Per sms, maar dat klinkt erger dan het is. We hadden tenslotte nooit echt een relatie dus er valt weinig te dumpen dan. Maar toch, het is over.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt gedumpt-gedumpt of heeft ie het netjes uitgemaakt???
quote:
Als je geen echte relatie hebt gehad, hoe kan je dan gedumpt zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Per sms, maar dat klinkt erger dan het is. We hadden tenslotte nooit echt een relatie dus er valt weinig te dumpen dan. Maar toch, het is over.
Zeker weten?quote:
quote:
Het is lekker weer. Ik ga gewoon smelten denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat ik zeg; chocola en jankfilmsOf heel hard muziek opzetten en meebleren....
Grey's Anatomy kon ik ook goed bij janken
leer mij kennenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je geen echte relatie hebt gehad, hoe kan je dan gedumpt zijn
Leg uit danquote:
zie het morgen misschien wel, meestal heeft het nieuws wel een opsomming van de grappen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niks ben tegengekomen. Maar ik denk dat ze de uitgave van de tabloid zo belangrijk vonden dat er geen 1 april grap gekomen is
inderdaad beetje dure grap anders met al die abri reclamequote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Een ding weet ik wel, het tabloid formaat is géén grap. Zou een beetje te dure grap zijn geweest
Waar gebruik je die dan voor?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een door mij veel gebruikte term
Hier niet-ambtenaar op het werkquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook de dagploeg komt wat moeilijk op gang
Ben ik de enige niet sambtenaar hier en moet derhalve als enige werken?
Hier een niet ambtenaar met een vrije dagquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook de dagploeg komt wat moeilijk op gang
Ben ik de enige niet sambtenaar hier en moet derhalve als enige werken?
Ah, mooi, je hebt het zelf onthouden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Al ga ik zo wel naar m'n werk om daar aan een schoolopdracht te werken
quote:
quote:I whistled for a cab and, when it came near, the license plate said “fresh” and it had dice in the mirror. IMMD!
Vanavond onze halfjaarlijkse stapavond met de Ajax-jongens van vroegah.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging gistermiddag even snel een DVD-tje ophalen met wat fotos. Vervolgens kom ik daar iemand tegen die ik al een tijdje niet gezien heb. Even gezellig zitten babbelen. Daarna gaan eten en toen de kroeg in, waar 1 voor 1 allemaal oude bekenden binnen kwamen lopen die ik niet vaak zie
Uiteindelijk weer veels te laat geworden maar wel enorm gezellig
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond onze halfjaarlijkse stapavond met de Ajax-jongens van vroegah.
Denk ook dat iki niet vroeg thuis zal zijn...
Oh, dus je werkt niet in de rechtbank?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet erop... maar wel bij de rechtbank.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:30 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oh, dus je werkt niet in de rechtbank?
Dat was precies wat ik wilde zeggen.quote:
Veel winkels zelfs nog langer dan normaal...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn de winkels vandaag en morgen eigenlijk op de gewone tijden open?
In Utrecht geldt dit:quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn de winkels vandaag en morgen eigenlijk op de gewone tijden open?
Sowieso, morgen is geen feestdag dus de winkels zijn minimaal tijdens de normale openingstijden openquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, thx. Dan kan ik morgenochtend dus gewoon nog boodschappen doen.
Ik woon in een (semi) refo dorp, hier weet je maar nooit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso, morgen is geen feestdag dus de winkels zijn minimaal tijdens de normale openingstijden open
Ik woon in een laat dat semi maar weg refo dorp.Normaal is het vrijdag koopavond maar vandaag sluiten de winkels om 5 uur meen ik. Morgen is alles gewoon open.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik woon in een (semi) refo dorp, hier weet je maar nooit.
Ook goeiemiddag Etciequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
GOD FUCKING KUTZOOI
Nu moet ik ineens een BOEK gebruiken bij m'n PvA terwijl die HOMO dat nog nooit eerder heeft gezegd. *#3890rijoelq0jklklfdjhialsruie9efjlhd890e37890435789435jklfdsjklfadsjklfads
AAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Straks is je stage al half om en zit je nog met dat PvA.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
GOD FUCKING KUTZOOI
Nu moet ik ineens een BOEK gebruiken bij m'n PvA terwijl die HOMO dat nog nooit eerder heeft gezegd. *#3890rijoelq0jklklfdjhialsruie9efjlhd890e37890435789435jklfdsjklfadsjklfads
AAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ja das waar, kleine dorpen moeten altijd weer afwijken van de maatschappelijk geaccepteerde standaardquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik woon in een (semi) refo dorp, hier weet je maar nooit.
Projectmanagementquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Straks is je stage al half om en zit je nog met dat PvA.
Welk boek?
Het dorp waar ik woon heeft 35000 inwoners maar de gedragingen van een gehucht met 300 refo inwoners.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja das waar, kleine dorpen moeten altijd weer afwijken van de maatschappelijk geaccepteerde standaard
Heb je hier wat aan? http://www.grit-projectmanagement.wolters.nl/quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ProjectmanagementVan
Roel
Grit
30 euro
Ow het is wel heel frutstrerend ja, ik begrijp je boosheid ook wel!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Relax my fucking ass ik word hier zo waanzinnig woest van ik heb hoofdpijn ik wil dat fucking plan van aanpak afhebben maar dat gaat 'm vandaag niet meer worden. Bestellen via internet duurt 1-2 WERKDAGEN en guess what dat wordt dan sowieso dinsdag of woensdag pas. Lenen bij de bibliotheek kan niet want die heeft hun versie uitgeleend. Op school heb ik al gekeken het boek is niet te vinden.
Is het verdomme te veel gevraagd om ERGENS neer te zetten dat het gebruik van dat boek verplicht is? Hoe moelijk kan dat zijn. IK HAAT SCHOOL![]()
![]()
http://www.rapidshareware(...)e-free-download.htmlquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Had ik al eens gekeken, die Grit zet heel tactisch alleen dat op internet waar je zonder boek geen hol aan hebt
Bel even de Slegte opquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ProjectmanagementVan
Roel
Grit
30 euro
Heb je die link nou zelf geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.rapidshareware(...)e-free-download.html
Dan bel je straks evenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
En nu bellen gaat een apart gesprek opleveren met een snotterende Etcie aan de ene kant van de lijn
Nee dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je die link nou zelf geprobeerd?
Dat klinkt bijna aanlokkelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Lunch is in de maak, een broodje bal en een broodje kipsate
Broodje Bal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Lunch is in de maak, een broodje bal en een broodje kipsate
't is ook iets waar je uiteindelijk voor moet dokkenquote:
Bel straks de Slegte in Groningen nou gewoon eens. Die hebben hem misschien wel liggen en voor de helft van de prijsquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is ook iets waar je uiteindelijk voor moet dokken
Ik ga dat strontboek wel bestellen bij Bol, en ga wat anders doen. Ook voor school, helaas. Wat een kutdag. Ben blij dat ik thuiszit, op stage hadden mensen me raar aangekeken geloof ik
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb It Get's Better opgezet en ga zo even rondbellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |