Ja hallo... alsof ze bij bosjes achter de computer zitten te wachten op je... niet iedereen is 24h per dag online.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:58 schreef GlenSpey het volgende:
Net es even paiq geprobeerd.
Wat een slechte site zegkrijg ik mn 1e match maar diegene is offline. 4 minuten later krijg ik de volgende match en diegene is ook offline.
En de eerstvolgende match is binnen 8 dagen en 10 uur
Ik vind het hilarisch om dat soort profielen te lezen. Van die vrouwen die op zoek zijn naar een man van tussen de 26 en 28, uit een specifieke stad, met donker haar, minimal 1.82 lang etc. etc., die man die naast ze zit op de bank terwijl ze Net5 kijken is 'het laatste puzzelstukje', een soort accessoire wat je gewoon hoort te hebben, met de juiste specificaties. Kan het triester?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef elkravo het volgende:
Dates heb ik wel gehad via Parship of Relatieplanet... maar klikte niet van de ene kant of andere kant... niets vreemds aan...
Lexa is trieste shit... niet aan beginnen!
Eisen stellen aan je potentiele partner is het slechtste wat je kunt doen. Je moet proberen zo open mogenlijk te zijn...
De ware is niet degene die aan je eisen voldoet... de ware is voor wie je eisen laat vallen...
Wat ik wel vind is dat je niet te lang moet mailen... maar je moet gewoon ontmoeten. Als je 2 maanden gaat mailen voordat je daten gaat, ga je van de ander een beeld creëren en dat kan alleen maar tegenvallen omdat dat niet zo is...
Verwijs ze even naar FOK! dan.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef Monco10 het volgende:
vriendinnen die ineens totaal wanhopig worden
Nog belachelijker zijn de tekstjes van vrouwen die bijna op vacatures lijken:quote:
Nog een reden om je vrouw uit het buitenland te verschepen ipv ze hier te zoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nog belachelijker zijn de tekstjes van vrouwen die bijna op vacatures lijken:
"Jij:
-spontaan
-sportief
-houd van een wijntje
-bla
-bla
-bla"
Alsof je op monsterboard zit ipv een datingsite...
edit: ben zelf trouwens zo allergisch voor het woord "spontaan"... het zou verboden moeten worden...
Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef Arolsen het volgende:
Vooral negatieve ervaringen.
Zelfs de niet knappe vrouwen krijgen al 100 mails per dag. Echt onmogelijk om daar als normale jongen fatsoenlijk aan de vrouw te komen.
Leugenaar dat kan helemaal niet, je kan een concept maken maar die kan je alleen maar naar mensen in je contactenlijst sturen. Die personen moet je dus eerst allemaal aanklikken en later nog onzettend onhandig selecteren als je een bericht wil sturen. Kortom copy paste werkt sneller en dan vervolgens iemand aanklikken..quote:Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.
Wet van de zeer grote getallen die wel zijn vruchten moet afwerpen ;-)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Dat was zo gezellig dat ik de zondag daarna hem een sms stuurde met de vraag wat hij aan het doen was en of ik hem daarbij kon vergezellen. Drie dagen later ben ik bij hem ingetrokken en inmiddels zijn we verloofd.
Netjes, maar het bewijst wel dat je echt een hoop vrouwen moet mailen om er iets uit te halen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Homey het volgende:
[..]
Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.
Wet van de zeer grote getallen die wel zijn vruchten moet afwerpen ;-)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nog een reden om je vrouw uit het buitenland te verschepen ipv ze hier te zoeken.
Ze eisen veel te veel van de gemiddelde man tegenwoordig.
boo hooquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef macondo het volgende:
[..]
![]()
Je komt hier stelselmatig over als een klagende loser. Daarom ben je gedoemd ook met internetdaten te mislukken.
Tja accept the reality.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Netjes, maar het bewijst wel dat je echt een hoop vrouwen moet mailen om er iets uit te halen.
Even omgerekend is het 1 date per 28,5 vrouwen gemaild
Wat stond er in dat mailtje dan
Waarom zou ik liegen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Leugenaar dat kan helemaal niet, je kan een concept maken maar die kan je alleen maar naar mensen in je contactenlijst sturen. Die personen moet je dus eerst allemaal aanklikken en later nog onzettend onhandig selecteren als je een bericht wil sturen. Kortom copy paste werkt sneller en dan vervolgens iemand aanklikken..
Wat pathetisch, een van de meest zielige dingen die ik ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Homey het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?
Het kan wel hoor, kost 1 fulltime dag klikken en nog eens klikken, maar dan heb je ook wat.
"holy grail" zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat pathetisch, een van de meest zielige dingen die ik ooit gehoord heb.
"Dan heb je ook wat". Oh ja, wat dan? een date? Is dat voor jou de "holy grail"?
Tja als jij dat makkelijk vind, je kan beter profielen aanklikken en meteen wat sturen. Dan lijkt het nog een beetje op dat profiel ook, ben je minder tijd kwijt en bereik je meer mensen.quote:Waarom zou ik liegen?
Het kan wel hoor, kost 1 fulltime dag klikken en nog eens klikken, maar dan heb je ook wat
Geen idee: ben onlangs verhuisd naar een andere stad én ben momenteel werkzoekende, dus kan niet veel uit en kom weinig mensen op werk (want dat is er dus nóg nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:32 schreef THS het volgende:
Toch blijft het verslavend: de zoektocht naar nieuw vlees
Ik zat ooit op paiq. Matches gingen vrijwel direct de prullenbak in, gewoon niet interessant. Verder weinig energie ingestoken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Homey het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen?
Het kan wel hoor, kost 1 fulltime dag klikken en nog eens klikken, maar dan heb je ook wat.
Dat is niet waar. Als je een knappe kop heb haal je er misschien veel mee uit met weinig energie. Maar als je een average guy (qua gezicht dan) bent en met ook nog een bepaalde etnische achtergrond, dan is het een stuk moeilijker heb ik al ondervonden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zat ooit op paiq. Matches gingen vrijwel direct de prullenbak in, gewoon niet interessant. Verder weinig energie ingestoken.
Op een gegeven moment zelf maar even dat fotospel gedaan. Godsamme, je moet door wouden van lelijke wijven heen. Uiteindelijk knap meisje gevonden, gereageerd op zo'n fotootje. Date de week erop gehad, geneukt en meisje nooit meer gesproken.
Uiteindelijk IRL meisje tegen het lijf gelopen met wie het klikte, nu al bijna 3 jaar samen.
Een tijd geleden kwam ik erachter dat ik nog ingeschreven stond en heb me toen maar uitgeschreven. Er was helemaal niets gebeurd op mijn profiel in de tussentijd, enkel het cijfer van mijn foto was naar nog ongeloofwaardigere hoogte gestegen.
Moraal van het verhaal: het is allemaal best leuk en aardig dat datinggebeuren, maar ook met weinig energie haal je er nog wat uit. Als je het vergeten bent in je standaard te openen lijst van sites, dan kom je er ook nooit meer.
Het gaat vooral om je uitstraling en je houding. Als je denkt dat je een achterstand hebt bij vrouwen, dan maak je die selffulfilling prophecy. Dat straal je dan uit op foto's en komt terug in de manier waarop je op vrouwen reageert in mailtjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef THS het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als je een knappe kop heb haal je er misschien veel mee uit met weinig energie. Maar als je een average guy (qua gezicht dan) bent en met ook nog een bepaalde etnische achtergrond, dan is het een stuk moeilijker heb ik al ondervonden.
Jongen, als ik al op mn profiel aangeef geinteresseerd te zijn in een bepaald kaliber hoogopgeleide man met diepgang, en ik krijg berichtjes ´hee, dit is mn mail´ van een mboer die rookt als een ketter en 30 jaar te oud is, dan ga ik echt geen berichtje terugsturen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:28 schreef THS het volgende:
Hoi, ik heb mij sinds afgelopen zondag ingeschreven op RP en ben meteen betalend lid geworden op aanraden van iemand anders die al regelmatig succes heeft gehad.
Ik heb mijn profiel n.a.v. feedback van die ervaren gast al vele malen aangepast zodat ik nu toch wel een leuke profieltekst heb met wat leuke foto's erbij.
Zoals hier al geconstateerd is, moet ik helaas bekennen dat het triest is gesteld met de sociale interacties van de vrouw t.o.v. de man. Ik heb in totaal 27 berichten gestuurd, maar niet wanhopig, gewoon beetje plagerige semi-leuke opmerkingen, en vooral niet te veel tekst.
Resultaat na 3 dagen: 2 reacties terug, waarvan 1 meteen reageerde dat ze geinteresseerd was en de ander dat ze niet geinteresseerd was.
Je kunt ook goed zien of je berichten zijn gelezen. Veel van de berichten zijn gelezen, maar de vrouwen zijn gewoon te LUI om even te laten weten dat ze niet/wel geinteresseerd in je zijn. Ik denk daarom dat het meerendeel van de vrouwen daar niet serieus genoeg zijn. Volgens mij zitten vrouwen in de leeftijdscategorie 18 - 30 jaar, daar meer om hun ego op te vijzelen van de vele reactie die ze krijgen van de mannen. Totaal kansloos; dat soort vrouwen dan helaas.
Ik heb nu wel een leuk contact via msn en deze week waarschijnlijk een date.
Maar dan nog vraag ik mij af hoeveel dates de gemiddelde vrouw op RP al heeft gehad gezien het aantal berichten die ze krijgen?
Ik kijk overigens vooral naar de tekst. Als je een knappe kop hebt maar geen tekst dan heb ik t vooroordeel dat je jezelf te knap vindt en denkt dat de foto wel voor je werktquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het gaat vooral om je uitstraling en je houding. Als je denkt dat je een achterstand hebt bij vrouwen, dan maak je die selffulfilling prophecy. Dat straal je dan uit op foto's en komt terug in de manier waarop je op vrouwen reageert in mailtjes
Ik ben zelf ook maar een average guy, maar heb wel zelfvertrouwen. En dat trekt vrouwen aan ja.
Zo zie je maar weer. In de mail kan het perfect lijken maar het gaat toch om de werkelijke ontmoeting.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef sjippen het volgende:
Ik zit nu al een tijdje op RP en als je goed zoekt, zitten er wel leuke meisjes bij.
Ik had dinsdag een date met een meisje met wie het via mail wel goed klikte. Veel dezelfde interesses, dat zat dus wel goed. Zij doet redelijk spontaan in mails/smsjes met kusjes en piepjes enzo... Terwijl ik zoiets heb, ik ken je nog niet dus hoef je dat nog niet te doen. Haar foto zei niet veel maar kom, lelijk was ze op het eerste zicht zeker niet.
Wanneer ik haar dan eindelijk IRL zie, is ze het veruit het mooiste meisje dat het laatste uur gepasseerd was in het station. Wow! Bovendien heeft ze stijl, is ze intelligent en lief. Het gesprek gaat goed, uiteraard een beetje onwennig maar dat is wel wat normaal denk ik. Ze zegt dat ze perfectionistisch is en heeft een duidelijk toekomstbeeld, alleen een beetje wanhopig om alleen te blijven. Eigenlijk enkel qua humor zitten we misschien niet helemaal op dezelfde golflengte heb ik het gevoel. Een tweede date meer dan waard. Want wat weet je nu na enkele uurtjes café?
De dag erna een kort mailtje dat ze nu toch niet meer wil afspreken, geen xjes en vrolijke dingen meer en stante pede gedefriend op facebook.
Ik zou dat kunnen begrijpen als ik enorm lelijk was, uren in de wind uit m'n bek stonk of met kleren uit de jaren 70 kwam aanzetten, maar neen: ik zie er goed uit en gewoon verzorgd. Ik kwam enkel net van m'n werk waardoor ik mss niet helemaal tiptop fris aan de start kwam. Zoiets is wel menselijk misschien.
Kwestie is dat je je hoofd wat laat zot maken, en dan genadeloos hard afgekeurd wordt. Goed voor je zelfvertrouwen is het dus niet, maar heb volgende week al een nieuwe date met een ander meisje.
Maar jongens, wat was het een mooi en stijlvol meisje! Het cliché dat het enkel lelijkerds zijn op internet, is dus volkomen onwaar.
Maar hoe lang heb je er over gedaan om uiteindelijk tot een date te komen? En dan nog afgewezen te worden.quote:Ik zit nu al een tijdje op RP en als je goed zoekt, zitten er wel leuke meisjes bij.
Ik had dinsdag een date met een meisje met wie het via mail wel goed klikte. Veel dezelfde interesses, dat zat dus wel goed. Zij doet redelijk spontaan in mails/smsjes met kusjes en piepjes enzo... Terwijl ik zoiets heb, ik ken je nog niet dus hoef je dat nog niet te doen. Haar foto zei niet veel maar kom, lelijk was ze op het eerste zicht zeker niet.
Wanneer ik haar dan eindelijk IRL zie, is ze het veruit het mooiste meisje dat het laatste uur gepasseerd was in het station. Wow! Bovendien heeft ze stijl, is ze intelligent en lief. Het gesprek gaat goed, uiteraard een beetje onwennig maar dat is wel wat normaal denk ik. Ze zegt dat ze perfectionistisch is en heeft een duidelijk toekomstbeeld, alleen een beetje wanhopig om alleen te blijven. Eigenlijk enkel qua humor zitten we misschien niet helemaal op dezelfde golflengte heb ik het gevoel. Een tweede date meer dan waard. Want wat weet je nu na enkele uurtjes café?
De dag erna een kort mailtje dat ze nu toch niet meer wil afspreken, geen xjes en vrolijke dingen meer en stante pede gedefriend op facebook.
Ik zou dat kunnen begrijpen als ik enorm lelijk was, uren in de wind uit m'n bek stonk of met kleren uit de jaren 70 kwam aanzetten, maar neen: ik zie er goed uit en gewoon verzorgd. Ik kwam enkel net van m'n werk waardoor ik mss niet helemaal tiptop fris aan de start kwam. Zoiets is wel menselijk misschien.
Kwestie is dat je je hoofd wat laat zot maken, en dan genadeloos hard afgekeurd wordt. Goed voor je zelfvertrouwen is het dus niet, maar heb volgende week al een nieuwe date met een ander meisje.
Maar jongens, wat was het een mooi en stijlvol meisje! Het cliché dat het enkel lelijkerds zijn op internet, is dus volkomen onwaar.
Ik geef je gelijk maar..... BIJNA NIEMAND IS ÜBERHAUPT OPEN! Niet irl, niet op een datingsite, nergens...quote:Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef elkravo het volgende:
Eisen stellen aan je potentiele partner is het slechtste wat je kunt doen. Je moet proberen zo open mogenlijk te zijn...
De ware is niet degene die aan je eisen voldoet... de ware is voor wie je eisen laat vallen...
IRL moet je ze gewoon dronken voeren. "Hey <naam meisje>, wil je nog een roseetje?"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:21 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk maar..... BIJNA NIEMAND IS ÜBERHAUPT OPEN! Niet irl, niet op een datingsite, nergens...
Dat er eisen gesteld worden en er enige voorspelbaarheid/oppervlakkigheid/afstandelijkheid is etc past ook bij verreweg de meeste mensen (iig in de Nederlandse cultuur).
Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef sjippen het volgende:
Ze zegt dat ze perfectionistisch is en heeft een duidelijk toekomstbeeld, alleen een beetje wanhopig om alleen te blijven.
Die had ik moeten zien aankomenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:34 schreef turnazz het volgende:
ik had een keer een date, we gingen toen naar een hotel, toen keiharde hete neuksex gehad, toen ging ik kop koffie halen, toen ik terugkwam zat ze in mijn laptop te neuzelen, toen heb ik haar nek gebroken..
Tja het vervelende aan datingsites is voor mij niet eens dat niemand reageerd, er reageren er altijd wel een paar. Maar op een gegeven moment ga je met zo'n meid chatten en dan vertrouwen ze je niet ofzo. Je moet eerst heel romantisch overkomen, wat ik totaal ongepast vind over de chat. Ik ga geen kussen en lieve dingetjes zeggen tegen iemand die ik nog nooit gezien heb en als je niet lief genoeg bent krijg je geen date.quote:Ik wil ook wel eens weten hoe lang het duurt voor een date. Ik had gisteren bijna een date met een klein Chinees meishe, na slechts 1 uur msn Maar uiteindelijk heb ik niks meer van haar gehoord. Volgens mij ben ik geblocked op msn. Ik was helemaal niet aan het stalken ofzo of wanhopig gedrag.
Maar ja, boeie, was toch al bezig met de volgende.
Wel, een kleine 2 maanden zoiets denk ik. Er zat wel een maand geen contact tussen, dan terug opgenomen omdat ze voor mij al het best was overgekomen tov allerlei andere contacten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar hoe lang heb je er over gedaan om uiteindelijk tot een date te komen? En dan nog afgewezen te worden.
Kan zijn. Onzeker leek ze zeker en vast niet. Maar ik had wel het gevoel dat ze snel verliefd wil worden maar dat dat haar frustreert omdat ze gewoon niet snel verliefd wordt. Opmerkingen a la daar zit ik dan alleen als een oude vrijster met 3 katten... wel al lachend maar kom...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:28 schreef Italo het volgende:
[..]
Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..
Een onzeker, gevoelig meisje die dat met intelligentie redelijk kan overschreeuwen/onderdrukken.
Zeer grote kans dat ze bang is een verkeerde indruk achter te hebben gelaten bij je en daarom het hazenpad heeft gekozen.
(ja, mensen zitten uiteindelijk niet zo moeilijk in elkaar)
Je kan als vrouw denk ik beter gewoon 1 man uitzoeken die je leuk vind, dan kijken wat er allemaal op je af komt. Anders raak je afgeleid door mooie verhalen en leugens. Dat heeft bij mannen allemaal met concurrentiedrang te maken. Tenzij je het mooi vind natuurlijk, maar het resultaat kan wel eens tegenvallen.quote:Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan -jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.
Volgens jullie is het dus wel gepast als ik die andere mannen állemaal een gebroken hartje terug stuur? Dat voelt écht niet goed hoor!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je geblokt bent ben je waarschijnlijk seksistisch geweest en dat denken de meeste al snel. Ik zei is een keer tegen iemand dat ze een knappe meid was, zei ze terug oh ben je er zo eentje. Ik dacht wtf.
Ja zoiets heb ik ook al opgemerkt bij veel vrouwen die ik op msn toegevoegd heb. Ze gaan er altijd van uit dat jij als eerste iets zegt. Zeg je niks dan hoor je ook niks. Sommige verwachten zelfs dat je eerst een mail stuurt of een offline bericht of durven niet online te komen en houden je in de gaten met offline weergeven, dat kan ik toevallig zien.quote:Begin dit jaar had een vrouw op RP interesse getoond, en uiteindelijk kwamen we op MSN. Bij haar profiel stond geen foto, maar op MSN had ze die wel... en ze bleef maar doorvragen of ik haar knap vond op de foto... vervolgens weken niet online gezien, en toen ze een keer online was, kreeg ik het verwijt dat ik nooit eens iets zei op MSN. Nogal logisch als zij er nooit is .
Herkenbaar, inderdaad. Ik denk ook dat de dame in kwestie wel telkens op offline weergeven stond dan. Zo zei ze uiteindelijk ook dat ik wat moest zeggen. Maar ik heb ook juist het idee dat als je ze offline berichten gaat sturen, vrouwen dat niet kunnen waarderen... dan dring je jezelf weer te veel aan ze opquote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook al opgemerkt bij veel vrouwen die ik op msn toegevoegd heb. Ze gaan er altijd van uit dat jij als eerste iets zegt. Zeg je niks dan hoor je ook niks. Sommige verwachten zelfs dat je eerst een mail stuurt of een offline bericht of durven niet online te komen en houden je in de gaten met offline weergeven, dat kan ik toevallig zien.
Dat hartjes gedoe op RP is zo kinderlijk... wat het geslacht ook is... reageren op hartjes is wat mij betreft not done... zowel een man als een vrouw mogen best wel wat meer moeite tonen... vind je iemand interessant, dan schrijf je die aan, niets minder...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Evienne het volgende:
Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan-jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.
Volgens jullie is het dus wel gepast als ik die andere mannen állemaal een gebroken hartje terug stuur? Dat voelt écht niet goed hoor!
Niet-betalende leden - wat heel veel vrouwen zijn - kunnen geen berichten naar je sturen maar alleen reageren met een hartje.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dat hartjes gedoe op RP is zo kinderlijk... wat het geslacht ook is... reageren op hartjes is wat mij betreft not done... zowel een man als een vrouw mogen best wel wat meer moeite tonen... vind je iemand interessant, dan schrijf je die aan, niets minder...
Een hartje sturen is zoiets van "vind je mijn profiel en/of m'n foto leuk?... schrijf me dan"... zo passief... Wat let je om zelf die jongen of meid aan te schrijven? Wordt veel meer gewaardeerd als die ander ook serieus bezig is...
Misschien, maar als je het in een postbode context plaats dan is het heel grappig. Maar zij is waarschijnlijk geen postbode. Ik had dat van te voren moeten inschatten.quote:
vraag me nu toch wel ernstig af op wat voor types jij dan valtquote:Op woensdag 14 april 2010 01:06 schreef zyx1981 het volgende:
Internetdaten is precies zoals in een cafe: het merendeel lijkt leuk, maar is of te dom om te poepen of eigenlijk totaal niet dat wat je eerst verwachtte. Oplossing: neem meer de tijd om iemand te leren kennen. Types die je eerst afkeurde om kleinigheden kunnen na een poosje eigenlijk geweldige meisjes blijken te zijn. Die eerste indruk zegt wel redelijk veel, maar zeker niet alles. Dit is goed voor het snelle daten.
Oplossing 2: help het geluk een handje. Wordt met meer meisjes vrienden.. daardoor ben je vaker bij een meisje ZONDER dat het een date is.. je bent veel meer ontspannen enzo, leert elkaar misschien veel beter kennen.. en wie weet. Dit is goed voor de lange adem.
Oplossing 3: gewoon 1 en 2 tegelijk doenGewoon op meerdere doelen tegelijk mikken zegmaar
Mijn ervaring is dat ik liever mensen via het internet leer kennen.. ik val op erg zeldzame types die niet direct te herkennen zijn. Een filter op gebied van lengte/opleidingsniveau/interesses helpt dan erg bij het "toevallig tegenkomen"/zoeken.
Haha, 'ik zou maar beetje dimmen', wat een onbeschofte hoer.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef THS het volgende:
Ik ben nu op MSN met een vrouw van RP en ik ga nu afwachten in hoeverre zij het iniatief neemt. Zo niet, dan blok ik haar gewoon.
HAHAHAHA, PRACHTIG GEWOON. Dat was dus een zeer kort gesprek!!!! Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb even het msn gesprek gekopieerd en de namen vervangen door ik en zij:
-----------------------------------------------------------------
ik zegt:
arghh!! is dat een Jack Russel op je foto?
Zij zegt:
klopt
ik zegt:
ah, haha
heb er nare ervaringen mee als postbode zijnde
Zij zegt:
okee,
niet alle honden zijn hetzelfde
ik zegt:
deze bijt zeker ook niet, dat zeggen ze allemaal
Zij zegt:
zou maar beetje dimmen
ik zegt:
......
grapje hoor
Zij zegt:
nou, vink niet grappig
ik zegt:
ok
als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP
dag
Zij zegt:
sukkel
-------------------------------------------
En 2seconden daarna was ze offline, ofwel ik ben geblokkeerd. Lol. Echt prachtig ditIk heb er ook meteen geblokkeerd en uit mijn msn geflikkerd. Sorry hoor, maar als je niet tegen dit soort plagerige grapjes kan ben je echt heel kortzichtig en simpelweg DOM.
![]()
Ja je moet vooral gaan filteren op opleiding, interesses, kinderwens, etc, want dat doe je in de kroeg ook als je meisjes zietquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef styliste het volgende:
[..]
vraag me nu toch wel ernstig af op wat voor types jij dan valt
Toen ik dat las, dacht ik idd zo van " What the FUCK?? het was echt maar een grapje hoor" (hoe flauw die ook is)quote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, 'ik zou maar beetje dimmen', wat een onbeschofte hoer.
haha, ik kom niet meer bij.quote:Haha, 'ik zou maar beetje dimmen', wat een onbeschofte hoer.
Zeer herkenbaar. Ze blijft beschikbaar op de relatiesite en de mailtjes blijven gewoon binnenkomen. Als er dan leukere mannen bij zitten (fysiek) dan zijn ze weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zouden nog een keer afspreken, maar opeens hoorde ik niets meer. Tot ik een e-mail kreeg waarin ze aangaf dat ze ook met anderen aan het daten was en ze het met een ander wilde proberen.
Sowieso, als een vrouw er niet mee om kan gaan dat ik een tyfushekel heb aan honden en/of katten heeft ze pech.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
haha, ik kom niet meer bij.
Ben benieuwd wat ze had gezegd als je zei "want anders"?
Nou ja ik kan wel raden eigenlijk.
Dit had ik echt niet gepikt.
in mijn geval komen daar nog kinderen bij.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, als een vrouw er niet mee om kan gaan dat ik een tyfushekel heb aan honden en/of katten heeft ze pech.
Ja, hier nog één.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
in mijn geval komen daar nog kinderen bij.
Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Evienne het volgende:
Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan-jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.
Dit is ook zo een toppertjequote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.
OT: Ik geloof niet dat het mijn ding is. Ze zijn allemaal gek van reizen, je moet minimaal 1.80 zijn en vaak hoog opgeleid. Uiteraard moet je een kinderwens hebben.
Ik word altijd een beetje triest van datingsites, helemaal van de dooddoeners die er op staan.
"Ik ben niet op zoek, maar het zou leuk zijn als ik iemand tegen kwam."
Ja, tuurlijk, dat geloven we allemaal.
"Ik ben spontaan en in voor gekke dingen."
Gefeliciteerd, net als de rest hier.
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
![]()
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
Die zie ik zelden eigenlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dit is ook zo een toppertje
Je ware liefde is niet diegene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Veel mannen die als knap betiteld worden beschouwen zichzelf als average. Wat dat betreft is iemands mening zo ontzettend ehm, zijn mening. Ik ken iemand die klaagt dat ie nou nooit eens een leuke vrouw tegenkomt. En die ziet er zelf behoorlijk knap uit. Dus eens een fototest mee gedaan. Die betitelt vrouwen die 95% van de mannen als 'zeer aantrekkelijk' als 'matig'quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben zelf ook maar een average guy, maar heb wel zelfvertrouwen. En dat trekt vrouwen aan ja.
Duidelijk een verschil in verwachtingen. Jij kwam daar voor een gezellige date, beetje kennis leren maken. Zij kwam daar om je te keuren en te controleren of je past in haar toekomstplanning. Heb ook wel eens van dit soort types gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef sjippen het volgende:
Of misschien is dit het wel. Moet je terugmailen dat je dit niet verwacht had aangezien je het wel vond klikken en dat ze niet hoeft te denken dat ze een verkeerde indruk heeft gemaakt. Je houdt immers wel van vrouwen die weten wat ze willen (en niet van onzekere saaie meiden). Dan draai je het verhaal een beetje om. Heb je kans dat ze inderdaad zoals hierboven gezegd wordt weer positief wordt of juist gaat bakkeleien over waar je het idee vandaan hebt dat het wel kliktequote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:28 schreef Italo het volgende:
[..]
Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..
Een onzeker, gevoelig meisje die dat met intelligentie redelijk kan overschreeuwen/onderdrukken.
Zeer grote kans dat ze bang is een verkeerde indruk achter te hebben gelaten bij je en daarom het hazenpad heeft gekozen.
(ja, mensen zitten uiteindelijk niet zo moeilijk in elkaar)
Dat is juist een voordeel van online daten, me dunkt. Bij meisjes uit de kroeg moet je nog maar afwachten of die zaken allemaal matchen...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Monco10 het volgende:
Ja je moet vooral gaan filteren op opleiding, interesses, kinderwens, etc, want dat doe je in de kroeg ook als je meisjes ziet
Idem, deze komt vlak na "prettig gestoord" in mijn lijst met afknappers.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
oeh die is killing inderdaad, net als ik ben spontaan en heb een goed gevoel voor humor, mag ikd at zelf bepalen aub!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Idem, deze komt vlak na "prettig gestoord" in mijn lijst met afknappers.
Sja ik weet natuurlijk niet exact hoe dat zit, maar ik zie best wel mooiere mannen dan ikzelf ben.Het doorslaggevende punt is gewoon niet uiterlijk bij vrouwen, maar het 'gevoel' dat ze bij je hebben. Hoe je daarop stuurt, geen idee, maar feit is dat mannen met zelfvertrouwen vaker dat 'gevoel' oprakelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Veel mannen die als knap betiteld worden beschouwen zichzelf als average. Wat dat betreft is iemands mening zo ontzettend ehm, zijn mening. Ik ken iemand die klaagt dat ie nou nooit eens een leuke vrouw tegenkomt. En die ziet er zelf behoorlijk knap uit. Dus eens een fototest mee gedaan. Die betitelt vrouwen die 95% van de mannen als 'zeer aantrekkelijk' als 'matig'
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.
OT: Ik geloof niet dat het mijn ding is. Ze zijn allemaal gek van reizen, je moet minimaal 1.80 zijn en vaak hoog opgeleid. Uiteraard moet je een kinderwens hebben.
Ik word altijd een beetje triest van datingsites, helemaal van de dooddoeners die er op staan.
"Ik ben niet op zoek, maar het zou leuk zijn als ik iemand tegen kwam."
Ja, tuurlijk, dat geloven we allemaal.
"Ik ben spontaan en in voor gekke dingen."
Gefeliciteerd, net als de rest hier.
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef THS het volgende:
Ik ben nu op MSN met een vrouw van RP en ik ga nu afwachten in hoeverre zij het iniatief neemt. Zo niet, dan blok ik haar gewoon.
HAHAHAHA, PRACHTIG GEWOON. Dat was dus een zeer kort gesprek!!!! Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb even het msn gesprek gekopieerd en de namen vervangen door ik en zij:
-----------------------------------------------------------------
ik zegt:
arghh!! is dat een Jack Russel op je foto?
Zij zegt:
klopt
ik zegt:
ah, haha
heb er nare ervaringen mee als postbode zijnde
Zij zegt:
okee,
niet alle honden zijn hetzelfde
ik zegt:
deze bijt zeker ook niet, dat zeggen ze allemaal
Zij zegt:
zou maar beetje dimmen
ik zegt:
......
grapje hoor
Zij zegt:
nou, vink niet grappig
ik zegt:
ok
als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP
dag
Zij zegt:
sukkel
-------------------------------------------
En 2seconden daarna was ze offline, ofwel ik ben geblokkeerd. Lol. Echt prachtig ditIk heb er ook meteen geblokkeerd en uit mijn msn geflikkerd. Sorry hoor, maar als je niet tegen dit soort plagerige grapjes kan ben je echt heel kortzichtig en simpelweg DOM.
![]()
Wat een pareltje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]Jij bent echt volledig kansloos bij welke vrouw dan ook volgens mij.
Letterlijk zei ze dit:quote:Op maandag 14 juni 2010 09:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Duidelijk een verschil in verwachtingen. Jij kwam daar voor een gezellige date, beetje kennis leren maken. Zij kwam daar om je te keuren en te controleren of je past in haar toekomstplanning. Heb ook wel eens van dit soort types gehad
-edit-
[..]
Of misschien is dit het wel. Moet je terugmailen dat je dit niet verwacht had aangezien je het wel vond klikken en dat ze niet hoeft te denken dat ze een verkeerde indruk heeft gemaakt. Je houdt immers wel van vrouwen die weten wat ze willen (en niet van onzekere saaie meiden). Dan draai je het verhaal een beetje om. Heb je kans dat ze inderdaad zoals hierboven gezegd wordt weer positief wordt of juist gaat bakkeleien over waar je het idee vandaan hebt dat het wel klikte
Daar zou ik niet aan beginnen. Als het een leuke date was dan zeg je na afloop gewoon "ik vond het heel leuk en gezellig met je bla bla, heb je zin om nog een keer wat af te spreken".quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef sjippen het volgende:
Qua gespreksonderwerpen dan, is aan het einde van je date rechtuit spreken over wat je van elkaar vindt done of niet?
Waarom nou weer? Als vrouwen zeggen "zou maar ff dimme" weet ik al genoeg. Ik heb haar verder niet eens voor rotte vis uitgemaakt en toch krijg ik meteen zo'n brutale opmerking. Het grapje was misschien niet grappig voor haar, maar geen reden om te zeggen "zou maar een beetje dimmen". Dat zegt veel meer over haar dan over mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Xeanor het volgende:
Heb je het nu over vrouwen of over FOKkers achter de pc?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Tegenkomen is geen probleem. Alleen zijn de meeste nogal bang voor sociale interactie. In het openbaar duiken ze weg in een boek of MP3-spelert. Ze gunnen je geen blik. Ohwee als je een gesprek begint._!
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Xeanor het volgende:
Ik plaats mijn reactie niet zonder reden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:33 schreef THS het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Als vrouwen zeggen "zou maar ff dimme" weet ik al genoeg. Ik heb haar verder niet eens voor rotte vis uitgemaakt en toch krijg ik meteen zo'n brutale opmerking. Het grapje was misschien niet grappig voor haar, maar geen reden om te zeggen "zou maar een beetje dimmen". Dat zegt veel meer over haar dan over mij.
Xeanor, jij weet verder niks over mij dus zou maar ff dimmen
In een msn-gesprek heb ik een ander meisje gevraagd hoeveel reacties ze krijgt. Ze heeft me een screenshot laten zien en dat is werkelijk om te huilen. Haar profiel is meer dan 110.000x bekeken en een hoop ongelezen berichten zoveel waren het er. Mijn profiel is in een week 50x bekeken, 40 reacties verstuurd, 6 hebben terug (en vriendelijk) geantwoord. Dus Xeanor, zo slecht doe ik het nou ook weer niet. Rot nu maar weer op naar je holletje waar je uit bent gekropen.![]()
En vaak is het dan toch zo dat er op die datingsites meer vrouwen dan mannen zijn (aldus de sites zelf).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:33 schreef THS het volgende:
In een msn-gesprek heb ik een ander meisje gevraagd hoeveel reacties ze krijgt. Ze heeft me een screenshot laten zien en dat is werkelijk om te huilen. Haar profiel is meer dan 110.000x bekeken en een hoop ongelezen berichten zoveel waren het er.
Een aangenaam gesprek voeren heeft helemaal niets te maken met mannelijke trots. Mannelijke trots heeft ook niets te maken met op een achterlijke wijze pessimistisch te zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
Jahoor Xeanor alles om het vrouwtje tevreden te stellen. Heb je geen "mannelijke trots" ofzo?
Die hangt bij de meeste mannen tussen de benen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
Jahoor Xeanor alles om het vrouwtje tevreden te stellen. Heb je geen "mannelijke trots" ofzo?
Dat doet hij niet. Niet om het een of ander, maar de reactie van Xeanor is juist precies hetgeen wat de mannen scheidt van de jongetjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |