Nou, heb begrepen dat de beslissing van wel of niet afnemen van zijn licence is verschoven naar de volgende zitting: 14 juni.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef Virtual-Insanity het volgende:
TMZ has learned Dr. Conrad Murray has made it clear -- he will not take a plea bargain in the death of Michael Jackson.
Sources say Dr. Murray is adamant ... he did nothing wrong and will not plead to manslaughter or any lesser offense.
TMZ first broke the story of Dr. Murray's defense ... that Michael Jackson accidentally killed himself by self-injecting a fatal dose of Propofol into his bloodstream.
Dr. Murray, we're told, is "completely confident" that he will be found not guilty. He is less confident that the medical boards in Texas, Nevada and California will reach a similar result.
Dr. Murray is extremely relieved Judge Michael Pastor did not yank his California medical license yesterday. Nevertheless, he realizes it's all but inevitable all three medical boards will go after his license.
Read more: http://www.tmz.com/#ixzz0kJ2aLGT6
![]()
Hij mag nog gewoon van de rechter doktertje spelen ook, tis toch ongelofelijk?
Een lang verhaal gaat het absoluut worden, maar het feit dat die gast op dit moment nog gewoon zijn license heeft is al van de zotte, toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, heb begrepen dat de beslissing van wel of niet afnemen van zijn licence is verschoven naar de volgende zitting: 14 juni.
Dit gaat een lang verhaal worden zo
[ afbeelding ]
Als een junk een overdosis heroine wil, en zijn dokter geeft hem dat, is het dan de schuld van de junk dat hij dood is? Let wel, ik zeg niet dat MJ totaal geen schuld heeft aan zijn dood want ja, het was ZIJN verslaving, maar een goede dokter doet alleen wat goed is voor de patient, niet wat gunstig is voor zijn eigen portemonnee. Daarnaast heeft Murray allemaal fouten gemaakt. Wellicht had MJ gered kunnen worden zonder die fouten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:03 schreef Cavalier het volgende:
Uiteindelijk is MJ zelf de hoofdschuldige van zijn eigen dood. Hij wilde toch echt zelf die drugs hebben, niemand heeft hem daartoe verplicht...
Mee eens, snap het ook niet, en ook niet waarom de rechter de beslissing verschoven heeftquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:51 schreef Virtual-Insanity het volgende:
[..]
Een lang verhaal gaat het absoluut worden, maar het feit dat die gast op dit moment nog gewoon zijn license heeft is al van de zotte, toch?
Pfff, kwam er idd net achter dat dit een PRE preliminary hearing was. Het vaststellen van de rechter en het zetten van een nieuwe datum. Kan het allemaal nog langzamer?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Als een junk een overdosis heroine wil, en zijn dokter geeft hem dat, is het dan de schuld van de junk dat hij dood is? Let wel, ik zeg niet dat MJ totaal geen schuld heeft aan zijn dood want ja, het was ZIJN verslaving, maar een goede dokter doet alleen wat goed is voor de patient, niet wat gunstig is voor zijn eigen portemonnee. Daarnaast heeft Murray allemaal fouten gemaakt. Wellicht had MJ gered kunnen worden zonder die fouten.
Ik heb ook begrepen dat in juni dus de preliminary hearing pas is, waarin de bewijslast wordt bekeken en zo. Pfff.
Ja, maar ook zijn gewone leventje kan doorzettenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:57 schreef gifkwal het volgende:
Voordeel is dat Murray nog iets langer mag zitten zweten.
Het is dan ook een hele grote kamer, in een heel groot huis.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef Dynd het volgende:
Dit is een beetje het Michael Jackson lange teksten nieuwstopic geworden,![]()
Wel interessant om te lezen hoor, en begrijpelijk, omdat het meeste nu wel zo een beetje gezegd is in de voorgaande 90 topics.
@Virtual-Insanity
Elke week vinden ze wel weer wat nieuws uit die kamer of het huis.![]()
Ik ben het in principe met Cavalier eens. MJ heeft er zelf voor gekozen om met drugs en pijnstillers in de weer te zijn. Stel dat Murray hem niet voorzien zou hebben had hij wel iemand anders of een andere manier gevonden om hem te voorzien. Als dokter heeft Murray niet goed gehandelt maar MJ kocht in principe zijn dealers/dokters maar de enige schuldige blijft hij toch zelf. Murray is vast niet de enige arts geweest die vet betaald werd om MJ te voorzien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Als een junk een overdosis heroine wil, en zijn dokter geeft hem dat, is het dan de schuld van de junk dat hij dood is? Let wel, ik zeg niet dat MJ totaal geen schuld heeft aan zijn dood want ja, het was ZIJN verslaving, maar een goede dokter doet alleen wat goed is voor de patient, niet wat gunstig is voor zijn eigen portemonnee. Daarnaast heeft Murray allemaal fouten gemaakt. Wellicht had MJ gered kunnen worden zonder die fouten.
Ik heb ook begrepen dat in juni dus de preliminary hearing pas is, waarin de bewijslast wordt bekeken en zo. Pfff.
Kom hiermee even lekker aan op een forum vol MJ-kennersquote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben het in principe met Cavalier eens. MJ heeft er zelf voor gekozen om met drugs en pijnstillers in de weer te zijn. Stel dat Murray hem niet voorzien zou hebben had hij wel iemand anders of een andere manier gevonden om hem te voorzien. Als dokter heeft Murray niet goed gehandelt maar MJ kocht in principe zijn dealers/dokters maar de enige schuldige blijft hij toch zelf. Murray is vast niet de enige arts geweest die vet betaald werd om MJ te voorzien.
Verder heb ik ook gelezen dat MJ (samen met Janet) in hun jonge jaren aan bleeching verslaafd waren want ze vonden hun donkere huid maar niks. Hierdoor zou bij MJ vitiligo zijn ontstaan.
Ik beweer ook niet dat hij niet aan vitiligo leed maar dat het onstaan ervan te wijten kan zijn aan overdadig gebruik van bleechcremes in zijn jonge jaren. Verder beweer ik ook niet dat Murray onschuldig is als behandelend arts. MJ was al jaren aan medicijnen verslaafd. Was hij niet verslaafd geweest dan had hij wellicht nog geleefd, dus in principe heeft hij het aan zichzelf te danken ook al zou Murray nalatig gehandeld hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Kom hiermee even lekker aan op een forum vol MJ-kennersLees anders het autopsie-rapport even of zo, daar staat zwart op wit (no pun intended) dat hij aan vitiligo leed en dat hij daarom blank is geworden.
De dokter werd overigens betaald door de concertorganisator AEG.
Heb je een bron voor de bewering dat je vitiligo kan krijgen door bleekcremes te gebruiken? Voor zover ik weet is het namelijk een auto-immuun ziekte die kan worden getriggerd door stress en/of traumatische ervaringen danwel genetische aanleg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat hij niet aan vitiligo leed maar dat het onstaan ervan te wijten kan zijn aan overdadig gebruik van bleechcremes in zijn jonge jaren. Verder beweer ik ook niet dat Murray onschuldig is als behandelend arts. MJ was al jaren aan medicijnen verslaafd. Was hij niet verslaafd geweest dan had hij wellicht nog geleefd, dus in principe heeft hij het aan zichzelf te danken ook al zou Murray nalatig gehandeld hebben.
En frappant: tijdens/na de Thriller-periode was zijn gezicht op sommige foto's lichtelijk rood uitgeslagen, wat sommigen later aan Lupus deed denken geloof ik:quote:"Benoquin should never be used as a general lightening agent for people with normal dark skin because most will end up with disfiguring white streaks that can be worse than vitiligo. Patients with an unstable pigmentary system, such as those with vitiligo, depigment easily and usually completely."
Bron
En het verbaast mij dus ook niets dat hij rond die periode grote zonnebrillen, hoeden en handschoenen ging dragen..quote:The major side effect of depigmentation therapy is inflammation (redness and swelling) of the skin.
Bron
Kan je geen liedje instellen als wekker op je telefoon? (Met als risico dat je op een gegeven moment dat liedje gaat haten omdat het je elke ochtend bruut uit je slaap haaltquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:38 schreef Dynd het volgende:
Ik ben een hele grage slaper, alleen elk weekend is mijn bioritme weer verstoord door allerlij veel leukere dingen dan slapen. Meestal resulteerd dit in om twee uur 's middags wakker worden. Vandaag zou het niet anders zijn geweest als Michael me niet wakker had gezongen op m'n wekkerradio die ik normaal tegen de muur gooi. Beter wakker worden kan niet, ik ga maar eenz kijken hoe ik dat vaker kan doen.
Ik ga maar van m'n dag genieten. Thanks Michael.
(Typfouten voorbehouden, ben dus net wakker en op mobiel)
Maar dan gaat het leuke verrassende effect weg, waardoor je wakker wilt blijven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:52 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Kan je geen liedje instellen als wekker op je telefoon? (Met als risico dat je op een gegeven moment dat liedje gaat haten omdat het je elke ochtend bruut uit je slaap haalt) En als je een ipod hebt met boxjes kan je daar geloof ik ook een liedje als wekker instellen.
Hier is hij ook niet zo lijkbleek, als dat hij soms was.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Een van zijn beste foto's in de jaren 2000 - 2009
quote:
Ja, mooi. Hij heeft trouwens het nummer Childhood aan die baby en zijn broertje opgedragen, staat ergens op het HIStory album.quote:Op zondag 11 april 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
Voorbeeld van Michael's betrokkenheid en goedheid.
Wat een lief en ontspannen interviewquote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef Robijn48 het volgende:
Kent iemand deze? Zijn gezicht valt weg onder zijn haar![]()
Fascinerend, zeg. Zo zag je hem inderdaad zelden. En ik had geen flauw idee dat hij voor zijn lol naar clubs gingquote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef Robijn48 het volgende:
Kent iemand deze? Zijn gezicht valt weg onder zijn haar![]()
Pfff, wat een pechquote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef gifkwal het volgende:
(Ik lees net overigens dat de directeur van die Gardner school een auto-ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt, net op de dag dat hij een afspraak had met wat fans om over die naam te spreken)
It's a conspiracyquote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef gifkwal het volgende:
(Ik lees net overigens dat de directeur van die Gardner school een auto-ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt, net op de dag dat hij een afspraak had met wat fans om over die naam te spreken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |