abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81926621
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Netjes, maar het bewijst wel dat je echt een hoop vrouwen moet mailen om er iets uit te halen.
Even omgerekend is het 1 date per 28,5 vrouwen gemaild

Wat stond er in dat mailtje dan
Tja accept the reality.
Maar goed, als je eenmaal gaat internetdaten doe het dan goed.
Het is gewoon kansloos om maar een paar reacties de deur uit te doen.
Ga er dan een fulltime dag achter zitten en honderden berichten sturen.
pi_81926669
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Leugenaar dat kan helemaal niet, je kan een concept maken maar die kan je alleen maar naar mensen in je contactenlijst sturen. Die personen moet je dus eerst allemaal aanklikken en later nog onzettend onhandig selecteren als je een bericht wil sturen. Kortom copy paste werkt sneller en dan vervolgens iemand aanklikken..
Waarom zou ik liegen?
Het kan wel hoor, kost 1 fulltime dag klikken en nog eens klikken, maar dan heb je ook wat.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:51:02 #228
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_81927445
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Homey het volgende:

[..]

Waarom zou ik liegen?
Het kan wel hoor, kost 1 fulltime dag klikken en nog eens klikken, maar dan heb je ook wat.
Wat pathetisch, een van de meest zielige dingen die ik ooit gehoord heb.

"Dan heb je ook wat". Oh ja, wat dan? een date? Is dat voor jou de "holy grail"?
Overal verstand van.
pi_81928525
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:51 schreef macondo het volgende:

[..]

Wat pathetisch, een van de meest zielige dingen die ik ooit gehoord heb.

"Dan heb je ook wat". Oh ja, wat dan? een date? Is dat voor jou de "holy grail"?
"holy grail" zijn jouw woorden.
Het resultaat is veel hits en veel dates. Als je dat niet wilt ga je het niet doen. simpel toch?
pi_81929016
quote:
Waarom zou ik liegen?
Het kan wel hoor, kost 1 fulltime dag klikken en nog eens klikken, maar dan heb je ook wat
Tja als jij dat makkelijk vind, je kan beter profielen aanklikken en meteen wat sturen. Dan lijkt het nog een beetje op dat profiel ook, ben je minder tijd kwijt en bereik je meer mensen.
UITGESCHREVEN
pi_82532546
Hoi, ik heb mij sinds afgelopen zondag ingeschreven op RP en ben meteen betalend lid geworden op aanraden van iemand anders die al regelmatig succes heeft gehad.
Ik heb mijn profiel n.a.v. feedback van die ervaren gast al vele malen aangepast zodat ik nu toch wel een leuke profieltekst heb met wat leuke foto's erbij.

Zoals hier al geconstateerd is, moet ik helaas bekennen dat het triest is gesteld met de sociale interacties van de vrouw t.o.v. de man. Ik heb in totaal 27 berichten gestuurd, maar niet wanhopig, gewoon beetje plagerige semi-leuke opmerkingen, en vooral niet te veel tekst.
Resultaat na 3 dagen: 2 reacties terug, waarvan 1 meteen reageerde dat ze geinteresseerd was en de ander dat ze niet geinteresseerd was.

Je kunt ook goed zien of je berichten zijn gelezen. Veel van de berichten zijn gelezen, maar de vrouwen zijn gewoon te LUI om even te laten weten dat ze niet/wel geinteresseerd in je zijn. Ik denk daarom dat het meerendeel van de vrouwen daar niet serieus genoeg zijn. Volgens mij zitten vrouwen in de leeftijdscategorie 18 - 30 jaar, daar meer om hun ego op te vijzelen van de vele reactie die ze krijgen van de mannen. Totaal kansloos; dat soort vrouwen dan helaas.

Ik heb nu wel een leuk contact via msn en deze week waarschijnlijk een date.
Maar dan nog vraag ik mij af hoeveel dates de gemiddelde vrouw op RP al heeft gehad gezien het aantal berichten die ze krijgen?
pi_82532615
Toch blijft het verslavend: de zoektocht naar nieuw vlees
pi_82532786
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:32 schreef THS het volgende:
Toch blijft het verslavend: de zoektocht naar nieuw vlees
Geen idee: ben onlangs verhuisd naar een andere stad én ben momenteel werkzoekende, dus kan niet veel uit en kom weinig mensen op werk (want dat is er dus nóg niet ) en heb in een rare bui eens besloten om voor de grap te kijken op PAIQ.nl. Ik ken best veel (leuke en sociale!) mensen waarvan ik niet had verwacht dat ze wel eens neuzen op zulke websites, dus ik dacht, als zij het doen en er lol bij hebben, waarom ook niet. Let wel, nog nooit eerder gedaan.

Maar ik moet zeggen, het voelt onwennig en nep. Zitten wel potentieeltjes volgens de computer bij , maar om nou steeds met Ijsbrekers te komen... als je begrijpt wat ik bedoel. Waarschijnlijk moet ik gewoon even over die digi-drempel heen. Wat foto's betreft valt mij het echt 200% mee, want er zaten genoeg mooie vrouwen tussen de foto's die ook op de frontpage te zien zijn. En ja, het is echt, want ik kwam mijzelf ook al tegen op die foto's. Dus wat dat betreft wel weer interessant (ja, heel superficial, but feck it)... maar het is voor mij nog wel onnatuurlijk, zo'n dating site. Iets voor erbij, maar ik zou er niet volledig op (willen) gokken.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:27:02 #234
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_82540722
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Homey het volgende:

[..]

Waarom zou ik liegen?
Ik zat ooit op paiq. Matches gingen vrijwel direct de prullenbak in, gewoon niet interessant. Verder weinig energie ingestoken.

Op een gegeven moment zelf maar even dat fotospel gedaan. Godsamme, je moet door wouden van lelijke wijven heen. Uiteindelijk knap meisje gevonden, gereageerd op zo'n fotootje. Date de week erop gehad, geneukt en meisje nooit meer gesproken.

Uiteindelijk IRL meisje tegen het lijf gelopen met wie het klikte, nu al bijna 3 jaar samen.

Een tijd geleden kwam ik erachter dat ik nog ingeschreven stond en heb me toen maar uitgeschreven. Er was helemaal niets gebeurd op mijn profiel in de tussentijd, enkel het cijfer van mijn foto was naar nog ongeloofwaardigere hoogte gestegen.

Moraal van het verhaal: het is allemaal best leuk en aardig dat datinggebeuren, maar ook met weinig energie haal je er nog wat uit. Als je het vergeten bent in je standaard te openen lijst van sites, dan kom je er ook nooit meer.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_82540860
Het voelt inderdaad wat onwennig, ben ik met je eens. Maar naar een kroeg toe gaan en daar vrouwen aanspreken vind ik iets moeilijker. Op RP weet je dat er mensen zijn die ook serieus op zoek zijn. Helaas lijkt het erop dat je eerst de niet-serieuze vrouwen eruit moet filteren.

Paiq kan denk ik beter werken dan RP omdat je eerst iemand beter leert kennen dmv lange chatconversaties. Als het goed klikt dan heb je sowieso geen icebreakers nodig lijkt mij, dan gaat het gewoon vanzelf. Ik ga ook maar eens Piaq weer uitproberen. Ik durf er nu eindelijk voor uit te komen dat ik aan online dating doe.

Het kan leuk zijn, maar het neemt volgens mij wel meer tijd in beslag dan dating in real life.
pi_82541086
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik zat ooit op paiq. Matches gingen vrijwel direct de prullenbak in, gewoon niet interessant. Verder weinig energie ingestoken.

Op een gegeven moment zelf maar even dat fotospel gedaan. Godsamme, je moet door wouden van lelijke wijven heen. Uiteindelijk knap meisje gevonden, gereageerd op zo'n fotootje. Date de week erop gehad, geneukt en meisje nooit meer gesproken.

Uiteindelijk IRL meisje tegen het lijf gelopen met wie het klikte, nu al bijna 3 jaar samen.

Een tijd geleden kwam ik erachter dat ik nog ingeschreven stond en heb me toen maar uitgeschreven. Er was helemaal niets gebeurd op mijn profiel in de tussentijd, enkel het cijfer van mijn foto was naar nog ongeloofwaardigere hoogte gestegen.

Moraal van het verhaal: het is allemaal best leuk en aardig dat datinggebeuren, maar ook met weinig energie haal je er nog wat uit. Als je het vergeten bent in je standaard te openen lijst van sites, dan kom je er ook nooit meer.
Dat is niet waar. Als je een knappe kop heb haal je er misschien veel mee uit met weinig energie. Maar als je een average guy (qua gezicht dan) bent en met ook nog een bepaalde etnische achtergrond, dan is het een stuk moeilijker heb ik al ondervonden.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:17:25 #237
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_82542861
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef THS het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Als je een knappe kop heb haal je er misschien veel mee uit met weinig energie. Maar als je een average guy (qua gezicht dan) bent en met ook nog een bepaalde etnische achtergrond, dan is het een stuk moeilijker heb ik al ondervonden.
Het gaat vooral om je uitstraling en je houding. Als je denkt dat je een achterstand hebt bij vrouwen, dan maak je die selffulfilling prophecy. Dat straal je dan uit op foto's en komt terug in de manier waarop je op vrouwen reageert in mailtjes

Ik ben zelf ook maar een average guy, maar heb wel zelfvertrouwen. En dat trekt vrouwen aan ja.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_82690674
Ik zit nu al een tijdje op RP en als je goed zoekt, zitten er wel leuke meisjes bij.

Ik had dinsdag een date met een meisje met wie het via mail wel goed klikte. Veel dezelfde interesses, dat zat dus wel goed. Zij doet redelijk spontaan in mails/smsjes met kusjes en piepjes enzo... Terwijl ik zoiets heb, ik ken je nog niet dus hoef je dat nog niet te doen. Haar foto zei niet veel maar kom, lelijk was ze op het eerste zicht zeker niet.

Wanneer ik haar dan eindelijk IRL zie, is ze het veruit het mooiste meisje dat het laatste uur gepasseerd was in het station. Wow! Bovendien heeft ze stijl, is ze intelligent en lief. Het gesprek gaat goed, uiteraard een beetje onwennig maar dat is wel wat normaal denk ik. Ze zegt dat ze perfectionistisch is en heeft een duidelijk toekomstbeeld, alleen een beetje wanhopig om alleen te blijven. Eigenlijk enkel qua humor zitten we misschien niet helemaal op dezelfde golflengte heb ik het gevoel. Een tweede date meer dan waard. Want wat weet je nu na enkele uurtjes café?

De dag erna een kort mailtje dat ze nu toch niet meer wil afspreken, geen xjes en vrolijke dingen meer en stante pede gedefriend op facebook.

Ik zou dat kunnen begrijpen als ik enorm lelijk was, uren in de wind uit m'n bek stonk of met kleren uit de jaren 70 kwam aanzetten, maar neen: ik zie er goed uit en gewoon verzorgd. Ik kwam enkel net van m'n werk waardoor ik mss niet helemaal tiptop fris aan de start kwam. Zoiets is wel menselijk misschien.

Kwestie is dat je je hoofd wat laat zot maken, en dan genadeloos hard afgekeurd wordt. Goed voor je zelfvertrouwen is het dus niet, maar heb volgende week al een nieuwe date met een ander meisje.

Maar jongens, wat was het een mooi en stijlvol meisje! Het cliché dat het enkel lelijkerds zijn op internet, is dus volkomen onwaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjippen op 11-06-2010 23:43:27 ]
pi_82697761
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:28 schreef THS het volgende:
Hoi, ik heb mij sinds afgelopen zondag ingeschreven op RP en ben meteen betalend lid geworden op aanraden van iemand anders die al regelmatig succes heeft gehad.
Ik heb mijn profiel n.a.v. feedback van die ervaren gast al vele malen aangepast zodat ik nu toch wel een leuke profieltekst heb met wat leuke foto's erbij.

Zoals hier al geconstateerd is, moet ik helaas bekennen dat het triest is gesteld met de sociale interacties van de vrouw t.o.v. de man. Ik heb in totaal 27 berichten gestuurd, maar niet wanhopig, gewoon beetje plagerige semi-leuke opmerkingen, en vooral niet te veel tekst.
Resultaat na 3 dagen: 2 reacties terug, waarvan 1 meteen reageerde dat ze geinteresseerd was en de ander dat ze niet geinteresseerd was.

Je kunt ook goed zien of je berichten zijn gelezen. Veel van de berichten zijn gelezen, maar de vrouwen zijn gewoon te LUI om even te laten weten dat ze niet/wel geinteresseerd in je zijn. Ik denk daarom dat het meerendeel van de vrouwen daar niet serieus genoeg zijn. Volgens mij zitten vrouwen in de leeftijdscategorie 18 - 30 jaar, daar meer om hun ego op te vijzelen van de vele reactie die ze krijgen van de mannen. Totaal kansloos; dat soort vrouwen dan helaas.

Ik heb nu wel een leuk contact via msn en deze week waarschijnlijk een date.
Maar dan nog vraag ik mij af hoeveel dates de gemiddelde vrouw op RP al heeft gehad gezien het aantal berichten die ze krijgen?
Jongen, als ik al op mn profiel aangeef geinteresseerd te zijn in een bepaald kaliber hoogopgeleide man met diepgang, en ik krijg berichtjes ´hee, dit is mn mail´ van een mboer die rookt als een ketter en 30 jaar te oud is, dan ga ik echt geen berichtje terugsturen.
Er zijn namelijk nogal wat paupers die het dan tóch proberen.
Dus ik zou me daar niet veel van aantrekken.
zelfde als diginoob
pi_82697768
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het gaat vooral om je uitstraling en je houding. Als je denkt dat je een achterstand hebt bij vrouwen, dan maak je die selffulfilling prophecy. Dat straal je dan uit op foto's en komt terug in de manier waarop je op vrouwen reageert in mailtjes

Ik ben zelf ook maar een average guy, maar heb wel zelfvertrouwen. En dat trekt vrouwen aan ja.
Ik kijk overigens vooral naar de tekst. Als je een knappe kop hebt maar geen tekst dan heb ik t vooroordeel dat je jezelf te knap vindt en denkt dat de foto wel voor je werkt
en ook als je een knappe kop hebt maar een kuttekst krijg je niks geen berichtje.
Maar een normaal hoofd met een leuke tekst, óf een knap hoofd met een leuke tekst, jawel hoor.

Gaat echt niet alleen om de foto.
zelfde als diginoob
pi_82700228
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef sjippen het volgende:
Ik zit nu al een tijdje op RP en als je goed zoekt, zitten er wel leuke meisjes bij.

Ik had dinsdag een date met een meisje met wie het via mail wel goed klikte. Veel dezelfde interesses, dat zat dus wel goed. Zij doet redelijk spontaan in mails/smsjes met kusjes en piepjes enzo... Terwijl ik zoiets heb, ik ken je nog niet dus hoef je dat nog niet te doen. Haar foto zei niet veel maar kom, lelijk was ze op het eerste zicht zeker niet.

Wanneer ik haar dan eindelijk IRL zie, is ze het veruit het mooiste meisje dat het laatste uur gepasseerd was in het station. Wow! Bovendien heeft ze stijl, is ze intelligent en lief. Het gesprek gaat goed, uiteraard een beetje onwennig maar dat is wel wat normaal denk ik. Ze zegt dat ze perfectionistisch is en heeft een duidelijk toekomstbeeld, alleen een beetje wanhopig om alleen te blijven. Eigenlijk enkel qua humor zitten we misschien niet helemaal op dezelfde golflengte heb ik het gevoel. Een tweede date meer dan waard. Want wat weet je nu na enkele uurtjes café?

De dag erna een kort mailtje dat ze nu toch niet meer wil afspreken, geen xjes en vrolijke dingen meer en stante pede gedefriend op facebook.

Ik zou dat kunnen begrijpen als ik enorm lelijk was, uren in de wind uit m'n bek stonk of met kleren uit de jaren 70 kwam aanzetten, maar neen: ik zie er goed uit en gewoon verzorgd. Ik kwam enkel net van m'n werk waardoor ik mss niet helemaal tiptop fris aan de start kwam. Zoiets is wel menselijk misschien.

Kwestie is dat je je hoofd wat laat zot maken, en dan genadeloos hard afgekeurd wordt. Goed voor je zelfvertrouwen is het dus niet, maar heb volgende week al een nieuwe date met een ander meisje.

Maar jongens, wat was het een mooi en stijlvol meisje! Het cliché dat het enkel lelijkerds zijn op internet, is dus volkomen onwaar.
Zo zie je maar weer. In de mail kan het perfect lijken maar het gaat toch om de werkelijke ontmoeting.
Ik hoop alleen voor je dat je volgende date wel kan tippen aan jouw mooie, stijlvolle, intelligente vorige date.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_82701322
quote:

Maar hoe lang heb je er over gedaan om uiteindelijk tot een date te komen? En dan nog afgewezen te worden.
UITGESCHREVEN
pi_82715978
oops dubbel
pi_82715995
Ik wil ook wel eens weten hoe lang het duurt voor een date. Ik had gisteren bijna een date met een klein Chinees meishe, na slechts 1 uur msn Maar uiteindelijk heb ik niks meer van haar gehoord. Volgens mij ben ik geblocked op msn. Ik was helemaal niet aan het stalken ofzo of wanhopig gedrag.
Maar ja, boeie, was toch al bezig met de volgende.

Leuke constatering: veel MBO vrouwen op RP zijn op zoek naar een vaste relatie en hebben een kinderwens.

Ik zeg: voorhouden dat je dat ook wilt, swaffelen, aan het lijntje houden, nog 100x swaffelen en dan afscheid nemen onder het mom dat het toch niet gaat lukken. Ik heb dat al vaker gedaan en het werkt. Al was dat maar 1x swaffelen helaas
pi_82716330
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef elkravo het volgende:

Eisen stellen aan je potentiele partner is het slechtste wat je kunt doen. Je moet proberen zo open mogenlijk te zijn...
De ware is niet degene die aan je eisen voldoet... de ware is voor wie je eisen laat vallen...
Ik geef je gelijk maar..... BIJNA NIEMAND IS ÜBERHAUPT OPEN! Niet irl, niet op een datingsite, nergens...

Dat er eisen gesteld worden en er enige voorspelbaarheid/oppervlakkigheid/afstandelijkheid is etc past ook bij verreweg de meeste mensen (iig in de Nederlandse cultuur).
pi_82716433
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:21 schreef Italo het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk maar..... BIJNA NIEMAND IS ÜBERHAUPT OPEN! Niet irl, niet op een datingsite, nergens...

Dat er eisen gesteld worden en er enige voorspelbaarheid/oppervlakkigheid/afstandelijkheid is etc past ook bij verreweg de meeste mensen (iig in de Nederlandse cultuur).
IRL moet je ze gewoon dronken voeren. "Hey <naam meisje>, wil je nog een roseetje?"
pi_82716533
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef sjippen het volgende:
Ze zegt dat ze perfectionistisch is en heeft een duidelijk toekomstbeeld, alleen een beetje wanhopig om alleen te blijven.
Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..

Een onzeker, gevoelig meisje die dat met intelligentie redelijk kan overschreeuwen/onderdrukken.

Zeer grote kans dat ze bang is een verkeerde indruk achter te hebben gelaten bij je en daarom het hazenpad heeft gekozen.

(ja, mensen zitten uiteindelijk niet zo moeilijk in elkaar)
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:34:09 #248
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_82716748
ik had een keer een date, we gingen toen naar een hotel, toen keiharde hete neuksex gehad, toen ging ik kop koffie halen, toen ik terugkwam zat ze in mijn laptop te neuzelen, toen heb ik haar nek gebroken..
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_82717544
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:34 schreef turnazz het volgende:
ik had een keer een date, we gingen toen naar een hotel, toen keiharde hete neuksex gehad, toen ging ik kop koffie halen, toen ik terugkwam zat ze in mijn laptop te neuzelen, toen heb ik haar nek gebroken..
Die had ik moeten zien aankomen
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_82718639
quote:
Ik wil ook wel eens weten hoe lang het duurt voor een date. Ik had gisteren bijna een date met een klein Chinees meishe, na slechts 1 uur msn Maar uiteindelijk heb ik niks meer van haar gehoord. Volgens mij ben ik geblocked op msn. Ik was helemaal niet aan het stalken ofzo of wanhopig gedrag.
Maar ja, boeie, was toch al bezig met de volgende.
Tja het vervelende aan datingsites is voor mij niet eens dat niemand reageerd, er reageren er altijd wel een paar. Maar op een gegeven moment ga je met zo'n meid chatten en dan vertrouwen ze je niet ofzo. Je moet eerst heel romantisch overkomen, wat ik totaal ongepast vind over de chat. Ik ga geen kussen en lieve dingetjes zeggen tegen iemand die ik nog nooit gezien heb en als je niet lief genoeg bent krijg je geen date.

Ik wil eerst zien en dan pas een echte band opbouwen.

Als je geblokt bent ben je waarschijnlijk seksistisch geweest en dat denken de meeste al snel. Ik zei is een keer tegen iemand dat ze een knappe meid was, zei ze terug oh ben je er zo eentje. Ik dacht wtf.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')