Kan je geen liedje instellen als wekker op je telefoon? (Met als risico dat je op een gegeven moment dat liedje gaat haten omdat het je elke ochtend bruut uit je slaap haaltquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:38 schreef Dynd het volgende:
Ik ben een hele grage slaper, alleen elk weekend is mijn bioritme weer verstoord door allerlij veel leukere dingen dan slapen. Meestal resulteerd dit in om twee uur 's middags wakker worden. Vandaag zou het niet anders zijn geweest als Michael me niet wakker had gezongen op m'n wekkerradio die ik normaal tegen de muur gooi. Beter wakker worden kan niet, ik ga maar eenz kijken hoe ik dat vaker kan doen.
Ik ga maar van m'n dag genieten. Thanks Michael.
(Typfouten voorbehouden, ben dus net wakker en op mobiel)
Maar dan gaat het leuke verrassende effect weg, waardoor je wakker wilt blijven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:52 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Kan je geen liedje instellen als wekker op je telefoon? (Met als risico dat je op een gegeven moment dat liedje gaat haten omdat het je elke ochtend bruut uit je slaap haalt) En als je een ipod hebt met boxjes kan je daar geloof ik ook een liedje als wekker instellen.
Hier is hij ook niet zo lijkbleek, als dat hij soms was.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Een van zijn beste foto's in de jaren 2000 - 2009
quote:
Ja, mooi. Hij heeft trouwens het nummer Childhood aan die baby en zijn broertje opgedragen, staat ergens op het HIStory album.quote:Op zondag 11 april 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
Voorbeeld van Michael's betrokkenheid en goedheid.
Wat een lief en ontspannen interviewquote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef Robijn48 het volgende:
Kent iemand deze? Zijn gezicht valt weg onder zijn haar![]()
Fascinerend, zeg. Zo zag je hem inderdaad zelden. En ik had geen flauw idee dat hij voor zijn lol naar clubs gingquote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef Robijn48 het volgende:
Kent iemand deze? Zijn gezicht valt weg onder zijn haar![]()
Pfff, wat een pechquote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef gifkwal het volgende:
(Ik lees net overigens dat de directeur van die Gardner school een auto-ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt, net op de dag dat hij een afspraak had met wat fans om over die naam te spreken)
It's a conspiracyquote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef gifkwal het volgende:
(Ik lees net overigens dat de directeur van die Gardner school een auto-ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt, net op de dag dat hij een afspraak had met wat fans om over die naam te spreken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |