Beide!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ze weten ook wat het betekent of heb je ze maar in de waan gelaten dat:"Je hebt zaadvragende ogen." de beste openingszin is die je in Nederland kunt toepassen?
Dacht het niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo ver is Polen niet, dan ga je daar toch heen met je Ford Fietstas.
je bent verschrikkelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:41 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk, die uitwisseling van culturen... heb de Duitsers hier op het werk "zaadvragende ogen" geleerd.
Du hasst Saasfragende augen ja!quote:
Hello, Lance-a-lot here! You called?quote:
Waar, maar ik mis hier de nieuwswaarde van.quote:
dat als hij het is. ik het ook moet zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar, maar ik mis hier de nieuwswaarde van.
Bekeer jij Annie eens.quote:
samenfragende Augen...quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
True true.
Eh ik bedoel, ben je zelluuuuuf!
Rag hem maar eens goed vol, Ang3ltje.quote:
Waai? Heb nog geen paardenhoofden in mijn bed gehad hoor.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Rag hem maar eens goed vol, Ang3ltje.
Het zijn geen Italianen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef El_Matador het volgende:
Waai? Heb nog geen paardenhoofden in mijn bed gehad hoor.
Maar het naknuffelen is teder.quote:
Klopt. Maar ik geloof dat het wel lachen was.quote:
dat zeg je nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waai? Heb nog geen paardenhoofden in mijn bed gehad hoor.
quote:
Zoals jij, Sukkel.quote:
Jij hebt echt iemand nodig in Parijs jaquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt echt iemand nodig in Parijs ja.
Hoiquote:
frans is een lelijke kuttaal en ik snap er niks vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt echt iemand nodig in Parijs ja.
Kloon!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
frans is een lelijke kuttaal en ik snap er niks van
Een mondje Frans spreken is anders een essentieel onderdeel van je algehele ontwikkeling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
In/op het VBO gaven ze nooit Frans.
De bekende Franse woorden ja, restaurant enzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een mondje Frans spreken is anders een essentieel onderdeel van je algehele ontwikkeling.
Mijn collega heeft dat in 3 maanden geleerd en spreekt het nu vloeiend. Antilliaans ook. Die gast is goed.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook alleen maar 6 jaar VWO Frans hoor, maar kan me altijd nog wel redelijk redden, en lezen lukt nog steeds wel redelijk als ik mijn best doe.
Alles beter danPo
tugees
.
Gebit uit, 3 pakjes kauwgom in je mond en Spaans lullen.quote:
ik deed altijd met een vriendin op de middelbare ruilen, zij deed mijn frans, ik haar engels, en duits verneukte zij net iets meer als ik, maar faalden we allebei inquote:
Das wel knap, maar het blijft een lelijke schijttaal, een bezopen Spanjaard met een hazenlip, zo klinkt het...quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn collega heeft dat in 3 maanden geleerd en spreekt het nu vloeiend. Antilliaans ook. Die gast is goed.
dan nog maar wachten op die Liaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had ooit iemand op msn die heette Ita.Dat opzich was al veel belovend.
4 jaar Frans en 3 jaar Duits gehad en ik spreek het eerste nauwelijks en het 2e nu noodgedwongen wat beter maar nog steeds matig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een mondje Frans spreken is anders een essentieel onderdeel van je algehele ontwikkeling.
Ik heb voor Duits gekozen. Fransen kunnen de tering krijgen, kutvolk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die had ie ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan nog maar wachten op die Liaan
bij mij kunnen ze beiden de schijt krijgen... duits kan ik dan nog wel verstaan, mja, woon aan de grensquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb voor Duits gekozen. Fransen kunnen de tering krijgen, kutvolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |