Ik was met 2 dames in mijn Golfje en achter me reed een Opel Astra, we waren niet aan het racen oid, maar reden gewoon normaal, mijn tank was bijna leeg en had dus ook geen zin om langs de weg te staan..quote:Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef piekartz87 het volgende:
bij mij in de buurt zijn jaren terug ook meerdere jongere gasten overleden door een eenzijdig ongeluk. beide tegen een boom aan na een flauwe bocht.
ik rij daar zo vaak, en ik doe daar extra voorzichtig aangezien daar gewoon echt mensen dood zijn gegaan. maar ik vraag me elke keer af hoe the fuck je het voor elkaar krijgt om te crashen.
het zijn zulke makkelijke bochten. je kan dan ook gewoon totaal niet rijden of er is wat geheel anders gebeurt.
ik rij ook wel eens te hard en wat lomp. maar alleen als ik de mogelijkheid heb. zoals maharbal laatst zag hou ik wel van een beetje slippen enzalleen zou ik nooit iemand daarmee in gevaar brengen.
je zal maar de dood van een ander op je geweten hebben door achterlijk rijgedrag
Zoals de Dukes of Hazard?quote:Op maandag 12 april 2010 22:45 schreef piekartz87 het volgende:
lijkt me klote om met de auto over de kop te gaanzeker met inzittenden.
bij mij breekt de auto wel eens redelijk onverwachts uit. maar dan stuur ik tegen en zeg ik: "whoehoej!!!"
nog nooit een ongeluk gehad
je snelheid bepaalt in hoeverre een bocht gevaarlijk is. Als een bocht pas gevaarlijk wordt als je harder rijdt dan de maximaal ter plekke toegestane snelheid dan geven ze dat doorgaans niet aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:35 schreef Alicey het volgende:
Gevaarlijke bochten worden over het algemeen toch gewoon aangegeven?
mijne breekt ook steeds uitquote:Op maandag 12 april 2010 22:45 schreef piekartz87 het volgende:
bij mij breekt de auto wel eens redelijk onverwachts uit. maar dan stuur ik tegen en zeg ik: "whoehoej!!!"
Mijn auto ziet er daarentegen wel ok uit..quote:Op maandag 12 april 2010 20:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik reed ook een afrit af en achterkant brak uit. Gelukkig dat ik de bomen ontweken had en gewoon op gras tot stilstand kwam (na 360 graden draaien). En het komt ALTIJD onverwachts. Dus als je weet dat het een gevaarlijke bocht is ja, dan hou je daar rekening mee. Als het regent helemaal, vooral met RWD.
Dat je alleen met schrammetje uitstapte terwijl je 3x over de kop bent geslagen is idd wel lucky.
De meeste afritten kun je echter niet met 120 km/h doorheen knallen, ookal wordt dat niet aangegeven..quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef SingleCoil het volgende:
je snelheid bepaalt in hoeverre een bocht gevaarlijk is. Als een bocht pas gevaarlijk wordt als je harder rijdt dan de maximaal ter plekke toegestane snelheid dan geven ze dat doorgaans niet aan.
Best wel. Tot het bord "einde snelweg" iig wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meeste afritten kun je echter niet met 120 km/h doorheen knallen, ookal wordt dat niet aangegeven..
Mag ik komen kijken als jij deze met 120 neemt ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Best wel. Tot het bord "einde snelweg" iig wel.
Mijn ervaring is toch anders. Neem bijvoorbeeld alleen al de afrit bij ons. Okee, er wordt een kilometer van te voren weliswaar aangegeven dat er een scherpe bocht aankomt, maar geen aangepaste snelheid. Die scherpe bocht die begint daarbij zo'n beetje direct na de blokmarkering.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:19 schreef SingleCoil het volgende:
Best wel. Tot het bord "einde snelweg" iig wel.
Maar bij andere afritten die ook een stuk rond gaan staat dat bord vaak niet. Die zijn dan weliswaar minder extreem, maar zou ik nog steeds niet met 100 km/h of sneller doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef SingleCoil het volgende:
ja, daarom staat dat bord er ook..."pas op, scherpe bocht"...
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens geen roadster gekocht? Toch net wat leuker dan zo'n rijdende badkuip.
Ik ben met een brommer (Honda MTX, 80CC) een keer tegen een boom geknald en mijn been gebroken op zo'n locatie: er kwam een vrachtwagen uit een uitrit, en het leek net of hij door bleef rijden door het verloop van het fietspad.quote:Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef piekartz87 het volgende:
bij mij in de buurt zijn jaren terug ook meerdere jongere gasten overleden door een eenzijdig ongeluk. beide tegen een boom aan na een flauwe bocht.
ik rij daar zo vaak, en ik doe daar extra voorzichtig aangezien daar gewoon echt mensen dood zijn gegaan. maar ik vraag me elke keer af hoe the fuck je het voor elkaar krijgt om te crashen.
het zijn zulke makkelijke bochten. je kan dan ook gewoon totaal niet rijden of er is wat geheel anders gebeurt.
ik rij ook wel eens te hard en wat lomp. maar alleen als ik de mogelijkheid heb. zoals maharbal laatst zag hou ik wel van een beetje slippen enzalleen zou ik nooit iemand daarmee in gevaar brengen.
je zal maar de dood van een ander op je geweten hebben door achterlijk rijgedrag
Het is maar wat voor auto je gewend bent.quote:
Ooit in België een afrit gepakt? Een heleboel daarvan gaan eerst over een heuveltje, en dan haaks naar rechts...quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:35 schreef Alicey het volgende:
Gevaarlijke bochten worden over het algemeen toch gewoon aangegeven?
Komende zondag dus. Voor de users in de buurt misschien leuk om te komen kijken naar de ca. 50 bolides.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef k_man het volgende:
Een toertocht, op 18 april 2010, om zieke kinderen een leuke dag te bezorgen. Voor alle informatie kun je kijken op de site van Wishes on Wheels. Hier citeer ik enkele relevante stukjes;
Got More?quote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe dezequote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Maharbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |