quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:30 schreef Morton_Koopa het volgende:
Verteld dinsdag tegen een vriend dat m'n ma een reis naar Egypte had gewonnen, voor 4 personen. We wonen zelf met 3 mensen thuis. Dus hij mocht mee.
JA GRAAG!!
Donderdag moet je hier zijn om 5 uur 's ochtends en dan pakken we de auto en gaan we naar schiphol.
Plakte een papiertje "1 april" op de voordeur. Deurbel en telefoon uitgedaan.
Stond ie vanochtend met zn koffer om 5 uur voor de deur.
Jawel, want hij had mij vorig jaar te pakken. Dus dit was revanche.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:09 schreef nils7 het volgende:
hehehehe
Vervolg die er nu hangt... er had iemand (op het origineel) "1 april" gekalkt met pen
[ afbeelding ]
Nope helemaal niks... da valt wel tegen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef missziggy het volgende:
[..]
Blijf het de geniaalste grap ooit vinden, hoor, dus
. Heb je nog reacties gekregen? Politie aan de deur ofzo
. (heb nog niet bijgelezen)
Fucking geniaal!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
M'n moeder opgebeld dat mijn vriendin al 6 weken niet ongesteld was, we een zwangerschapstest hebben gehaald en ze in verwachting blijkt te zijn.
Ze schrok best wel.
Nog een beetje vroeg om deze te kicken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
SSB. waar is dat topic waar je die beker water pranks laat zien en de reacties etc?
grappigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:22 schreef Salatrel het volgende:
ik ga een topic openen waarin ik vraag wat mensen voor moederdag hebben gekocht
Het is ook geen 1 april vandaag he, slimmerd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Brici het volgende:
"Besloten om niet naar #Lowlands te gaan, wie morgen als eerste voor mijn deur staat krijgt mijn kaartje! DM voor adres.. #Enschede RT PLZ"
Toch mensen die dit echt geloven![]()
Nee maar in principe gaat het over morgen hequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Het is ook geen 1 april vandaag he, slimmerd!
Zo zat ik ook :/quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef NrTH het volgende:
Ik zat een halve minuut te kijken naar waarom er Woensdag 31 maart boven de OP stond voor ik doorhad dat dit een topic uit 2010 was.
Ja me2, zag datum 1 april ik zo huh is morgen toch??quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef NrTH het volgende:
Ik zat een halve minuut te kijken naar waarom er Woensdag 31 maart boven de OP stond voor ik doorhad dat dit een topic uit 2010 was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |