Van o.a. The Office US.quote:
dat was idd 2008, en onthaasten is het ook nietquote:
dat jaquote:
niet editten!quote:
ok, ik reken het goed. Ik zocht HongKong griep, maar zie dat het van orgine een vogelgriep is. Excuses...quote:
Stand topic 1930:quote:
Volledig correctquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef lubje25 het volgende:
Zijn personages in een tv serie die je nooit te zien krijgt?
Geen vraag gesteld = -2quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar zijn mijn twee puntjes? Je zegt eerst dat mijn antwoord fout is dan weer goed...
Je kan toch niet verwachten dat wanneer mijn antwoord fout was ik een vraag ging stellen?quote:
Waarom moet je nou altijd zeuren over die punten terwijl je zelf precies hetzelfde doet bij anderen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je kan toch niet verwachten dat wanneer mijn antwoord fout was ik een vraag ging stellen?
Dat vind ik ook wel eens jammer, des te beter dus dat tomtomaat altijd consequent isquote:Trouwens erkel enz kennen er ook wat van, maar daar worden nooit punten bij afgetrokken.
Trouwens hiernet kreeg derwado geen -2, terwijl hij pas een vraag stelde na 1u, ik kon evengoed ook nog na 1u een vraag stellen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd zeuren over die punten terwijl je zelf precies hetzelfde doet bij anderen?
Je was te laat, klaar. Je had een ander antwoord gegeven en nog niet gezien of dat fout was gerekend, dus het is je eigen schuld dat je niet even kwam controleren.
[..]
Dat vind ik ook wel eens jammer, des te beter dus dat tomtomaat altijd consequent is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |