Goedemiddag beste Fok!ers..! Bedankt voor het klikken op mijn topic!
Aangezien we nu al weer tijdje terug zijn in NL, en we ondertussen verloofd zijn gaan we feestje houden. Omdat we groot wonen kan iedereen die wil blijven slapen (eventueel in een tent / caravan), en omdat we (nog) arme stumperts zijn willen we er gewoon een soort van American party van maken.
Goed, veel van onze vrienden, kennissen en familieleden wonen aardig uit de buurt. Tot 800km, en als vrienden uit Londen komen nog verder. Het moet dus de moeite zijn om te komen, een soort van weekendje weg. Mensen kunnen vrijdag eind van de middag al komen, tot zondagavond ofzo. Zaterdag begin van de middag begint het feest, zondag doen we slapen en ontbijten. Blijft zaterdag overdag over.
Je moet mensen natuurlijk beetje bezighouden, met een leuke activiteit ofzo. Dat maakt zo'n feest uniek! Nu hebben we aardig de ruimte:
![]()
.. dus er is veel mogelijk. Maar wat?
Ik had zelf al gedacht aan:
- torenbouwwedstrijd van palets en dan de toren in de fik steken: probleem, te groot fik.
- quads huren en daar beetje mee crossen: probleem, je ragt het gras helemaal verrot, en het weiland is verhuurd.
- kleiduifschieten: mag vast weer niet in dit land.
Goed, iets cools, maar niet te duur. Gewoon, iets tofs.
Zo had mijn vader op zijn verjaardag 2 magnetrons gekocht, en hebben we de hele dag rare dingen in de magnetron gestopt en gebakken. Was best leuk vermaak..
Iemand een leuk idee?