abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80235826
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef piekartz87 het volgende:
bij mij in de buurt zijn jaren terug ook meerdere jongere gasten overleden door een eenzijdig ongeluk. beide tegen een boom aan na een flauwe bocht.

ik rij daar zo vaak, en ik doe daar extra voorzichtig aangezien daar gewoon echt mensen dood zijn gegaan. maar ik vraag me elke keer af hoe the fuck je het voor elkaar krijgt om te crashen.
het zijn zulke makkelijke bochten. je kan dan ook gewoon totaal niet rijden of er is wat geheel anders gebeurt.

ik rij ook wel eens te hard en wat lomp. maar alleen als ik de mogelijkheid heb. zoals maharbal laatst zag hou ik wel van een beetje slippen enz alleen zou ik nooit iemand daarmee in gevaar brengen.

je zal maar de dood van een ander op je geweten hebben door achterlijk rijgedrag
Ik was met 2 dames in mijn Golfje en achter me reed een Opel Astra, we waren niet aan het racen oid, maar reden gewoon normaal, mijn tank was bijna leeg en had dus ook geen zin om langs de weg te staan..

We waren op de snelweg en ik haalde 1 auto in met aanhangwagen, maar ik kreeg lichtsignalen dat ik de afslag moest nemen van de Astra achter mij (was een maat btw), ik rij dus de afrit op en voor ik het wist werd de afslag zo scherp dat als ik zou remmen me auto 100% zou slippen dus ik liet de gas los om op de motor af te remmen, maar toen merkte ik zware onderstuur, eerste wat bij mij opkwam was me "drift experience" met sneeuw, dus gelijk koppeling in en voor ik het wist had ik wel grip maar me auto brak van achter ineens uit, gelijk tegen sturen en voor ik het wist glee de achter zijwaards richting het berm en daar een heuveltje op en ging me auto 3x over de kop, ik mag echt van geluk spreken dat IK of de Inzittenden niks hebben aan over gehouden, we konden gewoon uitstappen en enige wat ik had was een schrammetje op me gezicht... De dames hadden alleen beetje pijn aan hun armen (van tegen de deur aanslaan)..
Later heb ik gehoord dat die bocht zo vies is dat er maandelijks wat gebeurd en dat er ook verschillende mensen daar dood zijn gegaan..

Beter is (al weet je dat het een gevaarlijk bocht is) je snelheid daar op aanpassen omdat je weet dat er mensen zijn dood gegaan.. Blazen doe je maar op wegen/bochten die je kent..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80239180
Inderdaad, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik reed ook een afrit af en achterkant brak uit. Gelukkig dat ik de bomen ontweken had en gewoon op gras tot stilstand kwam (na 360 graden draaien). En het komt ALTIJD onverwachts. Dus als je weet dat het een gevaarlijke bocht is ja, dan hou je daar rekening mee. Als het regent helemaal, vooral met RWD.

Dat je alleen met schrammetje uitstapte terwijl je 3x over de kop bent geslagen is idd wel lucky.
Facts don't care about your feelings
  maandag 12 april 2010 @ 20:52:54 #253
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80240856
Jullie kunnen gewoon niet rijden
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_80246155
lijkt me klote om met de auto over de kop te gaan zeker met inzittenden.

bij mij breekt de auto wel eens redelijk onverwachts uit. maar dan stuur ik tegen en zeg ik: "whoehoej!!!"

nog nooit een ongeluk gehad
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:09:27 #255
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80252404
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:45 schreef piekartz87 het volgende:
lijkt me klote om met de auto over de kop te gaan zeker met inzittenden.

bij mij breekt de auto wel eens redelijk onverwachts uit. maar dan stuur ik tegen en zeg ik: "whoehoej!!!"

nog nooit een ongeluk gehad
Zoals de Dukes of Hazard?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:35:04 #256
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_80252718
Gevaarlijke bochten worden over het algemeen toch gewoon aangegeven?
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:25:48 #257
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_80253763
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:35 schreef Alicey het volgende:
Gevaarlijke bochten worden over het algemeen toch gewoon aangegeven?
je snelheid bepaalt in hoeverre een bocht gevaarlijk is. Als een bocht pas gevaarlijk wordt als je harder rijdt dan de maximaal ter plekke toegestane snelheid dan geven ze dat doorgaans niet aan.
Mu!
pi_80253866
Afritten zijn vaak onvoorspelbaar omdat er niet duidelijk wordt aangegeven hoe hard je er doorheen kan en aangezien je van een snelweg af komt en vaak 120 rijdt, moet je redelijk remmen. Ik ken afritten waar je 100 kan en afritten waar je 30 kan en bij beide staat nergens een bord.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:50:24 #259
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_80254382
Als je niet harder dan 30 kan op een afrit rij je geen BMW
Mu!
pi_80256100
En bochten waar je niet met 100 doorheen kan na een afrit staat altijd wel iets aangegeven. Is het geen adviessnelheid dan zijn het wel markeringen langs de weg of op de vangrail oid. Nooit dat er een afrit is waar je maar ongeveer 30 kan waar niks staat aangegeven. Never nooit niet.

En een bocht moet wel heel vies zijn wil je dat de schuld geven
pi_80256165
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:45 schreef piekartz87 het volgende:

bij mij breekt de auto wel eens redelijk onverwachts uit. maar dan stuur ik tegen en zeg ik: "whoehoej!!!"
mijne breekt ook steeds uit


Alleen niet onverwacht
pi_80256645
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik reed ook een afrit af en achterkant brak uit. Gelukkig dat ik de bomen ontweken had en gewoon op gras tot stilstand kwam (na 360 graden draaien). En het komt ALTIJD onverwachts. Dus als je weet dat het een gevaarlijke bocht is ja, dan hou je daar rekening mee. Als het regent helemaal, vooral met RWD.

Dat je alleen met schrammetje uitstapte terwijl je 3x over de kop bent geslagen is idd wel lucky.
Mijn auto ziet er daarentegen wel ok uit..

Is te herstellen, maar niet waard..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80259499
Dat scheelt dan, ik tikte een klein stoepje aan waardoor m'n draagarm scheef was en de kogel eruit ofzo. En stuk van m'n velg eraf. Werd uiteindelijk nog een dure grap dus, maar ik denk minder duur dan als ik voorwielaandrijving had gehad en de vangrail langs was geschraapt
Facts don't care about your feelings
pi_80269889
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:09 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Zoals de Dukes of Hazard?
zoiets maar iets minder hard
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:50:05 #265
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_80269953
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef SingleCoil het volgende:

je snelheid bepaalt in hoeverre een bocht gevaarlijk is. Als een bocht pas gevaarlijk wordt als je harder rijdt dan de maximaal ter plekke toegestane snelheid dan geven ze dat doorgaans niet aan.
De meeste afritten kun je echter niet met 120 km/h doorheen knallen, ookal wordt dat niet aangegeven..
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:19:53 #266
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_80271306
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

De meeste afritten kun je echter niet met 120 km/h doorheen knallen, ookal wordt dat niet aangegeven..
Best wel. Tot het bord "einde snelweg" iig wel.
Mu!
pi_80274292
Onzin.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:08:29 #268
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_80275064
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:19 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Best wel. Tot het bord "einde snelweg" iig wel.
Mag ik komen kijken als jij deze met 120 neemt ?
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_80276136
Jaaaaaaaa zo'n zelfde hebben we bij Hoorn dus ook. Van A7 waar je 160 rijdt moet je gewoon terug naar 30 hoor, ZONDER borden. Alleen van die pijltjes ja, dus je ziet ook wel dat het een scherpe afrit gaat worden, maar toch.

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=52.668955,5.033453&daddr=Hoorn&hl=nl&geocode=%3BCRm4H0zY3EFrFbI-IwMdJylNACnf1foxDKnIRzEY79N4TfqZzw&mra=mi&mrsp=0&sz=17&sll=52.668979,5.033391&sspn=0.005205,0.016512&ie=UTF8&ll=52.668979,5.031341&spn=0.005179,0.020599&z=17
Facts don't care about your feelings
  woensdag 14 april 2010 @ 11:26:01 #270
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_80297818
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:19 schreef SingleCoil het volgende:

Best wel. Tot het bord "einde snelweg" iig wel.
Mijn ervaring is toch anders. Neem bijvoorbeeld alleen al de afrit bij ons. Okee, er wordt een kilometer van te voren weliswaar aangegeven dat er een scherpe bocht aankomt, maar geen aangepaste snelheid. Die scherpe bocht die begint daarbij zo'n beetje direct na de blokmarkering.

Je zult met me eens zijn dat die afrit met 100 km/h nemen op zijn zachtst gezegd sportief is..
pi_80299022
ja, daarom staat dat bord er ook..."pas op, scherpe bocht"...
Mu!
  woensdag 14 april 2010 @ 12:01:02 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_80299156
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef SingleCoil het volgende:
ja, daarom staat dat bord er ook..."pas op, scherpe bocht"...
Maar bij andere afritten die ook een stuk rond gaan staat dat bord vaak niet. Die zijn dan weliswaar minder extreem, maar zou ik nog steeds niet met 100 km/h of sneller doen.
pi_80299411
Hier ook zo'n leuke afrit. Vanaf de A1 naar Amersfoort Noord. De weg loopt daar omhoog, zodat je de afrit niet kunt zien. Op het moment dat je bovenaan de bult bent, zie je opeens dat de afrit én flink daalt én erg scherp is. Woeps!
pi_80301014
tadaa,,, een e32

here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_80301466
Verre van een E32 Nieren moeten breder.

Facts don't care about your feelings
pi_80301604
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef piekartz87 het volgende:
tadaa,,, een e32

[ afbeelding ]
niet echt
Mu!
pi_80323368
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom heb je trouwens geen roadster gekocht? Toch net wat leuker dan zo'n rijdende badkuip.
Ja.

Maar ik wilde het toch een beetje praktisch houden, en die cabrio was ZO mooi en betaalbaar....
pi_80324479
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef piekartz87 het volgende:
bij mij in de buurt zijn jaren terug ook meerdere jongere gasten overleden door een eenzijdig ongeluk. beide tegen een boom aan na een flauwe bocht.

ik rij daar zo vaak, en ik doe daar extra voorzichtig aangezien daar gewoon echt mensen dood zijn gegaan. maar ik vraag me elke keer af hoe the fuck je het voor elkaar krijgt om te crashen.
het zijn zulke makkelijke bochten. je kan dan ook gewoon totaal niet rijden of er is wat geheel anders gebeurt.

ik rij ook wel eens te hard en wat lomp. maar alleen als ik de mogelijkheid heb. zoals maharbal laatst zag hou ik wel van een beetje slippen enz alleen zou ik nooit iemand daarmee in gevaar brengen.

je zal maar de dood van een ander op je geweten hebben door achterlijk rijgedrag
Ik ben met een brommer (Honda MTX, 80CC) een keer tegen een boom geknald en mijn been gebroken op zo'n locatie: er kwam een vrachtwagen uit een uitrit, en het leek net of hij door bleef rijden door het verloop van het fietspad.

De eigenaar van het huis wat er naast stond was heel pragmatisch: "toen ik de klap hoorde heb ik meteen een ambulance gebeld. Dat gebeurt elke paar maanden."

En toch ben ik daar honderden keren langsgereden.
pi_80324645
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet rijden
Het is maar wat voor auto je gewend bent.

Als ik in mijn BMW net zo rijd als in die Impreza, ben ik snel dood of invalide. Zeker in de winter.
pi_80324734
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:35 schreef Alicey het volgende:
Gevaarlijke bochten worden over het algemeen toch gewoon aangegeven?
Ooit in België een afrit gepakt? Een heleboel daarvan gaan eerst over een heuveltje, en dan haaks naar rechts...
pi_80324815
Maar ik ben heel blij met mijn supervette BMW cabrio.
pi_80324944
Kon dat niet in 1 post?
Facts don't care about your feelings
pi_80340387
jullie laten zeker de long wheelbased e32 zien

ik heb zelf een e32 met maten, een 735i. dus ik weet toch zeker wel hoe zoiets eruit ziet.



zoals je ziet zijn die nieren lang niet zo heel breed.

nu nog een keer het 3d model:



dus nogmaals,, tadaa
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_80343405
maar dat 3d model lijkt er niet op, behalve de grille.
Mu!
pi_80346646
hoe kan hij er niet op lijken als hij precies gebouwd is volgens de blueprints van de echte auto

goed ik zeg niet dattie heel mooi is geworden maar kvind hem ook niet bijzonder slecht aangezien het mn 2de 3d model is.
maar om nou te zeggen dattie er totaal niet op lijkt?

[ Bericht 50% gewijzigd door piekartz87 op 15-04-2010 15:46:24 ]
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_80347460
...maar hij lijkt er echt niet op. Hij lijkt meer op een Citroen DS met een BMW-grille, of een Z3 Roadster. De verhoudingen kloppen gewoon niet.

Als je 'm eens uit een normale hoek zou renderen, mss zou je er dan minder last van hebben
Mu!
pi_80347580
als ik de blueprints moeten geloven dan kloppen de verhoudingen wel
ja goed, de velgen zijn wat groot en het kan inderdaad zijn dat je er wat vreemd opkijkt zo, als je het gaat vergelijken met de foto...

ik render hem nog wel een keer van een andere hoek, maar nu niet. al weekend voor moi
ik wil toch gaan renderen met vray ipv mental ray. dat zal ook een groot verschil maken. maar dan moet ik eerst nog ff 2 gig geheugen extra regelen
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_80408047
Voor de Friezen hier:
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef k_man het volgende:
Een toertocht, op 18 april 2010, om zieke kinderen een leuke dag te bezorgen. Voor alle informatie kun je kijken op de site van Wishes on Wheels. Hier citeer ik enkele relevante stukjes;
Komende zondag dus. Voor de users in de buurt misschien leuk om te komen kijken naar de ca. 50 bolides.
pi_80426276
Damn, ik zit nu in Bangkok en 97% zijn Toyota's en Honda's, maar als er sporadisch een E46 langskomt, denk ik: DAMN, MASTERWAGEN!
pi_80436567
Net in A'dam een matzwarte M5 zien staan... ziek.
Facts don't care about your feelings
pi_80440479








pi_80441645
Facts don't care about your feelings
  zondag 18 april 2010 @ 12:50:43 #293
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_80442329
weet iemand of de deurrubbers van een e39 makkelijk zelf te vervangen zijn?
het gaat dan om de dikke rubbers die aan de carroserie zitten, niet die op de deur.
ik hoor in mijn auto een tochtend geluid bij hogere snelheden en dat rubber ziet er een beetje aangerand uit
pi_80442886
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Got More?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80443342
Nee, zag ze op een E30 forum.
pi_80454037
Zijn al zoooooooo oud.
Facts don't care about your feelings
pi_80454884
Heb jij de 'nieuwe' dan?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80460262
Ik ben heel tevreden met mijn auto, maar een mens mag blijven dromen hè?

Vandaag:

(360, 328 GTS, Testarossa )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2010 08:27:46 ]
pi_80461314
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Maharbal het volgende:
Whehe deze
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 18 april 2010 @ 22:05:38 #300
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80462098
ROFL @ cartoons
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')