abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80112167
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef rival het volgende:

[..]

je merkt het echt wel hoor, ook in een E36
Ik zeg niet dat je het niet merkt, ik zeg alleen dat het (vooral bij een E36) marginaal is. Je hebt een heel klein beetje koppel meer in een vanos, niet eens merkbaar meer. Het enige dat je merkt bij vanos is dat je eerder en een beetje langer meer koppel hebt. De koppelcurve ligt nu lager en is ietwat langer.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:13:14 #227
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_80112959
Je moet ook niet vergeten dat VANOS voornamelijk is ingevoerd/bedacht vanwege milieu- en verbruikseisen.
De eerste M50B25 zonder VANOS kan nauwelijks kapot, VANOS is bij de M50 helaas nog niet unkaputtbar

NB. VTEC/turbo kicks vallen bij oudere auto's zoals bv. Saab/Civic Vti vooral op omdat er zolang de turbo nog niet op toeren is/de nokkenassen nog op stationair staan, er dus echt geen vermogen aanwezig is.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_80136252
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:13 schreef Hyperdude het volgende:
Je moet ook niet vergeten dat VANOS voornamelijk is ingevoerd/bedacht vanwege milieu- en verbruikseisen.
De eerste M50B25 zonder VANOS kan nauwelijks kapot, VANOS is bij de M50 helaas nog niet unkaputtbar

NB. VTEC/turbo kicks vallen bij oudere auto's zoals bv. Saab/Civic Vti vooral op omdat er zolang de turbo nog niet op toeren is/de nokkenassen nog op stationair staan, er dus echt geen vermogen aanwezig is.
Vanos is (vanuit het oogpunt van BMW) meer voor verbruikseisen en voor de zwaardere auto's. Die hadden meer baat bij motoren met meer koppel en dergelijke

VTEC KICKED IN y0000000000000000

pi_80145303
haal ik vandaag mijn scherm rechtsvoor eraf. zit er gewoon 5 goede handen vol zand achter. geen wonder dat het allemaal wegroest. wat wil je met zoveel vochtig zand erachter
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:25:27 #230
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80145478
bij mij zit daar een gat nu. Moet dus een ander scherm op.

Vind maar eens 1 in je goede kleur, van jou type, met/zonder knipperlicht, zonder roest.

Niet te doen.

Ik ga maar een imitatiescherm kopen denk ik, die dan laten spuiten. Zit je op 200-250 euro in totaal.

Mocht je gaan zoeken Delphin grey zonder knipperlicht sedan type 2
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80150037
ja ik fix hem zelf eerst ff. maar uiteindelijk komt er ook een immitaitiescherm. alleen spuit ik die wel zelf. wel kleurverschil waarschijnlijk, maar beter dan een gat van de roest
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_80152207
Cabrioweer.
pi_80167605
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:58 schreef k_man het volgende:
Cabrioweer.
Hier in het zuiden niet
pi_80167980
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Hier in het zuiden niet
Waarom heb je trouwens geen roadster gekocht? Toch net wat leuker dan zo'n rijdende badkuip.
pi_80179584
http://www.nu.nl/binnenla(...)otsing-met-cafe.html



Ik dacht eerst dat het een cabrio was, maar is opengeknipt denk ik. Die moet zeker het dubbele van de max. snelheid gereden hebben want het is een recht stuk.
Facts don't care about your feelings
pi_80179693
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:43 schreef YoshiBignose het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)otsing-met-cafe.html

[ afbeelding ]

Ik dacht eerst dat het een cabrio was, maar is opengeknipt denk ik. Die moet zeker het dubbele van de max. snelheid gereden hebben want het is een recht stuk.
Waarom zijn het altijd de passagiers die dood gaan...

Serieus, die leeftijden ook. Onervaren hard knallen heeft die mensen het leven gekost. Waarschijnlijk gewoon een overgang naar klinkers of iets dergelijks (ken de situatie daar niet). Mensen onderschatten zo hard de kleine gladde delen op de weg, helemaal in een RWD.

Ik rem ALTIJD voor een overgang van "gewone weg" naar klinkers, of rails ofzo.
pi_80179771
Nee, is zo'n rode ophoging alleen (met een zebrapad). Ik rij daar ook weleens (te hard) maar het lijkt vrijwel onmogelijk daar te verongelukken. Het was ook droog hier.

Wel lullig inderdaad dat vaak de bestuurder (die de risico's neemt) het overleefd.

Toch altijd wel schrikken dat het zo dichtbij gebeurt, in mijn leeftijdscategorie en met dezelfde auto.

edit: MAAR als je zo naar die foto kijkt moeten ze echt hard gegaan zijn. De 3-serie is toch ontzettend veilig en dat zie je ook want het passagiersgedeelte (behalve de achterkant dan) is nog erg goed in takt, terwijl voorkant en achterkant echt ingedeukt zijn. Helaas toch overleden, misschien geen riem
Facts don't care about your feelings
pi_80179855
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, is zo'n rode ophoging alleen (met een zebrapad). Ik rij daar ook weleens (te hard) maar het lijkt vrijwel onmogelijk daar te verongelukken. Het was ook droog hier.

Wel lullig inderdaad dat vaak de bestuurder (die de risico's neemt) het overleefd.

Toch altijd wel schrikken dat het zo dichtbij gebeurt, in mijn leeftijdscategorie en met dezelfde auto.

edit: MAAR als je zo naar die foto kijkt moeten ze echt hard gegaan zijn. De 3-serie is toch ontzettend veilig en dat zie je ook want het passagiersgedeelte (behalve de achterkant dan) is nog erg goed in takt, terwijl voorkant en achterkant echt ingedeukt zijn. Helaas toch overleden, misschien geen riem
Ja, dan moet ie echt hard zijn gegaan. Door zo'n ophoging kan je ook een fractie v/d tijd de controle verliezen, en met een hoge snelheid heb je nooit de mogelijkheid meer om te corrigeren op zulke nauwe plekken.

  zondag 11 april 2010 @ 15:15:54 #239
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_80186886
Ai dat ziet er niet best uit ..
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 11 april 2010 @ 16:29:23 #240
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_80190063
heeft er iemand toevallig een nederlandse gebruikers handleiding van een e39 liggen?
ik heb alleen maar een duitse bij mn auto aber ich verstehe das nicht
pi_80191198
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Ai dat ziet er niet best uit ..
Nope, bestuurder ook nog overleden in ziekenhuis. Andere die ter plekke dood was zat achterin. Alleen bijrijder leeft dus nog (maar zwaar gewond). Treurig.
Facts don't care about your feelings
  zondag 11 april 2010 @ 18:27:33 #242
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80194536
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:29 schreef eevebe het volgende:
heeft er iemand toevallig een nederlandse gebruikers handleiding van een e39 liggen?
ik heb alleen maar een duitse bij mn auto aber ich verstehe das nicht
Gewoon doorlezen, ik heb 'm ook in 't Duits voor m'n e28 en het begint al te wennen
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  zondag 11 april 2010 @ 18:50:04 #243
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_80195289
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:27 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Gewoon doorlezen, ik heb 'm ook in 't Duits voor m'n e28 en het begint al te wennen
ik moet altijd een beetje kokhalzen als ik veel duits hoor/lees
  zondag 11 april 2010 @ 19:02:29 #244
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80195719
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:50 schreef eevebe het volgende:

[..]

ik moet altijd een beetje kokhalzen als ik veel duits hoor/lees
Je moet ook geen Duits-pornoboek lezen!
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  zondag 11 april 2010 @ 19:21:57 #245
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_80196473
hehehe
pi_80224221
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Je moet ook geen Duits-pornoboek lezen!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80234800
duits klinkt bijna altijd als porno
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_80234942
bij mij in de buurt zijn jaren terug ook meerdere jongere gasten overleden door een eenzijdig ongeluk. beide tegen een boom aan na een flauwe bocht.

ik rij daar zo vaak, en ik doe daar extra voorzichtig aangezien daar gewoon echt mensen dood zijn gegaan. maar ik vraag me elke keer af hoe the fuck je het voor elkaar krijgt om te crashen.
het zijn zulke makkelijke bochten. je kan dan ook gewoon totaal niet rijden of er is wat geheel anders gebeurt.

ik rij ook wel eens te hard en wat lomp. maar alleen als ik de mogelijkheid heb. zoals maharbal laatst zag hou ik wel van een beetje slippen enz alleen zou ik nooit iemand daarmee in gevaar brengen.

je zal maar de dood van een ander op je geweten hebben door achterlijk rijgedrag
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_80235211
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef piekartz87 het volgende:
duits klinkt bijna altijd als porno
Wordt jij geil van een duits telefoonboek
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80235269
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wordt jij geil van een duits telefoonboek
ik word sowieso al niet geil van duitse porno
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')