Net wat we hier nodig hebben, het zoveelste preutse wijf uit de buurt van Nijmegen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:39 schreef mrbox het volgende:
Ze ziet er wel goed uit & ze komt wrs uit de buurt van Nijmegen
Vind je?quote:
Die zichzelf Marcel noemt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net wat we hier nodig hebben, het zoveelste preutse wijf uit de buurt van Nijmegen.
Het is gewoon een internet marketing bureau: www.growrank.nl , deze delen het pand met sociaalmediumquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zichzelf Marcel noemt.
Als dat geen turn-on is.
hou je smoelquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net wat we hier nodig hebben, het zoveelste preutse wijf uit de buurt van Nijmegen.
Oh, dus het wordt niets tussen onsquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef Duimelot het volgende:
ach zowiezo de naam marcel is al een enorme afknapper
Kloonquote:
Ik zie dan altijd een soort Freddie Mercury kopie voor me.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef Duimelot het volgende:
ach zowiezo de naam marcel is al een enorme afknapper
Het wordt eng he?quote:
als je marcel heet dan moet je wel verder heel aantrekkelijk zijn wil ik dan nog een poging wagenquote:
quote:
echt he?quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
als je marcel heet dan moet je wel verder heel aantrekkelijk zijn wil ik dan nog een poging wagen
en anders blijft t gewoon altijd techno
Jawsquote:
Ik heb ze hier nog nooit gezien in de zee. En ik kom heel vaak bij de zee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jaws
de film waardoor ik de zee niet meer indurf
serieus?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaws
de film waardoor ik de zee niet meer indurf
Spam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef MarcelMaalderink het volgende:
Ik ben bezig met een onderzoek over singles en internet. Daarbij wil ik graag weten hoe actief singles online zijn. En hoe actief singles elkaar online opzoeken.
Hiervoor heb ik een vragenlijst opgesteld. Deze vragenlijst bestaat uit totaal 17 multiple-choice vragen en het invullen duurt maximaal 5 min. Het zou geweldig zijn als je mijn vragenlijst wilt invullen !
Alvast heel erg bedankt voor je medewerking. Wanneer je bij de vragenlijst je emailadres achterlaat, dan maak je kans op een avondje gratis speeddaten. Je antwoorden worden altijd vertrouwelijk en anoniem behandeld.
ik niet, woon dan ook in het binnenlandquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog nooit gezien in de zee. En ik kom heel vaak bij de zee.
ik ben een schijtbek. ik weet het.quote:
Strandtenten met grote parasollen genoeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik niet, woon dan ook in het binnenland
en nja, bij het strand zitten is voor mij ook geen lolletje, want dan heb ik een vierkante meter schaduw waar ik mezelf onder moet vrotten
Voor of na de operatie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Marcel heet simone:
simone@socialmedium.nl
(ik gok op achternaam Levie.)
ja, je hebt m ingevuld voor het speeddate stukjequote:
ik heb altijd al wel es willen speeddaten, gewoon om es te zien hoe dat gaatquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, je hebt m ingevuld voor het speeddate stukje
niet overalquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strandtenten met grote parasollen genoeg!
quote:
quote:
Kom jij deze kant op? Regel ik die parasol voor je.quote:
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, je hebt m ingevuld voor het speeddate stukje
Nee, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedankt man! Echt dat was nog niemand opgevallen.
Nee, preutse wijven uit nijmegen doen daar niet aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom jij deze kant op? Regel ik die parasol voor je.
ik leef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Die inschatting had ik ook al gemaakt. Kan ik mooi zo'n aanbod doen, omdat ik weet dat er toch geen verdere inspanning uit voortkomt voor mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, preutse wijven uit nijmegen doen daar niet aan
Er valt ook wel een duikpak te regelen als je dat liever hebt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, preutse wijven uit nijmegen doen daar niet aan
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Good Vs Evil! Ik heb een mooi pakje voor je gezien op het True Blood Vampire Ball!
(nou ja, op de foto's, ik was er helaas niet bij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
totally in Love enzo... Vet vet vet.
alleen die hoge kraag kan ik dan weer niks mee
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Good Vs Evil! Ik heb een mooi pakje voor je gezien op het True Blood Vampire Ball!
(nou ja, op de foto's, ik was er helaas niet bij)Oeh dat ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
kan daar dan ook een vormeloze boerka overheen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Er valt ook wel een duikpak te regelen als je dat liever hebt?
lui dingquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die inschatting had ik ook al gemaakt. Kan ik mooi zo'n aanbod doen, omdat ik weet dat er toch geen verdere inspanning uit voortkomt voor mij.
die heb ik ritueel verbrand, trutjequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik leef.
hoe is het met jou en je sombrero?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |