infra/architectuur draait het idd veel om certificering, maar dat is niet alle onderdelen van de IT het geval, zeker niet in de minder technische hoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat eerste: Kloon!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja dat, en ik moet dingen uit handen geven, maar als je dat doet, weet je weer niet zeker of het goed gebeurd..
en ik moet strenger worden voor mijn leerlingen
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Bij IT beheer/infra/architectuur draait het idd veel om certificering, maar dat is niet alle onderdelen van de IT het geval, zeker niet in de minder technische hoeken.
En terechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
nogmaals, ik ben het er niet mee eens
Ik ben eigenlijk niet verbaast, dan me wel goed voorstellen dat jij te lief/zorgzaam bentquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
nogmaals, ik ben het er niet mee eens
lijk eens niet zo op mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat eerste: Kloon!
Dat tweede: neuh, gewoon speels aanpakken (doe ik ook). Hard zijn en beetje paaien met stroopwafels enzo. Werkt ideaal.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Delan het volgende:LIVE THE MOMENT!! schatje!!! nu uit mn boxjes!!
Na vandaag twee keer kletsnat te zijn geworden, gaat het nu ik weer droog en warm ben primaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee. Vandaag lijkt een goede dag te zijn, gelukkig.
En met jou?
ik geniet!! dikke kus voor jou liefie, veel plezier vanavond!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniet ervan! Ik ga genieten van Messi.
ik niet.. ik wil in principe alles voor iedereen doen, zover ik kan.. maar dan wil ik er wel iets voor terugzien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet verbaast, dan me wel goed voorstellen dat jij te lief/zorgzaam bent
Een hele dikke!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
Nu ga ik weg, want het wordt eng.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet.. ik wil in principe alles voor iedereen doen, zover ik kan.. maar dan wil ik er wel iets voor terugzien.
was het alquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ga ik weg, want het wordt eng.
Okee. dat van kletsnat worden is minder natuurlijk maar voor de restquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na vandaag twee keer kletsnat te zijn geworden, gaat het nu ik weer droog en warm ben prima
Sowieso zijn programmeurs heel ander volk dan MBO ict'ers die net beginnen en waar de markt al verzadigd van is. C++ scripters zijn vaak of alco, of ze zitten aan risperdal of andere zooi en geen enkele programmeur die ik ken is goed bij zijn hoofd. Als je dan iemand tegenkomt die normaal doet dan is dat _dan_ een zegen. Maar in de wondere wereld van het simpele systeembeheer heb je zo veel mensen die dat werk doen, dat iemand met certificaten, kennis en goede instelling (bereid om 70 uur te werken in de week) 1 in een dozijn is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stuur de development mee op ons bedrijf. Echt, een goeie instelling helpt veel meer dan kennis van C++. Inzicht, weten wat men wil en wat handig is.
En dat leer je niet op school.
quote:Op 31-03-2010 19:58 schreef Trekfiets
Jij hebt echt een hakkubar kop ouwe.
Voetbalquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat denken jullie, gaat Ajax het nog redden?
/Carequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
voetbalquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Uhm. Nee.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hele dikke!hele dikke kus terug!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks dan maar weerquote:
Heb ik geen hakkuhbar kopquote:
aaah dat word weer een 2 uurtjes wachten danquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ow.. BarcelonaNu weet ik ook waarom FF niet online is
Gelukkig heeft ze ons nogquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef Delan het volgende:
[..]
aaah dat word weer een 2 uurtjes wachten dan
Ajax.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
oo lekker zeg!! waar ga je heen??quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb ik geen hakkuhbar kop?
Ik ga trouwens over 4 weken op vakantie![]()
Die vaccinaties zijn alleen wel super duur zeg, en dan krijg ik via m'n werk nog korting ook...
Jij snapt mequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef Delan het volgende:
[..]
aaah dat word weer een 2 uurtjes wachten dan
Vandaarquote:
Plebsquote:
nee, heb je alles behalvequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb ik geen hakkuhbar kop?
Ik ga trouwens over 4 weken op vakantie![]()
Die vaccinaties zijn alleen wel super duur zeg, en dan krijg ik via m'n werk nog korting ook...
Ik kots wel, maar ben zoals je aan mijn ondertitel en eventueel mijn icoon kan zien, voor PSV.quote:
Kloptquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:19 schreef Delan het volgende:
[..]
precies maar denk dat dat toch niet helemaal kan tippen aan FF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voetbal is kut. punt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kots wel, maar ben zoals je aan mijn ondertitel en eventueel mijn icoon kan zien, voor PSV.
Maar of het nu Ajax of Twente wordt boeit me niet echt. Ik hoop op een nieuw wonder natuurlijk. Maar dat lijkt me uitgesloten helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |