Voor een woonwagen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nope, ik heb voor a.s. woensdag een afspraak staan bij de hypothekeer![]()
![]()
Ik zit nu gedetacheerd, het bedrijf waar ik gedetacheerd zit wil me in dienst nemen maar doet niet aan lease auto's.quote:
43 was mijn eerste gokquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word meestal 25 geschat. Ideaal.
Maar als je loon zo gigantisch omhoog gaat maakt dat niks uit. Lijkt mij...quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit nu gedetacheerd, het bedrijf waar ik gedetacheerd zit wil me in dienst nemen maar doet niet aan lease auto's.
Dus de auto moet terug naar het detacheringsbureau.
Ik weet wie het zegt, ouwe vrijster.quote:
nja, dan koop je toch gewoon een goedkope roestbak?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit nu gedetacheerd, het bedrijf waar ik gedetacheerd zit wil me in dienst nemen maar doet niet aan lease auto's.
Dus de auto moet terug naar het detacheringsbureau.
Och, van 1000 naar 1500 euro is niet heel dik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar als je loon zo gigantisch omhoog gaat maakt dat niks uit. Lijkt mij...
oja, wie zei dat dan? en ik heb geen katten of geraniums, dus dat valt nog meequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt, ouwe vrijster.
Ik gokte 35 geloof ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word meestal 25 geschat. Ideaal.
Nee joh, het huis uit heeft een hogere prioriteit...quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, dan koop je toch gewoon een goedkope roestbak?
Familie van Frans B.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja toch, lekker op het kamp wonen![]()
Nomaden belasting betalen![]()
Jij valt op oudere mannen.quote:
Ambitieus!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee joh, het huis uit heeft een hogere prioriteit...
Als ik een huis heb is een auto het volgende
Delanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef Delan het volgende:
zooo, rust in de hut hier! eventjes hier en dan op de bank mn hoofd laten rusten
Hee, hoofdje beter??quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef Delan het volgende:
zooo, rust in de hut hier! eventjes hier en dan op de bank mn hoofd laten rusten
PM, het is nog wel een beetje laagquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, van 1000 naar 1500 euro is niet heel dik.![]()
SSB, wat ga je verdienen bruto?
Dat zeg je gewoon om je eigen ego te strelenquote:
heel klein beetje beter, zometeen even lekker mn oogjes dicht! ga jij niet naar voetbal toe vanavond?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, van 1000 naar 1500 euro is niet heel dik.![]()
SSB, wat ga je verdienen bruto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |