De vleister.quote:
Zei ik dat danquote:
Dat klopt.quote:
dat had ik nog niet in de gaten zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Zij is de liefste van ons 2.
Ik zal niets meer zeggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Janiet heel Fok! hoeft te weten dat je bij mij bent
mja, ik lijk liever jonger dan ouder.. mensen schatten mij eigenlijk altijd een jaar of 6 ouder inquote:
Gozah, hoestie?quote:
Ik denk ik zeg het er even bij voor degenen die later inschakelden..quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat had ik nog niet in de gaten zeg
ja lekker, lekker hardstyle aan het luisteren via realhardstyle radioquote:
bij mij komt het denk ik omdat ik klein ben, dan wordt je al snel jonger geschat. Maar ach.. als ze dat ook doen als ik 30 benquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik lijk liever jonger dan ouder.. mensen schatten mij eigenlijk altijd een jaar of 6 ouder in
Goed man!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die baan gekregen en ga er ¤500 euro per maand op vooruit!
Moet alleen wel m'n auto inleveren...
waarom je auto inleveren dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die baan gekregen en ga er ¤500 euro per maand op vooruit!
Moet alleen wel m'n auto inleveren...
Ik doe ongeveer hetzelfde, maar dan met minimal techno:quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja lekker, lekker hardstyle aan het luisteren via realhardstyle radio:
http://www.realhardstyler(...)tyleradio_listen.asx
En met u?
Nope, ik heb voor a.s. woensdag een afspraak staan bij de hypothekeerquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed man!
Wat ga je doen, een karretje kopen?
dat bedoel ik.,, ik heb nu al een oude rimpelkop blijkbaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
bij mij komt het denk ik omdat ik klein ben, dan wordt je al snel jonger geschat. Maar ach.. als ze dat ook doen als ik 30 ben
Ik word meestal 25 geschat. Ideaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
bij mij komt het denk ik omdat ik klein ben, dan wordt je al snel jonger geschat. Maar ach.. als ze dat ook doen als ik 30 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |