Per sms, maar dat klinkt erger dan het is. We hadden tenslotte nooit echt een relatie dus er valt weinig te dumpen dan. Maar toch, het is over.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt gedumpt-gedumpt of heeft ie het netjes uitgemaakt???
quote:
Als je geen echte relatie hebt gehad, hoe kan je dan gedumpt zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Per sms, maar dat klinkt erger dan het is. We hadden tenslotte nooit echt een relatie dus er valt weinig te dumpen dan. Maar toch, het is over.
Zeker weten?quote:
quote:
Het is lekker weer. Ik ga gewoon smelten denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat ik zeg; chocola en jankfilmsOf heel hard muziek opzetten en meebleren....
Grey's Anatomy kon ik ook goed bij janken
leer mij kennenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je geen echte relatie hebt gehad, hoe kan je dan gedumpt zijn
Leg uit danquote:
zie het morgen misschien wel, meestal heeft het nieuws wel een opsomming van de grappen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niks ben tegengekomen. Maar ik denk dat ze de uitgave van de tabloid zo belangrijk vonden dat er geen 1 april grap gekomen is
inderdaad beetje dure grap anders met al die abri reclamequote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Een ding weet ik wel, het tabloid formaat is géén grap. Zou een beetje te dure grap zijn geweest
Waar gebruik je die dan voor?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een door mij veel gebruikte term
Hier niet-ambtenaar op het werkquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook de dagploeg komt wat moeilijk op gang
Ben ik de enige niet sambtenaar hier en moet derhalve als enige werken?
Hier een niet ambtenaar met een vrije dagquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook de dagploeg komt wat moeilijk op gang
Ben ik de enige niet sambtenaar hier en moet derhalve als enige werken?
Ah, mooi, je hebt het zelf onthouden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Al ga ik zo wel naar m'n werk om daar aan een schoolopdracht te werken
quote:
quote:I whistled for a cab and, when it came near, the license plate said “fresh” and it had dice in the mirror. IMMD!
Vanavond onze halfjaarlijkse stapavond met de Ajax-jongens van vroegah.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging gistermiddag even snel een DVD-tje ophalen met wat fotos. Vervolgens kom ik daar iemand tegen die ik al een tijdje niet gezien heb. Even gezellig zitten babbelen. Daarna gaan eten en toen de kroeg in, waar 1 voor 1 allemaal oude bekenden binnen kwamen lopen die ik niet vaak zie
Uiteindelijk weer veels te laat geworden maar wel enorm gezellig
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond onze halfjaarlijkse stapavond met de Ajax-jongens van vroegah.
Denk ook dat iki niet vroeg thuis zal zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |