Heuj. Lekker geslapen?quote:
Nou, ik betwijfel het. Maar goed, ik heb er geen verstand van.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:30 schreef vencodark het volgende:
Vraagje, ik kan op het station toch ook nog een gewoon kaartje kopen he?
1 april?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik betwijfel het. Maar goed, ik heb er geen verstand van.
Check voor de zekerheid even ns.nlquote:
Kan toch nog gewoon, anders was de pleuris zo onderhand wel uitgebroken nuquote:Op donderdag 1 april 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Check voor de zekerheid even ns.nl
Ik weet het ook niet 100% zeker.
Pak je fiets en ga kijken, zo groot is dat dorp daar nietquote:Op donderdag 1 april 2010 08:30 schreef vencodark het volgende:
Vraagje, ik kan op het station toch ook nog een gewoon kaartje kopen he?
Ja indd.. en ik bedacht me dat ik gister nog iemand ermee zag.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan toch nog gewoon, anders was de pleuris zo onderhand wel uitgebroken nu
[..]
Pak je fiets en ga kijken, zo groot is dat dorp daar niet![]()
Pech gehad, ik blijf je groeten.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoi L.no![]()
Ok, ik ben er niet altijdNiet om 5.46 's ochtends
Dat tong80 geadoreer.quote:Op donderdag 1 april 2010 05:54 schreef L.no het volgende:
Whehe, een tong80 subforum, vette 1 april grap
Tong80 topic verzameling
Ik heb 'm de 6de en ik denk dati k 'm spontaan vergeetquote:Op donderdag 1 april 2010 09:08 schreef MvdZ het volgende:
Vandaag heerlijk uitgeslapen! Zometeen een afstudeer terugkomdag op school. Nog nooit was ik zo blij dat ik naar school mocht
Sharing is caringquote:
Ja, de verkeerdequote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb met heel veel mensjes hier gedeeld
quote:
Johnnycakequote:
Daar gaat mn vrijmiboquote:Op de volgende dagen zijn de gebouwen van de faculteit TNW gesloten:
Vrijdag 2 april, Goede vrijdag
(...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Piles het volgende:
Bedrijfsongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noes
Heb je wel 112 gebeld?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Bedrijfsongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Bedrijfsongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt een groot onderzoek instellen..Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Whut?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
Had Pillie toch mooi een papieren kut te pakken
Papercut, jwtquote:
quote:
Reksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |