Amber ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft morgenvroeg ook paasontbijt.....
Zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef pessie het volgende:
Het is zondag pasen, morgen is witte donderdag. Maar wat mij betreft mag je dan ook eten hoor...
En hier weer geslapen van 23 tot 4 en van 7 tot 9... Wanneer bedenkt dat kind dat ie moet stoppen met trappen om z'n moeder te laten slapen?
Dat vermoeden had ik al inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber ook
pessie, nu schopt ie je wakker, straks huilt ie je wakker.. Wen er maar vast aan
Het kan natuurlijk ook niet anders op schoolquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef pessie het volgende:
Het is zondag pasen, morgen is witte donderdag. Maar wat mij betreft mag je dan ook eten hoor...
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook niet anders op school![]()
Vrijdag en met pasen zijn ze vrij....
Idd.. Tis een zonde!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!
ik weet het zelf ook nog niet zo goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen
Winkelse Linda! En fijn dat je ongesteld bent, ik had nog even gemist of het nou wel of nou niet was zegmaar
Pessie wat zij zeggen, wen er maar aan. Hier vannacht ieder uur wakker
Ik zal het doorgeven aan school, en het is nog wel een Christelijke school.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |