Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
krijg net een mailtje dat ik een meet & greet heb gewonnen met Toivonen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
Inderdaad, de RvC moet de club verenigen, binden en samenhouden. Schuitema heeft gewoon opzichtig steken laten vallen in zijn tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:20 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is Schuitema toch een nare man. Eén dag na de kritiek van Van Raaij in het ED, meteen de pers opzoeken om te reageren. En oh oh heel toevallig zou er binnen PSV geen behoefte zijn aan Van Raaij. Wat een nonsens. Er is binnen PSV juist geen behoefte aan een zeurende machtswellustige bemoeial die zich veel te vaak in de pers laat zien. Hij is duidelijk bang om zijn plek te verliezen in de rvc.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
Netjes, me vriendin zou dat ook wel willenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
Congrats!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:23 schreef psv-gomes het volgende:
ja ik had het ook niet verwacht.
voor de gein op de mail gereageerd met wie je een meet & greet wilde en wat je wilde doen
Dus gewoon niet bij na gedacht en ingevuld 'een cursus zweeds met ola toivonen'hahaha
Tuurlijk, het nieuwe-trainer-effectquote:
Ik denk vooral dat Ajax het gaat verkloten. Het zou in ieder geval wel typisch Ajax zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Denk je dat ADO gaat stunten ja?
probleem is dat versterkingen dan ook moeilijk worden. Dus dan wordt het volgend jaar een heel moeilijk jaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef BruggiKeane het volgende:
Sportief gezien is geen CL geen ramp. We kunnen het gewoon niet aan met dit team.
Het al dan niet halen van CL heeft weinig te maken met het feit of je een kampioenwaardig elftal kan samenstellen, sure, het wordt wel makkelijker, maar met een degelijke scouting en een ijzersterk technisch team kom je al eind.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probleem is dat versterkingen dan ook moeilijk worden. Dus dan wordt het volgend jaar een heel moeilijk jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |