Mjah, meestal zet ik dan vervolgens ook mijn richtingaanwijzer uit..quote:Op maandag 5 april 2010 10:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja ik kan mezelf geen aso noemen maar af en toe een beetje lol maken in het verkeer is wel leuk. Mensen kijken ook vaak boos naar me dan, als ik met 160 aan kom rijden en iemand weer eens met 100 links rijdt en allang klaar is met inhalen. Ik moet dan remmen, maar dat doe ik uiteraard dan pas op het laatste moment![]()
Mjah, vrachtwagenchauffeurs vervelen zich een ongeluk en willen dan lekker even een BMW-rijder pakken.quote:Laatst werd ik gedwongen een middelvinger op te steken. Het was redelijk rustig en ik had haast en precies als ik aan kom scheuren gaat zo'n vrachtwagen een andere vrachtwagen inhalen. Ongelooflijk. Dat duurde dus 5 minuten he, toen was ik echt woest. Maar hij ging alleen maar lachen.
Dan tik ik je achterkant aan.quote:Op maandag 5 april 2010 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, meestal zet ik dan vervolgens ook mijn richtingaanwijzer uit..
10tje/20 euro op sloop, met sleutels, maar dan heb je nog de startonderbrekerquote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef eevebe het volgende:
mijn contactslot zit muurvast![]()
kreeg hem vanacht op contact gezet maar niet meer verder gedraaid om te starten. sleutel krijg ik ook niet meer teruggedraaid dus accu staat nu langzaam leeg te lopen...
weet iemand wat het kost om het contactslot van een e39 te laten vervangen?
Ik meen me te herinneren dat dat voor een E39 tussen de ¤150 en ¤200 was? Pin me er niet op vastquote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef eevebe het volgende:
ik was er via het wereld wijde web achter gekomen dat die sloten wel vaker kapot gaan. dus ik koop liever gewoon een nieuwe. dan is de kans kleiner dat het weer opnieuw gebeurt...
als het goed is kunnen ze een nieuwe cilinder bestellen aan de hand van mij chassisnummer. dus dan heb ik geen nieuwe sleutels nodig.
maar dat zal me vast ook wel een paar cent kosten
exclusief inbouw zeker?quote:Op maandag 5 april 2010 14:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat voor een E39 tussen de ¤150 en ¤200 was? Pin me er niet op vast
Nee..dat was voor het laten maken van een nieuwe sleutelquote:Op maandag 5 april 2010 14:11 schreef eevebe het volgende:
[..]
exclusief inbouw zeker?
is het trouwens lastig zelf te vervangen of is er speciaal gereedschap voor nodig?
ik pin je nergens op vast hoor maar ik verkoop vanavond een set velgen van mn vorige auto. dan weet ik ongeveer hoeveel geld ik daar van overhoud
leuk joh, zo'n kwaliteits auto met kwaliteits prijzenquote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee..dat was voor het laten maken van een nieuwe sleutel
quote:
op de onderste foto staat die 2de van rechts volgens mij wel mooi breed op zn pootjesquote:Op maandag 5 april 2010 15:01 schreef Maharbal het volgende:
Twee van de honderden foto's die gisteren zijn gemaakt bij een E30-meeting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede is voor paleis Soestdijk.
Spot de mijne
Hier misten nog 2x E30 en 1x E21 Alpina ()
Klopt. Was m'n tweelingbroertje van de dag. Ook M-Tech II met zelfde 16" Azev A's, alleen hij had 9J achter en 7,5J voor, terwijl ik 7,5J rondom heb.quote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef eevebe het volgende:
[..]
op de onderste foto staat die 2de van rechts volgens mij wel mooi breed op zn pootjes
Geen idee. De vorige eigenaar van mijn E34 heeft echter een nieuw (extra) contactslot laten inbouwen met een startknop er bij. Ga er dus maar vanuit dat het echte vervangen van een contactslot duur is.quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef eevebe het volgende:
mijn contactslot zit muurvast![]()
kreeg hem vanacht op contact gezet maar niet meer verder gedraaid om te starten. sleutel krijg ik ook niet meer teruggedraaid dus accu staat nu langzaam leeg te lopen...
weet iemand wat het kost om het contactslot van een e39 te laten vervangen?
Waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef justmattie het volgende:
Als mensen mij gaan bumperkleven in de stad, ga ik altijd 35/40 rijden
Of de rem aantikken zodat alleen het lichtje aangaat achter en gewoon gas houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |