been there, done that, got the tshirtquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef LieLie het volgende:![]()
We hebben nu een weegschaal gekocht. En daar heb ik misschien al een jaar niet meer opgestaan.
Valt tegen.
Misschien maar beter ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Weegschalen? Die gebruik je toch om bloem en zo mee af te wegen?
en mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Weegschalen? Die gebruik je toch om bloem en zo mee af te wegen?
ow, dat is balen inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
Ik baal echt wel. Want ik geloof dat ik wel wat afgevallen ben al, minder buik enzo, en nog valt het tegen
Volgens mij is het hoofd van de organisatie tevredenquote:Geweldig mooie foto's Peter!
Waar kunnen we boeken voor volgend jaar?
Veel plezierquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
richting zoetermeer zo. openingsreceptie van reïntegratieburo waar ik weer ga helpen
Das tof om te horenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef TAV74 het volgende:
@PdeHoog:
[..]
Volgens mij is het hoofd van de organisatie tevreden
Thnx DEquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens; heb de foto' s bekeken van het vorige tpic.
Ziet er goed uit, zo te zien was er enorm animo voor de beurs en de foto' s geven leuk weer hoe het geweest moet zijn
lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef golfer het volgende:
Zo. In het kader van gezonde voeding even een harinkje weggehapt.
Ik vind het persoonlijk wel een leuke naam. Past ook uitstekend bij mijn broer en schoonzus en helemaal leuk bij onze achternaam (begint ook met een M).....quote:
Jij bent slankquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe niet aan weegschalen, behalve keukenweegschalen dan
nu werk![]()
kijk m aar uit dat je geen spierpijn van al het kouwen gaat krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Tezz
hier staat de teller nu op 3 slokjes bouillon, 1 yoghurtje en een half beschuitje met abrikozenjam (had eerst la vache quirit geprobeerd maar dat was veel te droog dus ligt aan de kant)
nou ze hebben mij een grote beker bouillon gegeven die trouwens ook na 3 slokjes nog steeds bremzout isquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Jemig DE eet gelijk de hele voorraadkast leeg!![]()
![]()
Smaakt lekker he, normaal voedsel?
Wat ongeloofelijk goed! Ik ben hartstikke blij voor je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd Tezz
hier staat de teller nu op 3 slokjes bouillon, 1 yoghurtje en een half beschuitje met abrikozenjam (had eerst la vache quirit geprobeerd maar dat was veel te droog dus ligt aan de kant)
jawohl... lekker even gekotst daarnaquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
't Wordt nog een dagtaak, zo
Was het verwijderen van de sonde akelig?
Het schiet best op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:06 schreef minilot het volgende:
Er moeten interviews voorbereid worden, telefoontjes gepleegd, er moet hardcore ge-HTMLd worden voor een nieuw interactief onderdeel op onze website, ik moet promotionele kladblokjes ophalen, vijfenzeventig potloden kleiner slijpen, bellen met de communicatieafdeling van De Efteling, op het nippertje camera-apparatuur regelen, en bovendien: wat moet ik áán?
Is elk geval je maag leeg, zodat er eten inpast!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawohl... lekker even gekotst daarna
Sondevoeding kotsen... zie je verschil met hoe het er in gaat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawohl... lekker even gekotst daarna
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik elk geval je maag leeg, zodat er eten inpast!
[OUD]quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ben helemaal hyper van het baby-nieuws en er is niemand thuis om het mee te delen....![]()
Heb al mijn vrienden al gebeld, onderdak voor de hond geregeld voor het weekend en een kraammand besteld op internet. En nu????
Ik lees het nu pas! Wat tof! Gefeliciteerd! En wat is Melle een leuke naam!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ben helemaal hyper van het baby-nieuws en er is niemand thuis om het mee te delen....![]()
de sondevoeding kwam in mijn darmen uit... ik kotste vooral niets eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Sondevoeding kotsen... zie je verschil met hoe het er in gaat?
Dat is nog niet officieel bekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
TAV, hoeveel bezoekers zijn er nu geweest?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tezz het volgende:
Heb al mijn vrienden al gebeld, onderdak voor de hond geregeld voor het weekend en een kraammand besteld op internet. En nu????
waarschijnlijk heb je onbewerkte planken gekregen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, meningen gevraagd:
Als je op een originele vloerplank, zoals ie geleverd en gelegd is, aan de ene kant wat onderhoudsolie aanbrengt, en aan de andere kant niet. En je laat vervolgens op beide kanten een flinke drup rode wijn liggen, een kwartier, en je veegt het dan weg. En je hebt dan aan de niet geoliede kant een dikke vlek, en aan de geoliede kant eigenlijk niks meer. Heb je dan een slecht geoliede vloer gekregen?
Nee, wij hebben (op papier althans) een afgewerkte vloer gekocht. Gerookt, geolied en wel. En er is ons alleen verteld dat we na een jaar weer opnieuw onderhoudsolie moesten aanbrengen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef z80 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je onbewerkte planken gekregen.
dit is vrij normaal.
dan kun je namelijk kiezen hoe je ze gaat behandelen (olie, was, lak)
en als het goed is, is dit ook gemeld.
en als je de boel in de olie gaat zetten huur dan een grote boen machine.
scheelt een heleboel werk, maar levert wel wel spierpijn op.
na het aanbrengen van de olie en deze inwrijven kun je er na een paar uur met sokken weer over heen lopen.
en het aanbrengen gaat beter als het niet te heet is.
je zweet je anders ter pletter.
Nouja, als dat zo is, prima. Maar zo hebben we hem niet gekocht, dat is ook nooit gezegdquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:44 schreef MissHobje het volgende:
@ LieLie geen idee? moet je dat niet zelf doen als je zo;n vloer koopt?
Ga Marktplaats op! Kom je razendsnel Nigerianen tegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
En waarom kent niemand die ik ken, een west-afrikaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |