been there, done that, got the tshirtquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef LieLie het volgende:![]()
We hebben nu een weegschaal gekocht. En daar heb ik misschien al een jaar niet meer opgestaan.
Valt tegen.
Misschien maar beter ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Weegschalen? Die gebruik je toch om bloem en zo mee af te wegen?
en mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Weegschalen? Die gebruik je toch om bloem en zo mee af te wegen?
ow, dat is balen inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
Ik baal echt wel. Want ik geloof dat ik wel wat afgevallen ben al, minder buik enzo, en nog valt het tegen
Volgens mij is het hoofd van de organisatie tevredenquote:Geweldig mooie foto's Peter!
Waar kunnen we boeken voor volgend jaar?
Veel plezierquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
richting zoetermeer zo. openingsreceptie van reïntegratieburo waar ik weer ga helpen
Das tof om te horenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef TAV74 het volgende:
@PdeHoog:
[..]
Volgens mij is het hoofd van de organisatie tevreden
Thnx DEquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens; heb de foto' s bekeken van het vorige tpic.
Ziet er goed uit, zo te zien was er enorm animo voor de beurs en de foto' s geven leuk weer hoe het geweest moet zijn
lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef golfer het volgende:
Zo. In het kader van gezonde voeding even een harinkje weggehapt.
Ik vind het persoonlijk wel een leuke naam. Past ook uitstekend bij mijn broer en schoonzus en helemaal leuk bij onze achternaam (begint ook met een M).....quote:
Jij bent slankquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe niet aan weegschalen, behalve keukenweegschalen dan
nu werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |