Hij is nog onzeker. Dus niet bekend of hij wel of niet speelt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Was Pique niet hersteld van zijn blessure?
en messi dus 0-2quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef rondarts het volgende:
Twee mooist voetballende ploegen van Europa tegenover elkaar! Zal een mooie pot voetbal worden, waarbij Barça zal winnen, door een goal van Xavi =)
Te hoge verwachtingen lopen vaak uit in een teleurstelling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:24 schreef Confetti het volgende:
Het wordt gewoon smullen, ongeacht het resultaat
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:40 schreef MoneyTalks het volgende:
¡Sí, sí, sí... Nos vamos a Madrid!![]()
![]()
(vertaling: ja ja ja, we gaan naar madrid ~~~ daar word de CL finale gehouden dit jaar)
Die speelt alleen in de finalequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
Toch zonde dat Van Persie niet meedoet, had hem graag gezien in een wedstrijd van dit kaliber.
Tegen Inter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef Idler het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit, maar ik denk dat Barça doorgaat. Zou natuurlijk geweldig zijn als ze de finale in Madrid mogen spelen.
Tegen Lyon zou ik het het mooist vinden, dat ze Madrid kunnen laten zien dat zij er wel van kunnen winnen.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:51 schreef Idler het volgende:
[..]
Tegen Lyon zou ik het het mooist vinden, dat ze Madrid kunnen laten zien dat zij er wel van kunnen winnen.
Tegen Inter kan volgens mij niet ivm de loting.
Ja dat wel, maar voor het mooiste voetbal is toch de ultieme finale Inter - Barca op dit moment.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:51 schreef Idler het volgende:
[..]
Tegen Lyon zou ik het het mooist vinden, dat ze Madrid kunnen laten zien dat zij er wel van kunnen winnen.
Tegen Inter kan volgens mij niet ivm de loting.
Wanneer Barca ook maar minimaal 1 goal maakt vanavond, zal het voor Arsenal een zeer moeilijke opgave worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:02 schreef Moonlighter het volgende:
Arsenal is kansloos!
Na vanavond is deze kwartfinal al beslist
Bayern was ook vol gefocust om die nul te houden, volgens mij hielden ze het net 2 minuten vol.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef rondarts het volgende:
[..]
Wanneer Barca ook maar minimaal 1 goal maakt vanavond, zal het voor Arsenal een zeer moeilijke opgave worden.
Om precies te zijn 1:01quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bayern was ook vol gefocust om die nul te houden, volgens mij hielden ze het net 2 minuten vol.
Iniesta, idd jammer!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Jammer dat deze boi niet meedoet
[ afbeelding ]
quote:
Hij besteed zijn geld wijselijk zo te zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Jammer dat deze boi niet meedoet
[ afbeelding ]
5 hondenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Hij besteed zijn geld wijselijk zo te zien.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
interieur+kleding lijken van de kringloop.
Dat was al bekend imo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Adelante het volgende:
Tering
En dan kijk je dit na FEY-VITDit is voetbal, eredivisie niet
Ja, knarsendquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef VinceMega het volgende:
Irritant geluid ertussen door, hebben jullie daar ook last van?
Net wel inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef VinceMega het volgende:
Irritant geluid ertussen door, hebben jullie daar ook last van?
Dan kan je alleen maar winnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme wat is dit frustrerend zeg.. Waarom moeten nu net weer m'n beide favo's teams tegen elkaar
1?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef VinceMega het volgende:
Wow, Barca is tot nu toe echt een klasse beter dan Arsenal.
Klopt, da's dan ook echt het enige voordeel...quote:
geel/zwartquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
wat is geel toch een foeilelijke kleur.
IK WIL EVERT!!!quote:
Alleen al vanwege dit soort posts en de bijbehorende klonen hoef ik evert nooit meer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
IK WIL EVERT!!!
HO HO HO HO WAT EEN KNOTSGEKKE WEDSTRIJD!! DIE DEKSELSE MESSI ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE!!!
enzo
Lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft . Wat een klasbak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
IK WIL EVERT!!!
HO HO HO HO WAT EEN KNOTSGEKKE WEDSTRIJD!! DIE DEKSELSE MESSI ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE!!!
enzo
Het is maar wat je mooi vind, jij vindt zeker ook regenboogkleur voetbalschoenen mooi?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft . Wat een klasbak.
das wel zonde jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef Blistering het volgende:
Arshavin eraf, kan er ook nog wel bij
Zlatan, Wesley, vd Vaart, chivu., Vermaelen, etc etc etcquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Toch wel tof eigenlijk, dat Maxwell vanuit Ajax naar zo'n topclub is kunnen stromen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoor soms gekraak tussen het commentaar door
Klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zlatan, Wesley, vd Vaart, chivu., Vermaelen, etc etc etc
en de tig andere ex ajacieden. Geen enkele club in Nederland kan daar aan tippen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Toch wel tof eigenlijk, dat Maxwell vanuit Ajax naar zo'n topclub is kunnen stromen.
Mido ook toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was Maxwell/Zlatan/Chivu niet het werk van Leo Beenhakker/ Co Adriaanse ?
Dit lijkt op Real Madrid - Ajax in 95.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Dit lijkt wel op de wedstrijd van het Ajax onder Koeman dat Arsenal domineerde op Highbury, en een piepjonge Nigel de Jong die scoorde.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef Slomy het volgende:
Als Arsenal fan word ik een beetje moe van de commentator die elke 5 sec klaarkomt op Barcelona.
Tis voor de rest helaas idd redelijk duidelijk dat barca momenteel arsenal van het veld tikt.
Ere wie ere toekomt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef Slomy het volgende:
Als Arsenal fan word ik een beetje moe van de commentator die elke 5 sec klaarkomt op Barcelona.
Tis voor de rest helaas idd redelijk duidelijk dat barca momenteel arsenal van het veld tikt.
BS.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef Slomy het volgende:
En terecht, doh.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
BS.
De keeper van Arsenal heeft al een complete pauw in z'n reet gestoken gekregen.
Kijk je wel dezelfde wedstrijd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Arsenal doet nu niet veel onder bij barca
Eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Rucebo het volgende:
Jammer dat deze twee niet tegen elkaar moeten in de finale...
Qft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Rucebo het volgende:
Jammer dat deze twee niet tegen elkaar moeten in de finale...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef Delta09 het volgende:
Man wat een wedstrijd. Echt genieten!
Puyol is inderdaad echt een held.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Zeroku het volgende:
Puyol. Zelfs met een lege goal, verdedigt hij nog rustig uit.
Zolang het de twee beste zijn, maakt het land me niet zoveel uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Delta09 het volgende:
[..]
Manchester - Barca.
Dan hebben we weer een engelse club tegen een spaanse in de finale.
Hij deed al mee in Kick Off op de Super Nintendoquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
scoorde toen tegen Barca in de finale
Nee een Beckhampjequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef Delta09 het volgende:
Zlatan, een seedorfje maar dan van 24 meter
Met doelpunten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rust.. Hopen dat de tweede helft net zo goed is
Top.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef Delta09 het volgende:
Nog even en we moeten dit topic alweer sluiten. Ik heb de nieuwe al klaar staan. Dus bij pagina 13, zet ik hem over op #2
Fail newbiequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef Delta09 het volgende:
Nog even en we moeten dit topic alweer sluiten. Ik heb de nieuwe al klaar staan. Dus bij pagina 13, zet ik hem over op #2
Wij hebben 50 berichten per pagina, jij 25.quote:
oh oke,quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij hebben 50 berichten per pagina, jij 25.
Pfffff hoeveel posts per pagina kan je instellen. 13 pagina's is kut.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfffff hoeveel posts per pagina kan je instellen. 13 pagina's is kut.
Daarbij ongeschreven regel dat de laatste poster in het topic de nieuwe doet openen (tenzij het langer als 5 min gaat duren en die 5 min zal je ook niet redden bij een live topic). Anders gaan straks 10 mensen het topic openen en dan is het een puinhoop en moeten de mods weer werken.
Dus sluiten is nieuwe openen. Klaar zetten heeft dus ook geen fuck zin.
Onverslaanbaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
Hoe simpel Barca ook speelt. Echt geweldig om te zien.
Perfect ingespeeld team.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
Hoe simpel Barca ook speelt. Echt geweldig om te zien.
Hmwa. Misschien. Maar ik denk dat ze wel te kloppen zijn.quote:
Dat sowieso.quote:
Kan niet anders.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, dit team moet de CL gewoon winnen.
In de spaanse beker. 2e in de comp. Dus het is te doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Misschien. Maar ik denk dat ze wel te kloppen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |