Yupquote:Op maandag 5 april 2010 19:46 schreef jpjedi het volgende:
tering, respect man. Langste afstand tot nu toe toch?
Focus Cayo (aanbieding voor ik meen 1750,-)quote:Op maandag 5 april 2010 13:22 schreef marcodej het volgende:
Ik heb ook een nieuwe fiets op het oog: de Cube Agree GTC Pro. Carbon frame, ultegra afmontage (waarbij iets is bezuinigd op de cranks en remhoeven, die zijn van FSA) en Fulcrum Racing 7-wielen. Voor 1700,-, goeie prijs-kwaliteitverhouding. Heb nog geen fiets gezien met dezelfde specs in dezelfde prijsklasse. Bovendien vind ik de kleurstelling heel strak.
Heel bekendquote:Heb wel gemerkt dat je echt een budget moet vaststellen, want er is zoveel moois dat je heel makkelijk weer in een hogere prijsklasse gaat kijken. Deze fiets is ook iets boven mn budget, maar moet er nog wel wat af kunnen praten bij mijn vaste fietsenmaker/hoofdsponsor van de club en krijg nog 300/400 euro inruil voor mn huidige fietsje (niet slecht voor een fiets waar ik 700,- voor heb betaald).
Hehe, morgen is het geen Tweede Paasdag meer hèquote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Prima, kom de mijne morgen afleveren bij je.
Ja, mijn budget is ook zo'n 1500 euro. Het is inderdaad 'jammer' dat de Cube Agree GTC Pro niet volledig Ultregra is, maar goed. De GTC Race is wel volledig Ultegra, en heeft wat betere wielen en dat is hartstikke leuk, maar dan betaal je alweer 2000,-. Dat is me alweer net ff teveel. En een FSA-crank en remhoef is het ergste niet, alles is beter dan wat ik nu heb.quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Focus Cayo (aanbieding voor ik meen 1750,-)
Koga Team edition (gekocht voor 1600,-)
Sensa Lombardio (had ik een aanbieding van 1835,- voor)
Red Bull Carbon Pro-3000 (1800,-)
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=38407
Hier mijn topicIk ben uiteindelijk voor de Koga gegaan. De Cube & Focus heb ik afgeschreven omdat ze niet vol Ultegra waren, de Red Bull omdat het een keiharde fiets schijnt te zijn.
[..]
Heel bekendIk begon op 1500,- voor alu maar zat in een week op 2000,- voor carbon
Zag later bv. ook nog de Jan Janssen staan, mooie fiets maar 2200,-, dan begin je toch weer te twijfelen of t niet nog hoger moet maar ik heb toen toch hard de grens gelegd.
Dat die Cube niet full Ultegra is is inderdaad jammer maar die FSA onderdelen zijn ook niet slecht. Vind het wel een mooie fiets overigens en als je er een lekker gevoel bij krijgt zou ik hem gewoon kopenquote:Op maandag 5 april 2010 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, mijn budget is ook zo'n 1500 euro. Het is inderdaad 'jammer' dat de Cube Agree GTC Pro niet volledig Ultregra is, maar goed. De GTC Race is wel volledig Ultegra, en heeft wat betere wielen maar dan betaal je alweer 2000,- en dat is me alweer net ff teveel. En een FSA-crank en remhoef is het ergste niet, alles is beter dan wat ik nu heb.
Die fietsen die jij voorstelt heb ik ook al gezien en zijn allemaal vergelijkbare fietsen. Uiteindelijk komt het dan allemaal neer op 'gevoel' en het lekkerste gevoel krijg ik bij de Cube.
Voor 1400 euro heb je een Stevens Aspin. Full Ultegra en Easton EA50 wielen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, mijn budget is ook zo'n 1500 euro. Het is inderdaad 'jammer' dat de Cube Agree GTC Pro niet volledig Ultregra is, maar goed. De GTC Race is wel volledig Ultegra, en heeft wat betere wielen en dat is hartstikke leuk, maar dan betaal je alweer 2000,-. Dat is me alweer net ff teveel. En een FSA-crank en remhoef is het ergste niet, alles is beter dan wat ik nu heb.
Die fietsen die jij voorstelt heb ik ook al gezien en zijn allemaal vergelijkbare fietsen. Uiteindelijk komt het dan allemaal neer op 'gevoel' en het lekkerste gevoel krijg ik bij de Cube.
Daar komt t wel op neer als je een shorlist hebt jaquote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef Yankee het volgende:
Dat die Cube niet full Ultegra is is inderdaad jammer maar die FSA onderdelen zijn ook niet slecht. Vind het wel een mooie fiets overigens en als je er een lekker gevoel bij krijgt zou ik hem gewoon kopen
waar komt het geluid weg dat is wel belangrijk om even te weten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:19 schreef guitarguru het volgende:
Zo, net mijn eerste ritje gemaakt. Heerlijk weer, en nog steeds niet aan het werk... Gaat slecht in de bouw!
Heb wel mijn ketting gesmeerd, maar klinkt nog steeds alsof er een nest jonge vogels aan mijn fiets hangtIemand een idee. Ben geen top-mecanicien, dus derailleurs, naven etc. uit elkaar halen is niet echt een optie.
Waar het hart mee volzit stroomt de mond van overquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef AskBrad het volgende:
Ik wil niet weten wat voor straaltjes.....
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Waar het hart mee volzit stroomt de mond van over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Back Again!
Prima te doen maar t wordt nu toch wel snel frisser, zeker in de schaduw. Ondershirt kon bijna uit vanmiddag. Nu weer paar dagen rust want de ene dag 180 en daarna 80 doet wel pijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef marcodej het volgende:
Vanavond met korte broek en korte mouw fietsen...
Dat was echt prima te doen! Ik had m'n snelpak aan, met een shirtje daaroverheen. Op 't laatst m'n mouwen maar opgestroopt. Ik weet nu m'n omslagpunt. 190 ongeveer. Al wist ik dat eigenlijk wel, ik ben toch even lekker diep gegaan. Daarna nog ff uitgefietst met de groep, maar uitfietsen werd 't ook niet echt, als een malle gereden nog!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef marcodej het volgende:
Vanavond met korte broek en korte mouw fietsen...
Bij een test van vorig jaar zat die, zonder enige training of wat dan ook, al op de 192quote:Op woensdag 7 april 2010 09:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat was echt prima te doen! Ik had m'n snelpak aan, met een shirtje daaroverheen. Op 't laatst m'n mouwen maar opgestroopt. Ik weet nu m'n omslagpunt. 190 ongeveer. Al wist ik dat eigenlijk wel, ik ben toch even lekker diep gegaan. Daarna nog ff uitgefietst met de groep, maar uitfietsen werd 't ook niet echt, als een malle gereden nog!
Helaas moet ik vandaag studeren
Dat punt is volgens mij gewoon biologisch bepaald. Als je ouder wordt, gaat dat punt ook omlaag. 't blok van 190 (dus 5 min met 'n harstlag van 190 fietsen) hield ik makkelijk vol. 195 werd net iets teveel dus ik ben er maar 'n beetje tussenin gaan zittenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij een test van vorig jaar zat die, zonder enige training of wat dan ook, al op de 192
Maar goed, nog vrij lastig te bereiken dat punt op de fiets, omdat daar blijkbaar de benen ut eerder begeven dan dat ik op dat punt kom.
Geloof de hartslag max naar 188 kunnen tillen.
De max is per individu verschillend en is niet te trainen: biologisch/genetisch bepaald. De formule 220-leeftijd en aanverwante formules zijn alleen benaderingen en je zou er wel 30 hartslagen/minuut naast kunnen zitten. Hierdoor zijn de hartslag waardes niet echt te vergelijken. % van de max is al beter om te vergelijken.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat punt is volgens mij gewoon biologisch bepaald. Als je ouder wordt, gaat dat punt ook omlaag. 't blok van 190 (dus 5 min met 'n harstlag van 190 fietsen) hield ik makkelijk vol. 195 werd net iets teveel dus ik ben er maar 'n beetje tussenin gaan zitten
Ik rij dan in Holsbeek.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:41 schreef Wombcat het volgende:
Gaat er a.s. zaterdag iemand de toertocht van de Domrenner rijden?
Ik ben 'm van plan te rijden. 140 km, op fietsje ernaar toe, kom ik weer aan 155 km.
Heb je wat meer info? Heb van t weekend toch niets beters te doenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:00 schreef Najir het volgende:
Net mijn eerste hoogtemeters gemaakt bij die buiten "skipiste" bij de Rotte, viel tegen. Ik ben van plan dit weekend voor het eerst een toertochtje te rijden van een plaatstelijke tourclub, nog mensen met handige tips&tricks?
Afstand is niet de variabele, de snelheid die je over die afstand vast houdt is de variabele. Daarnaast pakt aanleg ook wel wat mee jaquote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik zag op 'n ander forum de aantallen trainingskilometers gezien van gasten die minder dan 'n minuut voor mij eindigden. Er zitten gasten bij die 2 keer zoveel gefietst hebben en dan maar 20 a 30 sec sneller zijn... Misschien heb ik toch talent, want een hoop trainingen van mij zijn maar aankloterij geweest.
Ik heb dus veel aangekloot en ben nog niet veel serieus wezen trainen, op wat clubtrainingen en intervallen na. Vaak was 't in m'n eentje om de mtb of racefiets wat toeren. Al dan niet samen met m'n vriendin.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Afstand is niet de variabele, de snelheid die je over die afstand vast houdt is de variabele. Daarnaast pakt aanleg ook wel wat mee ja
Ach, met mijn Polar haal ik ook wel eens 105 als ik langs een spoorlijn oid fiets.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef ultra_ivo het volgende:
De GPS doet soms rare dingen
Aan de start van de Steven Rooks had ik op een gegeven moment een snelheid van iets van 150km/h.
Ken het merk niet, wel prima afmontage en wielen. Alternatieven zijn er in de prijsklasse genoeg, afhankelijk van je wensen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef ehqo. het volgende:
Ik heb mijn oog op deze Radon laten vallen.
Alleen nog niet op reviews gestuit, Radon scoort in de Roadbike over het algemeen wel goed. Ervaringen? Tips voor andere, vergelijkbare, fietsen?
Zag op http://www.ntfu.nl/Kalend(...)bid/352/Default.aspx dat er een toertochtje wordt gestart in Nieuwerkerk aan de Ijssel. Rit zelf is 60 kilometer. Voor mij is het voor het eerst dat ik 80 km ga fietsen(moet ook naar start en finish fietsen). Ik fiets nu meestal rond de Rotte, en dan fiets ik meestal wel 30km/uur, hopelijk kan ik dat dan ook 80km vol houden...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je wat meer info? Heb van t weekend toch niets beters te doenAfstand, plek, hoeveel ben je, snelheid die je denkt aan te houden enzo
Ik vond met name het gewicht voor die prijs netjes en ik vind het een strakke fiets om te zien bovendien lijkt het frame me wel comfortabel. Ik ga de Roadbike maar in de gaten houden op eventuele reviews.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef Yankee het volgende:
Ken het merk niet, wel prima afmontage en wielen. Alternatieven zijn er in de prijsklasse genoeg, afhankelijk van je wensen.
Sluiten ze de Posbank af voor die tocht eigenlijk? Want dan hoef ik daar niet heen zaterdag in elk geval.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:33 schreef Tommeke het volgende:
Ik een toertocht in Twello.
Weet ik nietquote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Sluiten ze de Posbank af voor die tocht eigenlijk? Want dan hoef ik daar niet heen zaterdag in elk geval.
Misschien dat ik nog wel mee ga doen ook. Even afwachten of mijn huidige griepje tijdig mijn lichaam verlaat.quote:
Hij gaat sowieso over de Posbank, dat is 't enige wat ik weetquote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog wel mee ga doen ook. Even afwachten of mijn huidige griepje tijdig mijn lichaam verlaat.
Hmm achter voorrijders aan zie ik op de website (Flierefluiter toch?) voor een toerclub weet ik niet of ik daar op zit te wachten. Wacht wel op jouw reviewquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Najir het volgende:
Zag op http://www.ntfu.nl/Kalend(...)bid/352/Default.aspx dat er een toertochtje wordt gestart in Nieuwerkerk aan de Ijssel. Rit zelf is 60 kilometer. Voor mij is het voor het eerst dat ik 80 km ga fietsen(moet ook naar start en finish fietsen). Ik fiets nu meestal rond de Rotte, en dan fiets ik meestal wel 30km/uur, hopelijk kan ik dat dan ook 80km vol houden....
vanuit waar vertrek je?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik ga morgen met een maat fietsen bij de Utrechtse heuvelrug. Ben er zelf nog nooit geweest, heeft iemand een leuke route van rond de 80 km? En welke heuvels moet je echt op fietsen dan? Kunnen jullie die in de route erbij doen?
Vertrekplaats maakt niet veel uit, we gaan met de auto daarheen en stappen dan op de fiets. Dus zeg maar: wat is het ideaale punt om te vertrekken? Dan kunnen we vanaf daar startenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Superher0 het volgende:
[..]
vanuit waar vertrek je?
Rondom Doorn en Leersum zitten er een aantal klimmetjes en natuurlijk niet te vergeten de Amerongseberg.
Auto parkeren bij de Kaapsebossen te Doorn. Dan meteen omhoog de maarsbergseweg op, alsmaar rechdoor en na de afdaling eerste weg rechts, is weer een beklimming, kom je uiteindelijk weer op de zelfde N- weg uit. Daar links richting Leersum. In Leersum de rotonde links en dan het eerste fietspad meteen rechts het bos in. na een kilometer (1 a 2) een asfaltweg rechts omhoog en dan alsmaar naar beneden Leersum in. Ergens onderaan links en dan weer de eerste weg links (Scherpenzeelsweg). Dit is ook weer klimmen, naar beneden en dan na de bocht eerste weg rechts, deze helemaal uitrijden en bij de T splitsing weer rechts, uitrijden en dan bij de T-splitsing weer rechts. je rijdt nu op de bergweg richting de Amerongseberg. Amerongen binnen rijden en dan richting Rhenen. Kun je daar de Grebbeberg pakken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Vertrekplaats maakt niet veel uit, we gaan met de auto daarheen en stappen dan op de fiets. Dus zeg maar: wat is het ideaale punt om te vertrekken? Dan kunnen we vanaf daar starten
Al iets op het oog?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:40 schreef 045represent het volgende:
dadelijk eens kijken bij Salden voor een nieuwe fiets![]()
![]()
Helemaal niet opgelet.. Ik bel ze morgen even voor meer info. Laat het morgen wel weten.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmm achter voorrijders aan zie ik op de website (Flierefluiter toch?) voor een toerclub weet ik niet of ik daar op zit te wachten. Wacht wel op jouw review
Als er geen voorrijders zijn, kun je dan direct even vragen in hoeverre de 60km en de 125km in elkaar overlopen qua route? Dan kan ik altijd halverwege nog besluiten om de langere te doen als ik me goed voel of als het tempo me te laag ligtquote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef Najir het volgende:
Helemaal niet opgelet.. Ik bel ze morgen even voor meer info. Laat het morgen wel weten.
Ik heb jaren in de buurt van de Posbank gewoond en nooit meegemaakt dat 'ie werd afgesloten voor een toertocht.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Sluiten ze de Posbank af voor die tocht eigenlijk? Want dan hoef ik daar niet heen zaterdag in elk geval.
Eén van die twee ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:02 schreef Landgeld het volgende:
Wielrenners, vraag: ik fiets nu een tijdje en heb het gevoel dat ik tever naar voren gebogen zit op mijn fiets en mijn armen 'iets' te ver gestrekt zijn als ik ze op het stuur (bij de rem) leg. Volgens de verkoper was dit mijn ideale houding, maar nu blijkt het voor mijn gevoel dus iets té.
Vraag: wat kan ik veranderen? Een andere stuurpen? (kortere) of zadel iets naar voren? Iemand tips?
Of is het een kwestie van gewenning? Heb in het verleden nooit gefietst, moet er iets doorheen misschien? En zou 1 cm al zo verschillen? Wel jammer van het geld vd nieuwe stuurpen, maargoed, zo duur is dat volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Wielracer het volgende:
zadel naar voren kan een aanslag worden op de knieën, niet gelijk maar wel naar een tijdje.
Ik zou zelf eerder een 1 cm kortere stuurpen nemen om daar mee te experimenteren
ben bij salden geweest, maar wat een onvriendelijk personeel hebben ze daar tochquote:
Fijn shirtje is dat, heb die zelf ook! Alleen heb ik maat Mquote:Op donderdag 8 april 2010 18:16 schreef marcodej het volgende:
Wie weet zijn er nog geinteresseerden...
[Tk] Fastrider Wielershirt korte mouw
Kan natuurlijk gewenning zijn. Je lichaam moet natuurlijk aan een positie wennen die die nooit heeft gehad voor een lange tijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Of is het een kwestie van gewenning? Heb in het verleden nooit gefietst, moet er iets doorheen misschien? En zou 1 cm al zo verschillen? Wel jammer van het geld vd nieuwe stuurpen, maargoed, zo duur is dat volgens mij niet.
Mooie fiets!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef 045represent het volgende:
[..]
ben bij salden geweest, maar wat een onvriendelijk personeel hebben ze daar toch![]()
uiteindelijk naar een andere FM geweest en het is de Trek 1.2 geworden met witte pedalen en witte bidonhouders![]()
![]()
niet verkeerd voor een 16-jarige toch?
[ afbeelding ]
edit: woensdag kan ik hem ophalen!
Je stelt altijd eerst je zadel af. Dus de hoogte, setback en zadelhoek. Als je dan eenmaal zit ga je kijken wat voor afstelling van je stuur/stuurpen/shifters je prettig vindt. Dus schuiven met je zadel naar voren/achteren moet je nooit doen. Je verandert je zithoek ermee en trapt dus totaal anders.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:02 schreef Landgeld het volgende:
Wielrenners, vraag: ik fiets nu een tijdje en heb het gevoel dat ik tever naar voren gebogen zit op mijn fiets en mijn armen 'iets' te ver gestrekt zijn als ik ze op het stuur (bij de rem) leg. Volgens de verkoper was dit mijn ideale houding, maar nu blijkt het voor mijn gevoel dus iets té.
Vraag: wat kan ik veranderen? Een andere stuurpen? (kortere) of zadel iets naar voren? Iemand tips?
Heb je ook spacers boven je stuurpen. Kortom, kun je je stuur ook hoger zetten? Je kan je stuur namelijk wat hoger zetten, maar ook een kortere stuurpen nemen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Of is het een kwestie van gewenning? Heb in het verleden nooit gefietst, moet er iets doorheen misschien? En zou 1 cm al zo verschillen? Wel jammer van het geld vd nieuwe stuurpen, maargoed, zo duur is dat volgens mij niet.
Is leuk al die configurators of specialisten maar er komen niet zelden zeer vreemde cijfers uit. Mensen die bovenop hun bracket zitten en met tom Boonen achtige stuurpennen rijden. Gevoel blijft toch minimaal zo belangrijk. Het enige nadeel van weinig fietsen is dat je niet weet wat je fijn vindt.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Kan natuurlijk gewenning zijn. Je lichaam moet natuurlijk aan een positie wennen die die nooit heeft gehad voor een lange tijd.
Probeer hier anders eens wat maten in te zetten en kijk wat er uit komt.
http://www.competitivecyc(...)FIT_CALCULATOR_INTRO
Och, extra kilometers, nooit wegquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:09 schreef Wombcat het volgende:
Pas maar op dat je vanaf daar niet opeens de verkeerde bordjes volgt. Zit je opeens in Veenendaal
Shimano Soraquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:47 schreef Littlecreep het volgende:
Nooit zo'n fan van Trek, maar deze ziet er toch wel zeer gelikt uitHoe is ie afgemonteerd?
En ik bedacht me net dat als je dan in Veenendaal nog eens verkeerd rijdt, je kans hebt op het parkoers van de Domstad Hobbeltjes toer te komen, en dan finish je in Utrechtquote:
Inderdaad vrij arrogant personeel bij Salden ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef 045represent het volgende:
[..]
ben bij salden geweest, maar wat een onvriendelijk personeel hebben ze daar toch![]()
uiteindelijk naar een andere FM geweest en het is de Trek 1.2 geworden met witte pedalen en witte bidonhouders![]()
![]()
niet verkeerd voor een 16-jarige toch?
[ afbeelding ]
edit: woensdag kan ik hem ophalen!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef FJD het volgende:
KogaOngemerkt rijdt dat ding toch heerlijk zeg. Ik ging weg voor een rondje van ruim 2 uur maar ja dorp na dorp moest ik nog efkes meepikken
Zit nu in DH voor een kleine pauze. Nu wel direct naar huis.
en weer thuis en nee dat is geen poging om grappig te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Yankee het volgende:
mooi, heb vandaag even een rondje van 90 km gedaan. Dat was weer lekker in het zonnetje
Dit dus eigenlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben ook weer ontwaakt uit m'n fietswinterslaap.
Vandaag weer eens naar m'n werk gefietst en misschien zondag weer eens een rondje maken
Ik ben ook een stuk sterker dan vorig jaar. Maar vorig jaar begon ik pas net wat serieuzer met fietsen. Degene met wie ik veel fiets reed ik nu bultop al snel uit het wiel. Hij heeft wel een stukje minder getraind dan ik, maar het voelt wel goed. Vanochtend stukje van 60 km weer gefietst. Best lekker weer, maar na de stop om een band te verwisselen was het begin wel best koud.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef marcodej het volgende:
Ik merk echt aan mezelf dat ik sterker aan het rijden ben dan vorig jaar rond deze tijd. Afgelopen dinsdag voelde ik me al goed en nu ging het weer lekker. Bij het 'traditionele gek doen', zoals we het op de club noemen, moest ik vorig jaar al snel de rol lossen maar nu kan ik lekker met de voorsten meerijden en vooral makkelijker een hoog tempo op het buitenblad blijven draaien.
En als ik kopwerk doe gaat dat heel makkelijk en hoor ik tegenwoordig steeds achter me "Kan het niet wat rustiger...?", "Hé, geniet je wel van de omgeving?"... Altijd lekker.
Nee, je auto midden op de openbare weg zetten is een goed idee. Wat wil die man precies is mijn vraag dan, dat er helemaal niemand meer over die openbare weg fietst?quote:"Het zijn asocialen. Ze denken dat alles geoorloofd is. Het is hier geen Tour de France. Als je er iets van zegt, ben je aan de beurt. Dat is de Hollandse ik-sla-je-op-je-bek-mentaliteit."
Klopt, dat slaan of duwen is niet nodig natuurlijk en er zijn genoeg asociale wielrenners, maar ik zie dit toch als een uitlokking van die man.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, tendentieus stukje daaronder ook.
Maar goed, wat die renner met de rode mouwen doet is ook niet netjes natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |