Je kan vragen wat je wil maar zelfs een Bentley praat niet terugquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:17 schreef Rookert het volgende:
Er stond een Bentley Continental GT Flying Spur bij de Blokker hier, ik had hem moeten vragen
Nee, al die moeite om zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Al die moeite voor een fles beerenburg?
Dat is een goed streven, maar wat valt onder een bijzondere auto?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, al die moeite om zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.
Exclusief is natuurlijk een subjectief begrip. Overleg het anders even met de organisatie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:43 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is een goed streven, maar wat valt onder een bijzondere auto?
Ik zou het best willen overwegen, maar ik geloof dat ze eerder de categorie 'Ferrari' zoeken dan de categorie 'Kever'.
Ik kan alleen rookwolken genereren. Telt dat?quote:
Plak hem vol met Herbie stickers en je hebt de meest popi ride van de dagquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is een goed streven, maar wat valt onder een bijzondere auto?
Ik zou het best willen overwegen, maar ik geloof dat ze eerder de categorie 'Ferrari' zoeken dan de categorie 'Kever'.
Mijn idee, maar dan met een Lincolnquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:53 schreef mime_negert het volgende:
Ik ga niet naar Friesland rijden met een 8.2 liter Cadillac.
quote:Bedankt voor je interesse in ons evenement. Het evenement richt zich met name op zeer luxe auto's en supercars. Dit doen wij omdat we denken op deze manier meer inkomsten te kunnen genereren voor het goede doel. Wij richten ons niet op getunede of gestylede auto's.
Ik ga er vanuit je vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord, anders hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Bart Yntema
Organisatie Wishes on Wheels
Helaas voor ze. Daar doe ik het niet voorquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:18 schreef kabelhaspel het volgende:
Heb ze voor de gein gemaild.
[..]
Op de Droomrit van de IVA zijn er elk jaar stuk of 50 met Ferrari's, Maserati's, Buggati's, Porsches, Lamborghini's, Audi's, Bentley's, Aston Martins, Mercedessen etcquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helaas voor ze. Daar doe ik het niet voor. Ik heb alleen een Kever en dat vind ik al luxe genoeg. Maar succes met het vinden van mensen. Zoveel zijn er vast niet te vinden met zeer luxe auto's
.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me herinneren dat user D. zijn Corvette nog weleens ingezet heeft voor een dergelijk initiatief. Weeniet of hij die nog heeft?
Ik denk niet dat een ziek kind achterop een motor mag of kan. Denk ik hè! Zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Clupea het volgende:
Ik heb een motor (geen speciale of snelle) waar iemand makkelijk achterop kan. Het moet alleen wel een beetje lekker weer zijn en je zit met dingen als een motorpak / helm enzo.
Met duct tape aan Clupea vastplakken, niks aan de hand johquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een ziek kind achterop een motor mag of kan. Denk ik hè! Zeker weten doe ik het niet.
De Z4 heeft de toets der kritiek kunnen doorstaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:31 schreef Jimmie het volgende:
Wat voor zeer luxe/supercar heeft TS naast z'n Z4 dan?
Dus het is ook voor gewone auto'squote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef k_man het volgende:
[..]
De Z4 heeft de toets der kritiek kunnen doorstaan.
Het lijkt wel iets zeldzamers ja, hoewel ik hem nog wel eens per week zie rijden, toch wel leuke auto. De Z3 is een wijvenbakquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef k_man het volgende:
[..]
De Z4 heeft de toets der kritiek kunnen doorstaan.
quote:
Mijn 2CV mag dan wel vrij exclusief zijn maar beide criteria gaan niet echt opquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:18 schreef kabelhaspel het volgende:
Heb ze voor de gein gemaild.
[..]
Het evenement richt zich met name op zeer luxe auto's en supercars.
tijd voor een goededoelenrit vanuit fok, op een centralere plek, met DAF 66. Corvette, Lada Niva, kever en 2cv, en dat soort auto's?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:26 schreef Erasmo het volgende:
Klinkt interessant, tot ik dit las:
[..]
Mijn 2CV mag dan wel vrij exclusief zijn maar beide criteria gaan niet echt op
welke??quote:Op zondag 14 februari 2010 20:53 schreef mime_negert het volgende:
Zorg jij er maar voor dat je zooi door de keuring komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |