abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2010 @ 14:47:17 #76
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_80344942
Poeh, ik heb lexa geprobeerd. Ten eerste zijn de tarieven echt belachelijk hoog. De ratio vrouw man is verstoord. Plus als ik dan kijk naar de vrouwen die er op staan... Niet echt mijn type.
Op Paiq zitten soms wel leuke meiden, al lijkt het erop dat alle leuke meiden daar in Friesland of Limburg wonen. Omgeving Amsterdam heb ik nog niet echt gevonden, echt leuke dan.

Grappig is ook dat sommige mensen zo kritisch zijn op dat soort sites dat als je begint met Hoi ipv Hallo mensen je al wegdrukken. Als je dan een meid wil zonder kinderen, die niet rookt en in de buurt woont. Good luck.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  donderdag 15 april 2010 @ 23:20:23 #77
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80367102
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
De meeste kennis haal je sowieso uit (levens)ervaring en niet uit school en/of studies.
Daar moet ik echt hartelijk om lachen. Er zijn maar heel weinig self-made mensen. Veelal hebben ze geleerd bepaalde trucjes te doen. Na verloop van tijd krijgen zo over precies die trucjes overzicht en kunnen ze daarin anderen aansturen. Iets totaal anders oppakken, zelf regelen, onderzoeken, etc; ofwel het ontwikkelen van nieuwe inzichten langs nieuwe invalshoeken, dat kunnen toch heel wat minder mensen. Een buschauffeur met 30 jaar ervaring is niet direct zo handig als een manager van een busmaatschappij. Dat is ook niet erg, beide zijn nodig.
pi_80374216
Dat bedoel ik ook helemaal niet.
pi_80375435
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef DragonFire het volgende:
Poeh, ik heb lexa geprobeerd. Ten eerste zijn de tarieven echt belachelijk hoog. De ratio vrouw man is verstoord. Plus als ik dan kijk naar de vrouwen die er op staan... Niet echt mijn type.
Op Paiq zitten soms wel leuke meiden, al lijkt het erop dat alle leuke meiden daar in Friesland of Limburg wonen. Omgeving Amsterdam heb ik nog niet echt gevonden, echt leuke dan.

Grappig is ook dat sommige mensen zo kritisch zijn op dat soort sites dat als je begint met Hoi ipv Hallo mensen je al wegdrukken. Als je dan een meid wil zonder kinderen, die niet rookt en in de buurt woont. Good luck.
Volgens mij is het op alle datingsites hetzelfde: té veel mannen en een hoop verwende vrouwen. Verwend in die zin dat ze je op de kleinste dingetjes inderdaad al afwijzen. Als je toch 50 berichten per dag krijgt dan zal vast 'mr. perfect' er wel een keer tussenzitten.

Als man heb je dan ook niet veel ruimte om je kritisch op te stellen. De enigste eisen die ik altijd maakte waren 1. Geen kinderen en 2. Geen religie
pi_80376809
[quote]Op vrijdag 9 april 2010 01:28 schreef GlenSpey het volgende:
Via internet heb ik:

- 1 iemand leren kennen via een echte dating site. Dit noem ik trots mijn '1-shotter'. Ik had me gratis bij wijze van proef ingeschreven op relatieplanet. Had uiteindelijk naar slechts 1 iemand een bericht gestuurd en had gelijk beet. Toch een leuke relatie aan overgehouden van ongeveer 3 maanden

Je moet toch betalen op RP om berichtjes te versturen?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:23:57 #81
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80379575
Ik heb een tijd geleden gewoon eens gezocht op de dingen die ik in mijn vriendin het belangrijkst vind. Dat was volgens mij ( nog gratis) op Lexa. Ik had dus gewoon nul matches.

Een korte greep:

- Geen blond of rood haar
- minimaal HBO
- minimaal 1.55, maximaal 1.74
- Geen godsdienst
- Geen kinderen
- Geen negroide vrouwen en geen aziaten
- Slank of normaal ( de grootste reden van geen matches)

Ik heb inmiddels mijn eisen iets bijgesteld en nu een aantal matches waarbij ik voor de 4 categorieen niet hoger scoor dan 60 %. Als dit een afspiegeling is van de wereld der singles, laat mij dan maar lekker bij mijn lief. Wat een diepdonkere treurnis.

Dan Paiq. Nooit een fatsoenlijke match, meestal vrouwen met issues. Voor een neukertje misschien best aardig, maar denk niet dat er leuke vrouwen uitkomen. Het enige wat me daar nog enigzins blij maakte ( is ook een tijd geleden) was het cijfer dat ik had. De vrouwen waren om te janken.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_80380320
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef GlenSpey het volgende:
Als man heb je dan ook niet veel ruimte om je kritisch op te stellen.
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je er zelf uitziet.
pi_80380889
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef GlenSpey het volgende:

[..]
De enigste eisen die ik altijd maakte waren 1. Geen kinderen en 2. Geen religie
Ik had je op dit moment ook weggeklikt.
pi_80386259
Ik had me vorige maand ook eens ingeschreven voor de gein op RP. Als man ben je echt kansloos volgens mij. En alle vrouwen zoeken hetzelfde:

Vragen:
Foto model.
Hoog opgeleid.
Veel geld .

Zijn:
Arrogant.
Houden van reizen en avontuur.
En ze zoeken niet de prins op het witte paard

En dan achteraf miepen dat als ze een date hebben gehad dat ze zijn gebruikt. En staan er vervolgens nog 3 jaar op om het dan op te geven.
pi_80392694
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik had je op dit moment ook weggeklikt.
Kom zeg geef me nog een kans al is het maar om te bewijzen dat vrouwen op internet niet arrogant zijn...
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 april 2010 01:28 schreef GlenSpey het volgende:
Via internet heb ik:

- 1 iemand leren kennen via een echte dating site. Dit noem ik trots mijn '1-shotter'. Ik had me gratis bij wijze van proef ingeschreven op relatieplanet. Had uiteindelijk naar slechts 1 iemand een bericht gestuurd en had gelijk beet. Toch een leuke relatie aan overgehouden van ongeveer 3 maanden

Je moet toch betalen op RP om berichtjes te versturen?
maar je kon toen 3 dagen gratis ofzo van alle dingen gebruik maken
pi_80393819
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:55 schreef GlenSpey het volgende:

Kom zeg geef me nog een kans al is het maar om te bewijzen dat vrouwen op internet niet arrogant zijn...

Heeft niets met arrogantie te maken... Ik verwacht dat iemand op de hoogte is van de Nederlandse basis-spelling. Dat je een fout maakt met d/dt (word/wordt), kan ik mij nog voorstellen. Moeilijke woorden verkeerd schrijven, kan ik me ook voorstellen... Maar het woord "enigste" vind ik toch wel een extreme fout.
pi_80394568
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Heeft niets met arrogantie te maken... Ik verwacht dat iemand op de hoogte is van de Nederlandse basis-spelling. Dat je een fout maakt met d/dt (word/wordt), kan ik mij nog voorstellen. Moeilijke woorden verkeerd schrijven, kan ik me ook voorstellen... Maar het woord "enigste" vind ik toch wel een extreme fout.
pi_80394616
quote:

[..]

80 procent van de mensen zegt dat verkeerd.
pi_80395038
quote:

[..]

'ik verwacht dat'
En jij vind jezelf niet arrogant?
In een topic wat niets met de Nederlandse basisspelling te maken heeft ga jij lopen katten over een spelfoutje.
Zeikwijf
pi_80398135
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

'ik verwacht dat'
En jij vind jezelf niet arrogant?
In een topic wat niets met de Nederlandse basisspelling te maken heeft ga jij lopen katten over een spelfoutje.
Zeikwijf
Ik kat niet Ik zeg alleen dat ik, als ik op een datingsite een reactie zou krijgen met 'enigste', geen bericht terug zou sturen En ja, misschien is dat wel "my loss", want door zoiets kleins kun je wel de man van je dromen laten lopen natuurlijk. Maar goed, ik heb dan ook nul ervaring met datingsites.

Maar hetzelfde geldt voor jou. "Geen kinderen, geen religie". Jij zou ook de dame van je leven kunnen laten lopen door zoiets. Maar das je goed recht, toch? Of moet ik je nu ook maar "zeikvent" noemen om jouw persoonlijke mening?
pi_80398362
ghigigigi dus als je vriend zegt "je bent de enigste voor mij" dan maak jij het uit?
UITGESCHREVEN
pi_80398579
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
ghigigigi dus als je vriend zegt "je bent de enigste voor mij" dan maak jij het uit?
Dat zou mijn man nooit zeggen, taalpurist dat 'ie is.

Het is overigens ook niet zo dat ik nooit fouten maak
Zo heb ik jaren "losgeld" gegeven aan de cassière, in plaats van kleingeld.
Maar nu ga ik wel heel offtopic
pi_80398713
Zegt ie ook nooit ik hou van jouw?
UITGESCHREVEN
pi_80398758
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef picardmike het volgende:
Zegt ie ook nooit ik hou van jouw?
Dat kun je niet zeggen, dat kun je hooguit schrijven
Maar nee. Altijd netjes: Ik houd van jou.
pi_80399262
quote:
Dat vind ik ook niet arrogant hoor. Het lijkt mij vrij normaal dat je van een mogelijke partner verwacht dat hij/zij de Nederlandse taal enigszins fatsoenlijk beheerst.

Alleen wordt enige - zoals al opgemerkt - inderdaad door de meerderheid foutief geschreven.
pi_80399739
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:45:11 #97
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_80404120
Ik heb trouwens ook heel lang "losgeld" gebruikt. Tot iemand mij er op wees dat het best vreemd is om te zeggen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_80407894
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik kat niet Ik zeg alleen dat ik, als ik op een datingsite een reactie zou krijgen met 'enigste', geen bericht terug zou sturen En ja, misschien is dat wel "my loss", want door zoiets kleins kun je wel de man van je dromen laten lopen natuurlijk. Maar goed, ik heb dan ook nul ervaring met datingsites.

Maar hetzelfde geldt voor jou. "Geen kinderen, geen religie". Jij zou ook de dame van je leven kunnen laten lopen door zoiets. Maar das je goed recht, toch? Of moet ik je nu ook maar "zeikvent" noemen om jouw persoonlijke mening?
Dus als jij een bericht krijgt van de voor jou perfecte man met het perfecte uiterlijk en het perfecte profiel waarin 1 klein spelvoutje staat wijs jij m al af?
Waar worden eisen arrogant?
pi_80408482
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dus als jij een bericht krijgt van de voor jou perfecte man met het perfecte uiterlijk en het perfecte profiel waarin 1 klein spelvoutje staat wijs jij m al af?
Waar worden eisen arrogant?
Bepaalde spelfouten wel ja... En waarom? Ik denk dat ik dat -onterecht, hoor- associeer met domheid. En dat is niet echt een eigenschap die ik aan mijn kindertjes wil doorgeven

Arrogantie is een hoge dunk van jezelf hebben. Dat heb ik niet echt. Ik ben ik, er zijn zat mensen die "beter" (knapper, intelligenter, etc) zijn dan ik. Dat accepteer ik en respecteer hen. Dan zijn er ook mensen die "minder" (minder knap, minder intelligent, etc) zijn dan ik. Ik accepteer en respecteer hen. Maar ik heb wel de keus om geen liefdesrelatie met hen aan te gaan. Vind je dat nou echt arrogantie?
pi_80408630
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:28 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Bepaalde spelfouten wel ja... En waarom? Ik denk dat ik dat -onterecht, hoor- associeer met domheid. En dat is niet echt een eigenschap die ik aan mijn kindertjes wil doorgeven

Arrogantie is een hoge dunk van jezelf hebben. Dat heb ik niet echt. Ik ben ik, er zijn zat mensen die "beter" (knapper, intelligenter, etc) zijn dan ik. Dat accepteer ik en respecteer hen. Dan zijn er ook mensen die "minder" (minder knap, minder intelligent, etc) zijn dan ik. Ik accepteer en respecteer hen. Maar ik heb wel de keus om geen liefdesrelatie met hen aan te gaan. Vind je dat nou echt arrogantie?
Nu zijn het "bepaalde spelfouten"? Als je bij een spelfout als "enigste" al meteen afhaakt, vind ik je arrogant, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')