Het heeft geen zin om op je hele post te reageren als die gebaseerd is op een denkfout in de eerste zin.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon op m'n hele post. Hier ga ik verder nieteens op in.
Ik geef zelf ook toe dat tot hiertoe men nog niet is gekomen tot de enige logische en rechtvaardige oplossing, dewelke is dat amokmakers die hier niet komen om respect te tonen voor de westerse waarden en opvattingen solliciteren voor een enkeltje richting moederland.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Voor beiden geldt: Dan moet men daar wat tegen doen.
Dat is echt het grootste punt wat ik wil maken, ik zit er echt niet op te wachten dat de shariah hier wordt ingevoerd o.i.d. Als men een probleem signaleert in de samenleving, moet men dat probleem effectief aanpakken. Een verbod op iets wat eigenlijk niet voorkomt is daar gewoon niet het juiste middel toe.
het zou nochtans een mooie eenvoudige (en lekker populistische) regel zijn :quote:Op donderdag 1 april 2010 18:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
. Je kan ze er niet 1,2,3 uitgooien,
Vind ik ook, ze mogen kans 1 en 2 ook best waarderen, genoeg landen waar ze niet zo gastvrij zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:39 schreef misteriks het volgende:
[..]
het zou nochtans een mooie eenvoudige (en lekker populistische) regel zijn :
1 kans
2 kans
3 you're out
Dus kom je met crappy wetgeving om NL nog slechter te maken zodat we problemen krijgen die we wel makkelijk kunnen opruimen?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik snap je. Helaas zijn er blijkbaar nog geen effectieve middelen en zijn het nu alleen nog maar signalen.
Als ik me niet vergis gaat het over België. En ik kom er niet mee, hun komen ermee. Ik vind het alleen een goed signaal bij gebrek aan betere opties en veelzeggend dat er unaniem voor gestemd is.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus kom je met crappy wetgeving om NL nog slechter te maken zodat we problemen krijgen die we wel makkelijk kunnen opruimen?
Ik snap je!
Ah, het is goede wetgeving voor Belgiëquote:Op donderdag 1 april 2010 18:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis gaat het over België. En ik kom er niet mee, hun komen ermee. Ik vind het alleen een goed signaal bij gebrek aan betere opties en veelzeggend dat er unaniem voor gestemd is.
Ik vond het overigens serieus een goede post van DonJames, dus ik weet niet waar jouw sarcasme vandaan komt?
Voor Nederland ook, maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat het hier nooit zal gebeuren.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, het is goede wetgeving voor België
buhuuuu, de belgofoben zijn back in townquote:Op donderdag 1 april 2010 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, het is goede wetgeving voor België
Lach je nou om jezelf? Dit topic en de inhoud daarvan gaat om België. Mijn MENING dat het voor Nederland ook goed zou zijn, maar dat het hier sowieso nooit gaat gebeuren, plaats ik daarnaast.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Whaaahaaa, hou me vast, m'n buik
![]()
![]()
Ach, zonder hun hadden wij ook niet zulke leuke discussiesquote:Op donderdag 1 april 2010 19:09 schreef misteriks het volgende:
[..]
rare jongens, die extreem linksen![]()
in amsterdam zie ik ze nooitquote:Op donderdag 1 april 2010 17:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zie genoeg boerka's hier in Den Haag hoor. Misschien geen 1000'en, maar toch wel regelmatig. En zolang er geen verbod op is kan iedereen zo'n ding aantrekken mocht iemand een aanslag willen plegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |