been there, done that, got the tshirtquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef LieLie het volgende:![]()
We hebben nu een weegschaal gekocht. En daar heb ik misschien al een jaar niet meer opgestaan.
Valt tegen.
Misschien maar beter ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Weegschalen? Die gebruik je toch om bloem en zo mee af te wegen?
en mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Weegschalen? Die gebruik je toch om bloem en zo mee af te wegen?
ow, dat is balen inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
Ik baal echt wel. Want ik geloof dat ik wel wat afgevallen ben al, minder buik enzo, en nog valt het tegen
Volgens mij is het hoofd van de organisatie tevredenquote:Geweldig mooie foto's Peter!
Waar kunnen we boeken voor volgend jaar?
Veel plezierquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
richting zoetermeer zo. openingsreceptie van reďntegratieburo waar ik weer ga helpen
Das tof om te horenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef TAV74 het volgende:
@PdeHoog:
[..]
Volgens mij is het hoofd van de organisatie tevreden
Thnx DEquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens; heb de foto' s bekeken van het vorige tpic.
Ziet er goed uit, zo te zien was er enorm animo voor de beurs en de foto' s geven leuk weer hoe het geweest moet zijn
lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef golfer het volgende:
Zo. In het kader van gezonde voeding even een harinkje weggehapt.
Ik vind het persoonlijk wel een leuke naam. Past ook uitstekend bij mijn broer en schoonzus en helemaal leuk bij onze achternaam (begint ook met een M).....quote:
Jij bent slankquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe niet aan weegschalen, behalve keukenweegschalen dan
nu werk![]()
kijk m aar uit dat je geen spierpijn van al het kouwen gaat krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Tezz
hier staat de teller nu op 3 slokjes bouillon, 1 yoghurtje en een half beschuitje met abrikozenjam (had eerst la vache quirit geprobeerd maar dat was veel te droog dus ligt aan de kant)
nou ze hebben mij een grote beker bouillon gegeven die trouwens ook na 3 slokjes nog steeds bremzout isquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Jemig DE eet gelijk de hele voorraadkast leeg!![]()
![]()
Smaakt lekker he, normaal voedsel?
Wat ongeloofelijk goed! Ik ben hartstikke blij voor je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Tezz
hier staat de teller nu op 3 slokjes bouillon, 1 yoghurtje en een half beschuitje met abrikozenjam (had eerst la vache quirit geprobeerd maar dat was veel te droog dus ligt aan de kant)
jawohl... lekker even gekotst daarnaquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
't Wordt nog een dagtaak, zo
Was het verwijderen van de sonde akelig?
Het schiet best op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:06 schreef minilot het volgende:
Er moeten interviews voorbereid worden, telefoontjes gepleegd, er moet hardcore ge-HTMLd worden voor een nieuw interactief onderdeel op onze website, ik moet promotionele kladblokjes ophalen, vijfenzeventig potloden kleiner slijpen, bellen met de communicatieafdeling van De Efteling, op het nippertje camera-apparatuur regelen, en bovendien: wat moet ik áán?
Is elk geval je maag leeg, zodat er eten inpast!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawohl... lekker even gekotst daarna
Sondevoeding kotsen... zie je verschil met hoe het er in gaat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawohl... lekker even gekotst daarna
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik elk geval je maag leeg, zodat er eten inpast!
[OUD]quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ben helemaal hyper van het baby-nieuws en er is niemand thuis om het mee te delen....![]()
Heb al mijn vrienden al gebeld, onderdak voor de hond geregeld voor het weekend en een kraammand besteld op internet. En nu????
Ik lees het nu pas! Wat tof! Gefeliciteerd! En wat is Melle een leuke naam!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ben helemaal hyper van het baby-nieuws en er is niemand thuis om het mee te delen....![]()
de sondevoeding kwam in mijn darmen uit... ik kotste vooral niets eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Sondevoeding kotsen... zie je verschil met hoe het er in gaat?
Dat is nog niet officieel bekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
TAV, hoeveel bezoekers zijn er nu geweest?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tezz het volgende:
Heb al mijn vrienden al gebeld, onderdak voor de hond geregeld voor het weekend en een kraammand besteld op internet. En nu????
waarschijnlijk heb je onbewerkte planken gekregen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, meningen gevraagd:
Als je op een originele vloerplank, zoals ie geleverd en gelegd is, aan de ene kant wat onderhoudsolie aanbrengt, en aan de andere kant niet. En je laat vervolgens op beide kanten een flinke drup rode wijn liggen, een kwartier, en je veegt het dan weg. En je hebt dan aan de niet geoliede kant een dikke vlek, en aan de geoliede kant eigenlijk niks meer. Heb je dan een slecht geoliede vloer gekregen?
Nee, wij hebben (op papier althans) een afgewerkte vloer gekocht. Gerookt, geolied en wel. En er is ons alleen verteld dat we na een jaar weer opnieuw onderhoudsolie moesten aanbrengen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef z80 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je onbewerkte planken gekregen.
dit is vrij normaal.
dan kun je namelijk kiezen hoe je ze gaat behandelen (olie, was, lak)
en als het goed is, is dit ook gemeld.
en als je de boel in de olie gaat zetten huur dan een grote boen machine.
scheelt een heleboel werk, maar levert wel wel spierpijn op.
na het aanbrengen van de olie en deze inwrijven kun je er na een paar uur met sokken weer over heen lopen.
en het aanbrengen gaat beter als het niet te heet is.
je zweet je anders ter pletter.
Nouja, als dat zo is, prima. Maar zo hebben we hem niet gekocht, dat is ook nooit gezegdquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:44 schreef MissHobje het volgende:
@ LieLie geen idee? moet je dat niet zelf doen als je zo;n vloer koopt?
Ga Marktplaats op! Kom je razendsnel Nigerianen tegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
En waarom kent niemand die ik ken, een west-afrikaan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga Marktplaats op! Kom je razendsnel Nigerianen tegen
maandag niet ivm 2e paasdag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef Tezz het volgende:
Dank voor al jullie lieve felicitaties! Ik ben net (ondanks gesnotter en gammele benen) naar de supermarkt gestrompeld en heb zojuist met dochterlief beschuit met muisjes gegeten!
Man kwam ook met goed nieuws thuis: hij is zaterdag en zondag vrij, dus we kunnen rustig naar Haarlem rijden.... Joepie!
Ja, maandag zijn we ook vrij. Maar ik kan moeilijk drie dagen bij mijn schoonzus aan het bed gaan zitten.. Ze zullen wel enorm veel bezoek krijgen.... Misschien dat we zaterdag gaan en dan overnachten in Haarlem, zodat we ze zondag ook nog even met een bezoekje kunnen vereren!quote:
Heb je nog tips voor me voor een redelijk betaalbaar hotel bij jullie in de buurt?quote:
Je kunt natuurlijk altijd naar het redelijk goedkope Van der Valk in Haarlem Schalkwijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef Tezz het volgende:
Heb je nog tips voor me voor een redelijk betaalbaar hotel bij jullie in de buurt?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm kunstgeschiedenis bedoel je dan denk ik? Want met Docent beeldende kunst en vormgeving kan je zo veel kanten op dat er wel wat te vinden is. En daar ga ik eigenlijk voor
Ik heb het hele kdv nooit nodig gehad gelukkig (ik werkte veel 's avonds & s'nachts toen de jongetjes klein waren en dan was hun vader thuis) maar ze zaten wel vanaf hun 2e jaar op de peuterspeelzaal.quote:
Ah dat klinkt ook zieligquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef Bluezz het volgende:
@ Tezz feli<----- insert blauwe feestsmiley
@ Hobbs, beterschap
@ Elf, alvast eetze voor zometeen![]()
![]()
Net met schdochter bijgekletst, die moeten deze week heel erg wennen aan hun compleet veranderde leventje. Jess naar het kinderdagverblijf, maandag een halve dag - moeders huilend van ellende op de fiets naar huis natuurlijk - vandaag voor het eerst een hele dag, en zij voor het eerst een hele werkdag op haar nieuwe werk (bastionhotel)
F. alweer 2 weken bezig in zijn nieuwe baan. Ze hadden nu 2 uur 'over' voor ze Jess mogen halen op het kdv en ze vervelen zich kapot en vinden het stil en raar zonder hun baby thuis
er is nu een hele knappe vent uit togo aant muziekmakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
Waar, waar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
er is nu een hele knappe vent uit togo aant muziekmaken
Ikook geen kdv gelukkigquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het hele kdv nooit nodig gehad gelukkig (ik werkte veel 's avonds & s'nachts toen de jongetjes klein waren en dan was hun vader thuis) maar ze zaten wel vanaf hun 2e jaar op de peuterspeelzaal.
De allereerste keer dat ik ze bracht fietste ik ook huilend naar huis, volgens mij is dat van alle tijden
Dat zwaaien achter dat raam en dat koppie met een trillipje zie ik nog zo voor me![]()
Tja, zij zullen wel moeten. Ze zijn overigens wel blij dat de leidsters allemaal zelf moeder zijn en geen jonge 'schapen' die alleen een opleiding hebben gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef minilot het volgende:
Ik denk dat ik heel veel wil inleveren om in de eerste jaren van mijn Toekomstige Eerste niet te werken, en dus geen kdv nodig te hebben.
Ik loop desnoods in lompen en eet droog brood, maar die eerste jaren zou ik er héél erg graag héél erg dichtbij willen zijn.
Het staat me denk ik een best beetje tegen om mijn kind af te geven bij één of ander schaap dat op zo'n kinderdagverblijf werkt. Ik denk niet dat ik dat heel goed zou kunnen. Ik wil het trouwens ook gewoon niet.
Poeh, dat is inderdaad wel heftig zeg! Daar moet je dan wel een beetje een stoere mama voor zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, zij zullen wel moeten. Ze zijn overigens wel blij dat de leidsters allemaal zelf moeder zijn en geen jonge 'schapen' die alleen een opleiding hebben gedaan.
Ze moeten gewoon allebei werken ivm de financiën. Jess is heel erg gewenst maar was niet echt gepland dus ze moesten hun hele leventje omgooien compleet met een verhuizing naar een andere vreemde stad. Ik vind het geweldig hoe goed ze het doen
TanteTezzz that is!quote:
Ja, dat valt echt alles mee. Kan ik uit ervaring zeggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Poeh, dat is inderdaad wel heftig zeg! Daar moet je dan wel een beetje een stoere mama voor zijn.![]()
Hier geen punt - mijn lief en ik zijn allebei hippie-sloebers zonder hoge vaste lasten. Als we een dakje hebben tegen regen en vrieskou en genoeg te eten dan kan de rest mij niet zoveel schelen. Ik denk dat de gemiddelde baby dat ook wel prima vindt. Dat hoop ik althans.
Ik ken denk ik wel een (goed geďntegreerde) west-afrikaan. Misschien. Was iets met een onderzoek ofzo toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag Liefjens:
* DarkElf schraapt haar keel:
HIJ IS ERUIT, de sonde is eruit!!!!!!!!!!!!
ik eet!
Nou ja ik heb 75 gr yoghurt op en ben vol...
maar hij is eruit en ik ben heeeeeeeeeeeeeel blij en ook heel bang merk ik
En hij heeft Florianquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
drukdrukdruk ben weer weg
Cute broertje van Leander
DoornElfje mag je afwisselen met vla?
Jup er zit heel wat verschil tussen, dat zekerquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Aure: er zit nogal veel verschil tussen kunsthistorie (denken) en kunstdocent (doen én denken) qua wat je later gaat doen, toch? Wat vind je leuker?
Thx! Alleen inderdaad, pasen.... Nou ja, we zien wel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd naar het redelijk goedkope Van der Valk in Haarlem Schalkwijk.
Of anders moet je even op dit lijstje kijken. Daar staat ook nog wat in Bloemendaal (vlak om de hoek bij ons) op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
Succes dan AureMja. Maar je wil ook niet jaren gestudeerd hebben voor 1300 euro per maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik.
Dat klopt ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Maar je wil ook niet jaren gestudeerd hebben voor 1300 euro per maand.
Zoals ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
Succes dan AureJa ik snap je helemaal hoor. Een vriendin van me zei het trouwens ook, dat het met kunstgeschiedenis momenteel erg lastig is om werk te krijgen. Maarja, zoals het nu gaat gaat het ook niet. Ik kom hier gewoon niet mee verder, terwijl ik het echt wel geprobeerd heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt. Probeer je alleen te wijzen op de eventuele gevolgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik snap je helemaal hoor. Een vriendin van me zei het trouwens ook, dat het met kunstgeschiedenis momenteel erg lastig is om werk te krijgen. Maarja, zoals het nu gaat gaat het ook niet. Ik kom hier gewoon niet mee verder, terwijl ik het echt wel geprobeerd heb...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat klopt ookAch, geld is ook niet alles (sprak zij dapper).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is waar, maar 'voldoening' betaalt je hypotheek niet!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, geld is ook niet alles (sprak zij dapper).
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar 'voldoening' betaalt je hypotheek niet!
Ja. 1308 euro per maand voor 32 uur in de week. Met een HBO diploma. Als ik eerlijk ben, mijn diploma is niveau 5 en ik ben ingeplanned als niveau 3. En in een goeie maand heb ik ook nog 200 euro extra voor de avond-, weekend- en nachtdiensten.quote:
och, je betaalde aan studeren zo'n 1300 per jaar gok ik? Dus het kan wel uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Maar je wil ook niet jaren gestudeerd hebben voor 1300 euro per maand.
Zoals ik.
Dan moet je toch minstens een erg groot stuk voldoening van je werk hebben Lein! Ik vind het erg weinig, maar ja, helaas is het een algemeen bekend verhaal in de zorg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. 1308 euro per maand voor 32 uur in de week. Met een HBO diploma. Als ik eerlijk ben, mijn diploma is niveau 5 en ik ben ingeplanned als niveau 3. En in een goeie maand heb ik ook nog 200 euro extra voor de avond-, weekend- en nachtdiensten.
Oh en dit is netto hehWat ik op m'n rekening krijg.
goed, ja en jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:37 schreef Tezz het volgende:
Freecell, hoe gaat het met baby? Komt hij al weer wat aan? En is de harde-tieten-periode over?
Bij mij is het voor die uren nog meer dramaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. 1308 euro per maand voor 32 uur in de week. Met een HBO diploma. Als ik eerlijk ben, mijn diploma is niveau 5 en ik ben ingeplanned als niveau 3. En in een goeie maand heb ik ook nog 200 euro extra voor de avond-, weekend- en nachtdiensten.
Voldoening? Er zijn weinig mensen in de zorg die er nog voldoening uit halen. Ja misschien de artsen, -peuten, teamhoofden en anderen die niet de hele dag met dezelfde oudjes zijn. Voldoening, ik zou niet wéten hoe het voeltquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:37 schreef Tezz het volgende:
Dan moet je toch minstens een erg groot stuk voldoening van je werk hebben Lein! Ik vind het erg weinig, maar ja, helaas is het een algemeen bekend verhaal in de zorg.
Zoekquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Voldoening? Er zijn weinig mensen in de zorg die er nog voldoening uit halen. Ja misschien de artsen, -peuten, teamhoofden en anderen die niet de hele dag met dezelfde oudjes zijn. Voldoening, ik zou niet wéten hoe het voelt
gaat niet om het geld, dan was ik wel rechten gaan doen. Wat ik hier mogelijk nog achteraan plakquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, geld is ook niet alles (sprak zij dapper).
Omdat het er veel zijn en als ze die loonsverhoging geven er te weinig geld overblijft voor alle managers en directeuren in de zorg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij is er een enorm tekort aan verpleegkundigen! Waarom betalen ze die dan ook zo karig
Definieer 'ver komen'.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gaat niet om het geld, dan was ik wel rechten gaan doen. Wat ik hier mogelijk nog achteraan plak
wil gewoon ver komen
Mijn hart ligt in de geriatrische zorg. Dus met oudjes. Daarbij is de situatie in alle verpleeghuizen ronduit kut, overal in Nederland.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Zoek
Ander
Werk
Het is veel te belangrijk om je werk (en collega's!) ook leuk te vinden en hier is momenteel en niets leuks aan en de beloning is nogal matigjes.
Er zijn in mijn ogen drie dingen die een baan 'oke' maken (in volgorde van belangrijkheid):quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoek
Ander
Werk
Het is veel te belangrijk om je werk (en collega's!) ook leuk te vinden en hier is momenteel en niets leuks aan en de beloning is nogal matigjes.
Misschien in de prive-sector? (of zeg ik nu iets raars)quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn hart ligt in de geriatrische zorg. Dus met oudjes. Daarbij is de situatie in alle verpleeghuizen ronduit kut, overal in Nederland.
grote onderneming opzetten of hoog in een multinational komen. Het eerste heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Definieer 'ver komen'.
Ja, ik zit weer teksten van mijn afstudeerders te lezen
Vanmorgen op Discovery een docu zitten kijken over de twee uitvinders van Google. Tjemig wat een verhaal zeg..... Twee studenten die in een schuur een zoekmachine bedenken en door goed investeringsmanagement miljarden verdiend hebben.....quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
grote onderneming opzetten of hoog in een multinational komen. Het eerste heeft mijn voorkeur.
Het huis waar ik werk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef Den_Haag het volgende:
Omdat het er veel zijn en als ze die loonsverhoging geven er te weinig geld overblijft voor alle managers en directeuren in de zorg.
Nee. Haske logisch. Isa heeft t ook al gezegd. Maar daar ben ik véél te onzeker voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:
Misschien in de prive-sector? (of zeg ik nu iets raars)
Oh, ik had het helemaal verkeerd gelezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon HBO Verpleegkunde. Kost 1400 per jaar bij de LOIquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:20 schreef LieLie het volgende:
Oh, ik had het helemaal verkeerd gelezenIk dacht dat de studie 1300 per maand kostte.
Sorry! Ik kan je niet helpen....quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef Platina het volgende:
Misschien vergezocht om het hier te proberen, maar zijn er mensen hier die in de voedingsmiddelenindustrie zitten? Ik zoek een stageplek vanaf 15 November dit jaar. Ben dan 3de jaars Voedingsmiddelentechnologie (HAS).
Geef een gil als je wat weet
Ik krijg van jouw icoon zin in een peukquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:23 schreef Tezz het volgende:
Oe, mijn icoon ziet er wel erg slecht uit, zo vier keer achter elkaar.... Toch maar eens een nieuwe verzinnen!
Ik ook!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg van jouw icoon zin in een peuk
Jij hebt er geen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg van jouw icoon zin in een peuk
Stuur even een pm naar Vork, die kan je denk ik wel helpen en is erg aardigquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef Platina het volgende:
Misschien vergezocht om het hier te proberen, maar zijn er mensen hier die in de voedingsmiddelenindustrie zitten? Ik zoek een stageplek vanaf 15 November dit jaar. Ben dan 3de jaars Voedingsmiddelentechnologie (HAS).
Geef een gil als je wat weet
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee. Haske logisch. Isa heeft t ook al gezegd. Maar daar ben ik véél te onzeker voor
Oja! Ik zie hem wel in je account, maar niet hier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb wel een icoon. En als jij m niet kan zien, ligt dat aan jou
Hahahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
http://www.kladblog.com/e(...)/201003/kinderen.flv
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
http://www.kladblog.com/e(...)/201003/kinderen.flv
Tip van de week:quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef LieLie het volgende:
Ik wil morgen iets lekkers, en gezonds eten, wie heeft een goede tip?
Heb ik, vrijdag?, al van je nagemaakt!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tip van de week:
[ afbeelding ]
Was erg jummie en gezond! Met salade, gegrilde groentes, balsamicostroop etc!
Ja, we zijn ze nog nodig! Maar het wordt al kort dag allemaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef SeaOfLove het volgende:
lielie heb je die togo lui nog nodig? dan breng ik je daarmee in contact
ik pm je zo t mailadres van mijn consulente. schrijf een goed verhaal waar het over gaat en wat voor studie je doet, dan mailt zij dat weer door. kan je verder geen garantie's geven maar ik ben wel de enige die je togolezen aanreiktquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, we zijn ze nog nodig! Maar het wordt al kort dag allemaal.
Zou het liefst deze week nog ingevulde enquętes hebben.
Kan de enquęte mailen en heb m in het Nederlands en Engels.
Oké, thanks! Kan het altijd proberen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik pm je zo t mailadres van mijn consulente. schrijf een goed verhaal waar het over gaat en wat voor studie je doet, dan mailt zij dat weer door. kan je verder geen garantie's geven maar ik ben wel de enige die je togolezen aanreikt
Denk dat ik daarom ook nooit aan de slag kom als manager in de gezondheidszorg. Ik zou meteen 50% van de bovenlaag eruit zetten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het huis waar ik werk.
Hoofd verpleeghuizen (er zijn 2 verpleeghuizen)
3 cluster managers (bijzondere zorg, extra muraal en psycho-geriatrie)
6 teamhoofden (elke afdeling 1)
En dan nog de fysiotherapeuten, ergotherapeuten, diëtisten, psychologen, artsen, artsen in opleiding, specialistische artsen, activiteitenbegeleiders, dans- en bewegingstherapeuten.
Alleen de teamhoofden zitten vast op één afdeling. De rest zie je amperEn maar denken, waar gaat al dat geld toch heen?
De salarissen van de Raad van Bestuur. Als die allemaal 10% inleveren op jaarbasis, kan je een prachtig nieuw verpleeghuis laten bouwen, en dat volstoppen met gemotiveerd, gediplomeerd personeel.
Voetjebal aan het kijken.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tip van de week:
[ afbeelding ]
Was erg jummie en gezond! Met salade, gegrilde groentes, balsamicostroop etc!
En wat voor één. Wat begint Barca ongehoord goed zegquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef Windigo het volgende:
Het grappigste filmpje dat ik in jaren heb gezien!![]()
Dat soort berichten zou ik nogal misplaatst vinden als 1 april grap...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Geen kip maar morgen
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_kippenvlees__.html
Echt wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat soort berichten zou ik nogal misplaatst vinden als 1 april grap...
Lekker he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Heb trouwens vorige week voor het eerst een coquille gehad! Was eigenlijk best lekker!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef TAV74 het volgende:
En wat voor één. Wat begint Barca ongehoord goed zegWonder dat het nog 0-0 is.
Ja, was bij de Sligro, hebben ze zo'n proefkeukentje. Hij was gemarineerd met rookolie en citroenpeper, en toen met een beetje panko erop gebakken, met een plukje sla met balsamico erbij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker he?
Wij hebben er vandaag ook ieder eentje gegeten, terwijl we een kabeljauwhaasje uit de oven aten met wortel en venkel. Dus het was niet nodig maar voor de lekker natuurlijk wel
Panko?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:48 schreef LieLie het volgende:
Ja, was bij de Sligro, hebben ze zo'n proefkeukentje. Hij was gemarineerd met rookolie en citroenpeper, en toen met een beetje panko erop gebakken, met een plukje sla met balsamico erbij.
Oke bedankt, zal hem deze week nog pm-en.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stuur even een pm naar Vork, die kan je denk ik wel helpen en is erg aardig
Ga je weg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Tas is gepakt, pizza achter de kiezen. Ik vind het best spannend, allemaal
Veel plezierquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Tas is gepakt, pizza achter de kiezen. Ik vind het best spannend, allemaal
w'rum nie dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:04 schreef LieLie het volgende:
Ik mag van Fok! niet naar je zwaaien Dude!
Gak gedoe joh ja.quote:
Syrie/Jordanie! Vind het een redelijk wilde bestemming, voor mijn doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga je naar toe?( Ik zal het wel gemist hebben hoor, of niet zo goed opgeslagen, vergeef me!)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gak gedoe joh ja.![]()
Prebeer nog 'us anders?
O god mijn hele klas zit daar en ik vergeet te kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef LieLie het volgende:
Ik vind Jeroen Pauw al vrij vervelend, maar als ie alleen is wordt het er niet beter op
Tof! Vriend van ons is ook geweest, in het najaar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Syrie/Jordanie! Vind het een redelijk wilde bestemming, voor mijn doen
PdeHoog, fat chanceouwe compactcamera en lousy fotoskills
Ik vertel niet waar het over gingquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god mijn hele klas zit daar en ik vergeet te kijken.![]()
Ach..doe dan maar wat snapsquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
PdeHoog, fat chanceouwe compactcamera en lousy fotoskills
Goede reis!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga mij te bedde begeven! Dag schattekes, chat-wel
Ohoo ze roepen je vast op het matje voor een kruisverhoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god mijn hele klas zit daar en ik vergeet te kijken.![]()
Bye bye, fijne reis!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga mij te bedde begeven! Dag schattekes, chat-wel
Uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vertel niet waar het over gingHeeft mijn 'bij politieke debatten op de bank in slaap vallende politicus in spé' ook al meerdere malen om gevraagd
Wie wilde er nou in de politiek?
Opsturen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef Den_Haag het volgende:
slapen
Isa, kwam er trouwens achter dat ik nog een Heroes dvd van je heb liggen
Ik zeg gewoon dat al hun haar zo leuk zat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohoo ze roepen je vast op het matje voor een kruisverhoor![]()
Geef ze complimenten, strooi er flink mee
Of anders gewoon terug kaatsen als ze moeilijk doen
Nee!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef LieLie het volgende:![]()
(Oh, ken jij niet nog wat west-afrikaanse immigranten?)
Jep!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee!![]()
Hoewel, mijn PT komt uit Liberia, maar ik heb geen flauw idee of dat in West-Afrika ligt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Oh, en CF en man: heel veel plezier en een goede reis toegewenst.
Volgens mij klonk dat bij jou altijd als: 'WOW WOW WOW'quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Voldoening, ik zou niet wéten hoe het voelt
Doorzichtige 1 aprilgrap.quote:
tegen die tijd hoop ik weer te slapenquote:Op donderdag 1 april 2010 05:38 schreef Aure het volgende:
Beterschap Sol!
Ik moet zo werken, dus als iemand toevallig vandaag tussen 7 en 12 op Den Haag HS is, ik ben daar aan t flyeren
Gewoon wat extra koffie naar binnen gietenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:42 schreef TAV74 het volgende:
Nog een dag volhouden en dan eindelijk 4 dagen weekend. Op het tandvlees, maar ik ga het halen
Al mee begonnen, no. 3 gaat nu zo naar binnenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon wat extra koffie naar binnen gieten
hoe blij ik ook voor je ben, ik word gewoon misselijk als ik dus gewoon al over eten leesquote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenik leef nog, geen pijn gehad (ja in mijn maag
) en heb mijn ontbijt ( 1 beschuitje met jam, 1 toast met philadelphia en thee) weer op.
heb je je 10 verhaaltjes al klaar liggenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef SeaOfLove het volgende:en ik moet mezelf zo echt bij elkaar rapen want milou komt vandaag al ipv morgen...
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef SeaOfLove het volgende:
en ik moet mezelf zo echt bij elkaar rapen want milou komt vandaag al ipv morgen...
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef DarkElf het volgende:
) en heb mijn ontbijt ( 1 beschuitje met jam, 1 toast met philadelphia en thee) weer op.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb je je 10 verhaaltjes al klaar liggen
Goed planquote:
oef ik hoop dat milou genoeg downsyndroom heeft om dat te vergeten zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb je je 10 verhaaltjes al klaar liggen
We willen haar wel even helpen herinneren hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oef ik hoop dat milou genoeg downsyndroom heeft om dat te vergeten zijn
goddank kan ze nog niet echt lezenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We willen haar wel even helpen herinneren hoor
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat al hun haar zo leuk zat.
That will do, donnit?
Dachten ze daar niet van euh.. 1-aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
ik de taxi bellen: goedemorgen met de moeder van milou. ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met Inge meegaat naar haar vader maar met de taxichauffeur die haar altijd naar mij brengt. De man van de taxi-centrale:ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk niet, Milou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken* SeaOfLove gaat haren blont verven
Mijn mama is hier om voor ons te zorgenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:35 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove zet de leuke moeder-modus alvast aan(eigenlijk wil ik gewoon met een dekentje op de bank en dat mijn mama voor me zorgt
) hoe klein kan je je voelen
en weg nu!
ik wil jouw mama ook! als ik morgen nog beroerd ben dan vraag ik mijn moeder of ze komtquote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn mama is hier om voor ons te zorgen
Ja, ik had al een reactie van iemand, of het digitaal of per post moet, klinkt goed!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LieLie, jouw mail is gelezen en gaat naar de juiste persoon. I
pffff!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
tot 5.30 gewerkt aan paper vannacht
dus tot 12uur geslapen
om 12uur ging ik eruit odat ik wist adt ik dan op tijd was voor de pakketjesmeneerquote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pffff!
groot gelijk dat je ff goed geslapen hebt dan
en dat voor een eenvoudig huisvrouwke eejquote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef LieLie het volgende:
SOL, je bent nu al mijn held!!
Had niet gedacht dat we uberhaupt één Togolees zouden vinden!
Nou, eentje heeft al toegezegd dat ze hem opstuurt! Dus die ene is al binnen!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dat voor een eenvoudig huisvrouwke eejwat dat betreft : lang leve internet. maargoed, niet te vroeg juichen, de enquęte's zijn nog niet ingevuld
maar als die collega's van mijn consulente net zo enthousiast zijn als zij is met alles, dan moet het goed komen
Zo, en ik ben weer een beetje in het land der levenden : douche, thee en een boterham (zonder kortstjes
_! ) naar binnengewerkt
En ook mijn moeder gebeld of ze morgenmiddag wil komen
Zo even opruimen hier zodat alles netjes is voor Milou komt
als het goed is wil ze wie is de chef en over de kook kijken en haalt ze reclame van wie is de chef nieteens... scheelt mij weer verhaaltjes voorlezen
Angola ligt ook niet echt in west-afrikaquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
wat ik me opeens bedenk, ik heb geloof ik ook een angolees in de aanbieding, LieLie. De vriend van mijn nichtje. Maar ik weet niet zeker of hij uit angola komt of dat dat één van haar exen is
ohquote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Angola ligt ook niet echt in west-afrika
heb hier bami en satesaus uit de vriezer gehaald, lekker makkelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef LieLie het volgende:
Tomtiedom.. nu heb ik nog niet bedacht wat we moeten eten vanavond..
Olijfolie is een gezond soort calorieën hoor, ik zou me er niet druk over makenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, als je aardappels mengt met 2 of 3 eetlepels en kruiden, en je doet ze in de oven. Is dat dan veel ongezonder dan koken of niet?
Nouja, als in vetter. Maar 2 eetlepels olie voor 2 pers leek me nog niet zo erg eigenlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ongezonder als in....?
Meer calorieën? Als je 2-3 eetlepels olie erbij doet dan heb je wel 2-3 eetlepels meer aan calorieën ja. Maar ongezond wordt het pas als je structureel teveel calorieën opneemt dan dat je verbrandt.
Minder voedingsstoffen? Met koken verdwijnen alle voedingsstoffen toch in het kookvocht?
Als je er vanuit gaat dat je alle olie ook daadwerkelijk binnen krijgt, dan is dat ongeveer 245 kcal voor die twee lepels olie. Doe ermee wat je wil.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, als in vetter. Maar 2 eetlepels olie voor 2 pers leek me nog niet zo erg eigenlijk.
oh dat is wel spannend zeg! sowieso al spannend om een huis te kopen natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef MissHobje het volgende:
Ja baal echt vandaag bah!
Maargoed de huizenjacht gaat ook wat minder, 1 was afgezegd enne van die andere horen we niets, wat ik overigens best brutaal vind, dan kun je op zijn minst zeggen dat ze het niet accepteren lijkt me.
We gaan aanstonds gesprekje aan met een financieel man en ouders van de mr, want die willen juist verhuizen naar een kleiner appartement en dan kunnen wij maybe dat huis wel kopen, zo kwam het idee, afijn dat moet berekend worden want is financieel net wat prijzig maar daarin kan weer wat geregeld worden!
en we zoeken ondertussen gewoon door, alleen is er niet zo veel interessants op het moment.
Het ligt eraan wat je erbij eet. Maar je hebt gewoon wat vet nodig, ivm met in vet oplosbare vitamines.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, als in vetter. Maar 2 eetlepels olie voor 2 pers leek me nog niet zo erg eigenlijk.
Mooi gemaakt TAV en Pde Hoog!quote:
ben gewoon heel erg benieuwd aangezien ik achter de kassa stondquote:Op donderdag 1 april 2010 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je vindt het echt heel spannend he!
Ik begrijp het, ik begrijp het.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben gewoon heel erg benieuwd aangezien ik achter de kassa stondEn ik heb het ook echt ontzettend naar mijn zin gehad
Gelukkig rijden niet álle chauffeurs van de taxibusjes in een grijs busje met vooral een blauw kentekenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
ik de taxi bellen: goedemorgen met de moeder van milou. ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met Inge meegaat naar haar vader maar met de taxichauffeur die haar altijd naar mij brengt. De man van de taxi-centrale:ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk niet, Milou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken* SeaOfLove gaat haren blont verven
Langzaam steeds een beetje beter. Wat voor soort maagpijn had je? 'Oei, mijn maag is zo leeg'-pijn?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef DarkElf het volgende:
Goed van je mamaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef freecell het volgende:
Mijn mama is hier om voor ons te zorgen
Mhehehe! Valium door de appelmoes geroerd! Dan is het net alsof je 85 en dement bentquote:Op donderdag 1 april 2010 13:13 schreef DarkElf het volgende:
beterschap sol.
net bij fysio schoten er ineens allemaal mensen op mij af: gaat het????
Ik helemaal wit weggetrokken, suizende oren en zwarte vlekken voor mijn ogen maar bleef op de been
Heb flinke pijn in mijn buik gehad. De dr is geweest en die denkt dat het mijn spieren zijn (die logischerwijs flink door de mangel gehaal zijn met zo een groot litteken.. Was verkeerd overeind gekomen, werkte met gewichtjes voor mijn benen wat te veel trok aan mijn buik, daardoor gingen mijn ribben zeer doen, dus ik ging verkeerd ademhalen, dus kreeg pijn, dus schoot in de stress want : aaaaaaaaah het zal toch niet terugkomen.., dus viel bijna flauw....
valium anyone?
Ga zo maar eens slapen, mijn eten verteren: halve portie puree, kwart stukje kip (nog niet eens), bakje appelmoes.... voor straks nog yoghurt maar moet er nu niet aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en met post #299 ga ik mooi geen nieuwe post maken. Ik kijk wel uit, straks moet ik een nieuw topic openen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |