quote:Op donderdag 1 april 2010 08:57 schreef kinghenk het volgende:
mun broertje van 13 verteld dat de frikadelbroodjes in de aanbieding bij de super de boer.
2voor1 euro
haa, gozertquote:Op donderdag 1 april 2010 08:57 schreef kinghenk het volgende:
mun broertje van 13 verteld dat de frikadelbroodjes in de aanbieding bij de super de boer.
2voor1 euro
Of een bank binnen rennen in een groene overal en dan roepen : DIT IS EEN OVERAL. JULLIE MOETEN NU AL HET GELD UIT DEZE ZAK STORTEN.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:31 schreef -Datdus- het volgende:
het politie bureau binnen stormen en schreeuwen IK HEB EEN BON IK HEB EEN BON met een doek voor je mond gespannen.
Dat kan helemaal niet, koekwausquote:Op donderdag 1 april 2010 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij twee collega's het snoertje van de monitor en muis omgewisseld.
allebei omgewisseld dus en niet de een voor de anderequote:Op donderdag 1 april 2010 13:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, koekwaus
Laat maar, ik snapte je verkeerd
quote:<TITLE>Webwereld - Al het ICT nieuws</TITLE>
<!--
Help ik wordt gevangen gehouden in de kelder, en gedwongen propaganda te schrijven.
-->
<META name="robots" content="noodp">
Dat vind ik een slechte grapquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wij wonen in een appartement en ik ga deze flyer vanavond laat of morgenvroeg ophangen op het algemene mededelingen bord in de welkomsthal:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:57 schreef kinghenk het volgende:
2voor1 euro
@ homepagequote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef YuckFou het volgende:
http://cn.webwereld.nl/
bron van de site:
[..]
quote:Rofellos: mag ik je slaaf zijn ??? ik doe alles wat je zegt
mandyyy: ALLES ?
Rofellos: ja
quote:Rofellos: me kontje staat wagenwijd open
mandyyy: wow
mandyyy: kan er niet nog iets bij?
Rofellos: zoals?
mandyyy: een kikker
mandyyy: het is nu 1 april
mandyyy: kikker in je bil
Rofellos: jammer dat ik geen 3de banaan heb
Schitterend!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wij wonen in een appartement en ik ga deze flyer vanavond laat of morgenvroeg ophangen op het algemene mededelingen bord in de welkomsthal:
[ afbeelding ]
Ik had hem (een eigen bewerking van deze uiteraard) opgehangenquote:
Bij mij heeft er nog niemand gereageerdquote:Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik had hem (een eigen bewerking van deze uiteraard) opgehangen
Had er iemand (waarschijnlijk huisgenoot) opgeschreven dat hij het dier had gevonden
die is vet xDquote:Op donderdag 1 april 2010 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
M'n moeder opgebeld dat mijn vriendin al 6 weken niet ongesteld was, we een zwangerschapstest hebben gehaald en ze in verwachting blijkt te zijn.
Ze schrok best wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |