mijn gewone dvd speler gaat ook overal mee naartoe. ik heb m omgedoopt tot portablequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:30 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een gewone en een portable dvdspeler die ik intensief gebruik
Weet niet wat daar voor soort staat. Maar we hebben hier 3 dvdspelers dus als ie het daar doet, hoop ik dat ie het ook in Polen doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De duurdere spelers pakken vaak de gekopieerde niet, de goedkope troep wel
kan hij m dan niet downloaden /fikken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet wat daar voor soort staat. Maar we hebben hier 3 dvdspelers dus als ie het daar doet, hoop ik dat ie het ook in Polen doet.
Nee, want hij heeft in Polen geen internet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan hij m dan niet downloaden /fikken?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp dan he, met je usbsuggestie.
zit ie al in polen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft in Polen geen internet.
Sinds kort kan ik het met eeen USB stick of de externe harde schijf via de PS3quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mensen hebben nu eenmaal nog een ouderwetse dvdspeler
ja, en voor die talloze ander keren dan? En Nero had je ook allang kunnen downloaden via die alternatieve linkquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb je gister al uitgebreid bedankt voor die SDkaart-in-laptop-vastzit-kwestie.![]()
Jouw laatste linkje? Waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en voor die talloze ander keren dan? En Nero had je ook allang kunnen downloaden via die alternatieve link.
Waarom heb je dat lelijke buitenaardse wijf van Imaginarium of Dr parnassus verstopt achter je Avatar? Of is ze dat niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en voor die talloze ander keren dan? En Nero had je ook allang kunnen downloaden via die alternatieve link.
Beter dan die lelijke voetballer ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb je dat lelijke buitenaardse wijf van Imaginarium of Dr parnassus verstopt achter je Avatar? Of is ze dat niet?
Lily cole. Ze heeft wel iets vind ik eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb je dat lelijke buitenaardse wijf van Imaginarium of Dr parnassus verstopt achter je Avatar? Of is ze dat niet?
Ik pest ook maar hoor VDtjequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jouw laatste linkje? Waar denk je dat ik mee bezig ben?![]()
Talloze andere keren heb ik je ook heel netjes bedankt!
En ze weten ook wat het betekent of heb je ze maar in de waan gelaten dat:"Je hebt zaadvragende ogen." de beste openingszin is die je in Nederland kunt toepassen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:41 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk, die uitwisseling van culturen... heb de Duitsers hier op het werk "zaadvragende ogen" geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |