Vriend wil geen seks bij ongesteldheidquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ze ongesteld is, want mijns inzien absoluut geen reden is, want in die periode heb ik zelf juist vaak extra zin
lol!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik ook eens geprobeerd, had toen 3 weken geen sex![]()
Doe niet zo dom. Ik heb prima gelezen dat ze bovenop m ging zitten met d'r massageolie natte zee, maar dat betekent toch niet dat ze na haar ongesteldheid door blijft gaan met initiatief nemen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef VonHinten het volgende:
TS heeft allang weer seks gehad..LEZEN
Volgens mij ging het maar om 1 keer:quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:55 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Ik heb prima gelezen dat ze bovenop m ging zitten met d'r massageolie natte zee, maar dat betekent toch niet dat ze na haar ongesteldheid door blijft gaan met initiatief nemen?
Maar ik lurk met je mee hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Oksel het volgende:
Dus ik heb me nu voorgenomen om eens het initiatief NIET te nemen, en te kijken hoelang het duurt voordat de dame het neemt.
En wie zn initiatief?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef VonHinten het volgende:
TS heeft allang weer seks gehad..LEZEN
Zijn die zo zeldzaam dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel een vriend met libido van TS.
Ach met de jaren gaat de kwaliteit meer tellen dan de kwantiteit.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar is geen lol aan te beleven hoor
Zonder kwaliteit komt het bij zeker niet tot kwantiteit!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach met de jaren gaat de kwaliteit meer tellen dan de kwantiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |