Ja of het moet een 1 april grap zijnquote:
Dat is 'in bed liggen en knuffelen' weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef RealZeus het volgende:
Als ik naar buiten kijk heb ik het idee dat er een onweersbui aankomt.
Hmm nee, ik doe STUKKEN meer dan accountjes aanmakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vaak scoor je ook paar honderdjes per module van MCSA, MCSE, CCNA, pak hier en daar wat Prince certificaten erbij en wat ITIL. Maar junior systeembeheerder blijf je zolang je werkgever je de kutklusjes laat doen.Ken een gast die al 7 jaar alleen maar accountjes aanmaakt.. Ik zou me door mijn kop schieten op kantoor..
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is 'in bed liggen en knuffelen' weer
Ik heb dit jaar al zo'n 500.000 euro binnengeharkt. Moest ook maar es om salarisverhoging vragen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee, ik doe STUKKEN meer dan accountjes aanmaken
Ik doe eigenlijk weinig technisch gebeuren.
Ik stuur meer aan eigenlijk.
Maar ik ben nu bezig met ITIL Foundation en MCDST
Hmm ik heb alleen niveau 2quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou vriend, ik wil ook het huis uit, maar jij kan het beter betalen als ik en ik heb een mbo4 diploma..
schiet ook niet op hier
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is 'in bed liggen en knuffelen' weer
RZ, na zaterdag heb ik daar alle vertrouwen in bij jou!quote:
Ik geef op m'n werk alleen maar geld uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al zo'n 500.000 euro binnengeharkt. Moest ook maar es om salarisverhoging vragen.
ja, ik werk 24 uur in de week.. mja.. bij een stichting.. en ze betalen niet heel lullig, maar het zou anders zijn als ik commercieel zou worden, maar dat zit er niet inquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb alleen niveau 2
Maar ik moet het dan ook veel meer van m'n persoonlijkheid hebben dan papiertjes![]()
Maar heb je nu al wel werk dan?
Vandaag gelukkig wel okee.quote:
Ik ook.. en nog van andere ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geef op m'n werk alleen maar geld uit
Da's een goeie instelling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar ik moet het dan ook veel meer van m'n persoonlijkheid hebben dan papiertjes![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nee, ik doe STUKKEN meer dan accountjes aanmaken
Ik doe eigenlijk weinig technisch gebeuren.
Ik stuur meer aan eigenlijk.
Maar ik ben nu bezig met ITIL Foundation en MCDST
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RZ, na zaterdag heb ik daar alle vertrouwen in bij jou!![]()
Kwestie van durven. En niet te kritisch zijn.
Zet die olieprijs maar op 1000 dollar per vat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geef op m'n werk alleen maar geld uit
Hier ook okee hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig wel okee.![]()
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |