abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79959787
Nou ja ik kan mezelf geen aso noemen maar af en toe een beetje lol maken in het verkeer is wel leuk. Mensen kijken ook vaak boos naar me dan, als ik met 160 aan kom rijden en iemand weer eens met 100 links rijdt en allang klaar is met inhalen. Ik moet dan remmen, maar dat doe ik uiteraard dan pas op het laatste moment

Laatst werd ik gedwongen een middelvinger op te steken. Het was redelijk rustig en ik had haast en precies als ik aan kom scheuren gaat zo'n vrachtwagen een andere vrachtwagen inhalen. Ongelooflijk. Dat duurde dus 5 minuten he, toen was ik echt woest. Maar hij ging alleen maar lachen.
Facts don't care about your feelings
  maandag 5 april 2010 @ 10:15:20 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79959998
quote:
Op maandag 5 april 2010 10:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja ik kan mezelf geen aso noemen maar af en toe een beetje lol maken in het verkeer is wel leuk. Mensen kijken ook vaak boos naar me dan, als ik met 160 aan kom rijden en iemand weer eens met 100 links rijdt en allang klaar is met inhalen. Ik moet dan remmen, maar dat doe ik uiteraard dan pas op het laatste moment
Mjah, meestal zet ik dan vervolgens ook mijn richtingaanwijzer uit..
quote:
Laatst werd ik gedwongen een middelvinger op te steken. Het was redelijk rustig en ik had haast en precies als ik aan kom scheuren gaat zo'n vrachtwagen een andere vrachtwagen inhalen. Ongelooflijk. Dat duurde dus 5 minuten he, toen was ik echt woest. Maar hij ging alleen maar lachen.
Mjah, vrachtwagenchauffeurs vervelen zich een ongeluk en willen dan lekker even een BMW-rijder pakken.
pi_79960033
quote:
Op maandag 5 april 2010 10:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mjah, meestal zet ik dan vervolgens ook mijn richtingaanwijzer uit..
Dan tik ik je achterkant aan.
pi_79960170
Ik rij overal het algemeen wel ok en rustig, maar sinds ik BMW rijd, ga toch wel regelmatig over naar de aggro-modus .

Bumperkleven moet je bij mij niet doen, want dan ga ik op de rem en zodra je passeert, dan kleef ik je terug

BMW roadrulez!
pi_79960199
Als ik bovenstaande teruglees, schaam ik me wel een beetje

Maar daar heb ik schijt aan, want ik rijd wel een BMW!
pi_79960763
Ik heb niks tegen bumperklevers, maar het komt zeer zelden voor dat ik gekleefd word. Ik ben altijd heel attent wat dat betreft. Als ik iemand in m'n binnenspiegel zie aan komen scheuren hou ik daar altijd rekening mee. Zouden meer mensen moeten doen, maar volgens mij let je er sneller op als je vaak zelf ook hard rijdt

En nu eitjes zoeken

pi_79961684
Normaal gesproken doe ik vrij weinig met mensen die mij bumperkleven. Af en toe ben ik in een leuke bui, en dan schakel ik terug naar de 3 (of lager als ik niet op de snelweg zit ), stomp het gas in en dan is het .

Flinke leasebak die mij dan fatsoenlijk kan bijhouden

[ Bericht 13% gewijzigd door Maharbal op 05-04-2010 11:58:55 ]
  maandag 5 april 2010 @ 11:57:31 #133
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_79962247
mijn contactslot zit muurvast
kreeg hem vanacht op contact gezet maar niet meer verder gedraaid om te starten. sleutel krijg ik ook niet meer teruggedraaid dus accu staat nu langzaam leeg te lopen...
weet iemand wat het kost om het contactslot van een e39 te laten vervangen?
pi_79962250
Als mensen mij gaan bumperkleven in de stad, ga ik altijd 35/40 rijden
Of de rem aantikken zodat alleen het lichtje aangaat achter en gewoon gas houden
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_79963320
Ja, de vooroordelen waren er wel en nu ik er zelf in een BMW rijd merk ik dat ook aan het gedrag van andere weggebruikers; of ze gaan netjes naar rechts wanneer ik op de linkerbaan aan kom rijden, anderen geven op hun beurt geen strobreedte ruimte wanneer ik wil invoegen.

Met de BMW wil ik er wel zuinig op zijn, dus ik pas me aan de situatie aan en denk: die zijn gewoon jaloers op een auto wat mij minder heeft gekost dan mijn vorige, destijds gloednieuwe Franse bak. Of ik nou 1 auto-lengte voor of achter rijd, ik kom evengoed aan bij mijn bestemming. En ik ben geen manager oid.
  maandag 5 april 2010 @ 12:46:00 #136
175950 Marurk
Baggeraar
pi_79963878
BMW for the win!
pi_79965267
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef eevebe het volgende:
kreeg hem vanacht op contact gezet maar niet meer verder gedraaid om te starten. sleutel krijg ik ook niet meer teruggedraaid dus accu staat nu langzaam leeg te lopen...
10tje/20 euro op sloop, met sleutels, maar dan heb je nog de startonderbreker
wehehhehee... Laten we zeggen dat je ver van huis bent..
Wat komt er bij kijken?
Nieuwe slot Cilinder (of het hele aanhangsel daar), nieuwe sleutel, en die inleren.. (duurste )
OF nieuwe slot cilinder, (of het hele aanhangsel daar), nieuwe sleutel, chip van je oude sleutel er in.. (minder duur)
OF je koop op het sloop een complete slot aanhangsel (cilinder, stuurslotding etc.), je haalt je oude cilinder er uit en zet hem over op die en voila! (2, hooguit 3 tientjes).
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 5 april 2010 @ 14:05:58 #138
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_79966319
ik was er via het wereld wijde web achter gekomen dat die sloten wel vaker kapot gaan. dus ik koop liever gewoon een nieuwe. dan is de kans kleiner dat het weer opnieuw gebeurt...
als het goed is kunnen ze een nieuwe cilinder bestellen aan de hand van mij chassisnummer. dus dan heb ik geen nieuwe sleutels nodig.

maar dat zal me vast ook wel een paar cent kosten
pi_79966361
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef eevebe het volgende:
ik was er via het wereld wijde web achter gekomen dat die sloten wel vaker kapot gaan. dus ik koop liever gewoon een nieuwe. dan is de kans kleiner dat het weer opnieuw gebeurt...
als het goed is kunnen ze een nieuwe cilinder bestellen aan de hand van mij chassisnummer. dus dan heb ik geen nieuwe sleutels nodig.

maar dat zal me vast ook wel een paar cent kosten
Ik meen me te herinneren dat dat voor een E39 tussen de ¤150 en ¤200 was? Pin me er niet op vast
  maandag 5 april 2010 @ 14:11:24 #140
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_79966502
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat dat voor een E39 tussen de ¤150 en ¤200 was? Pin me er niet op vast
exclusief inbouw zeker?
is het trouwens lastig zelf te vervangen of is er speciaal gereedschap voor nodig?

ik pin je nergens op vast hoor maar ik verkoop vanavond een set velgen van mn vorige auto. dan weet ik ongeveer hoeveel geld ik daar van overhoud
pi_79966694
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:11 schreef eevebe het volgende:

[..]

exclusief inbouw zeker?
is het trouwens lastig zelf te vervangen of is er speciaal gereedschap voor nodig?

ik pin je nergens op vast hoor maar ik verkoop vanavond een set velgen van mn vorige auto. dan weet ik ongeveer hoeveel geld ik daar van overhoud
Nee..dat was voor het laten maken van een nieuwe sleutel
  maandag 5 april 2010 @ 14:21:32 #142
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_79966774
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nee..dat was voor het laten maken van een nieuwe sleutel
leuk joh, zo'n kwaliteits auto met kwaliteits prijzen

ik ben een tijdje terug trouwens bij de dealert wel gaan informeren naar een nieuwe sleutel omdat de afstandsbediening van mijn cv niet werkt.
een losse sleutel was volgens mij 120 euro excl btw en inlezen.
maar als ik nu toch met geld moet gaan smijten dan laat ik dat ook wel gelijk maken

dat pooieren word zo wel een dure hobby

[ Bericht 32% gewijzigd door eevebe op 05-04-2010 14:51:05 ]
pi_79967809
Twee van de honderden foto's die gisteren zijn gemaakt bij een E30-meeting.

Tweede is voor paleis Soestdijk.

Spot de mijne

Hier misten nog 2x E30 en 1x E21 Alpina ( )
pi_79967946
Over de jaloerse medeweggebruikers: volgens mij wilt gewoon iedere beetje vent een B M W rijden, maar mogen ze het niet van hun stomme wijf!

@ Maharbal:
pi_79968240
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:06 schreef Bowny het volgende:

@ Maharbal:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 5 april 2010 @ 15:41:24 #146
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_79968956
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:01 schreef Maharbal het volgende:
Twee van de honderden foto's die gisteren zijn gemaakt bij een E30-meeting.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tweede is voor paleis Soestdijk.

Spot de mijne

Hier misten nog 2x E30 en 1x E21 Alpina ( )
op de onderste foto staat die 2de van rechts volgens mij wel mooi breed op zn pootjes
pi_79968975
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef eevebe het volgende:

[..]

op de onderste foto staat die 2de van rechts volgens mij wel mooi breed op zn pootjes
Klopt. Was m'n tweelingbroertje van de dag. Ook M-Tech II met zelfde 16" Azev A's, alleen hij had 9J achter en 7,5J voor, terwijl ik 7,5J rondom heb.
  maandag 5 april 2010 @ 16:09:40 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79969725
quote:
Op maandag 5 april 2010 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dan tik ik je achterkant aan.
En da's dus best gevaarlijk..
  maandag 5 april 2010 @ 16:11:03 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79969752
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef eevebe het volgende:
Geen idee. De vorige eigenaar van mijn E34 heeft echter een nieuw (extra) contactslot laten inbouwen met een startknop er bij. Ga er dus maar vanuit dat het echte vervangen van een contactslot duur is.
  maandag 5 april 2010 @ 16:11:33 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79969768
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef justmattie het volgende:
Als mensen mij gaan bumperkleven in de stad, ga ik altijd 35/40 rijden
Of de rem aantikken zodat alleen het lichtje aangaat achter en gewoon gas houden
Waarom doe je dat dan? Wat hoop je er mee te bereiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')