hier ook, regen, hagel, wind... geweldig.. dat je het niet mistquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die heb ik ritueel verbrand, trutje
verder uitstekend. lekker weer enzo he
ook een optie, ik ga voor luiquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg strategisch van me.
ik mis zelfs jou niet!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier ook, regen, hagel, wind... geweldig.. dat je het niet mist
Oei, dat moet ik eerst aan meneer Wilders vragen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kan daar dan ook een vormeloze boerka overheen?
niet eens?quote:
en voor de zekerheid ook nog een mooie grote zonnebril, dat je er echt niks meer van ziet.. ik neem zelf wel de geitenwollen sokken meequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Oei, dat moet ik eerst aan meneer Wilders vragen.
je weet dat ik daar tegen benquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. moet je maar aardiger zijn tegen mij.
je komt niet meer terug he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
en daarom mis ik je niet
meeten als ik terug ben?
spampolizei heeft hem al opgepakt en getermineerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
aangegeven nog wel. is dat niet wat drastisch?
Tof.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:40 schreef Re het volgende:
[..]
spampolizei heeft hem al opgepakt en getermineerd
ik zou het niet doenquote:
Gewoon even doorsturen naar El_Matador, die schijnt de moordmeister te zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:40 schreef Re het volgende:
[..]
spampolizei heeft hem al opgepakt en getermineerd
Dat is logisch als je een Duister bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon even doorsturen naar El_Matador, die schijnt de moordmeister te zijn
echt niet?quote:
Just for fun.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon even doorsturen naar El_Matador, die schijnt de moordmeister te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |