Amber ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft morgenvroeg ook paasontbijt.....
Zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef pessie het volgende:
Het is zondag pasen, morgen is witte donderdag. Maar wat mij betreft mag je dan ook eten hoor...
En hier weer geslapen van 23 tot 4 en van 7 tot 9... Wanneer bedenkt dat kind dat ie moet stoppen met trappen om z'n moeder te laten slapen?
Dat vermoeden had ik al inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber ook
pessie, nu schopt ie je wakker, straks huilt ie je wakker.. Wen er maar vast aan
Het kan natuurlijk ook niet anders op schoolquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef pessie het volgende:
Het is zondag pasen, morgen is witte donderdag. Maar wat mij betreft mag je dan ook eten hoor...
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook niet anders op school![]()
Vrijdag en met pasen zijn ze vrij....
Idd.. Tis een zonde!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!
ik weet het zelf ook nog niet zo goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen
Winkelse Linda! En fijn dat je ongesteld bent, ik had nog even gemist of het nou wel of nou niet was zegmaar
Pessie wat zij zeggen, wen er maar aan. Hier vannacht ieder uur wakker
Ik zal het doorgeven aan school, en het is nog wel een Christelijke school.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!
Dat is fijn! Hier doen ze dat ook, maar dan alleen hun helftquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Pinq beterschap voor Max.
Mijn buurman is onze heg aan het snoeien
Nee, dat is indoctrinatie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef Linda2205 het volgende:
In Duitsland geloven de kindjes in de paashaas en krijgen snoepjes en cadeautjes. Mag dat dan wel?
Ow dat is minder... onze buurman doet beide helften, hij kan er aan hun kant ook niet bij omdat daar een vijver is. Het ziet er weer mooi uit moet ik zeggen!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is fijn! Hier doen ze dat ook, maar dan alleen hun helft
helemaal geen ontbijt zal je bedoelen, zal dr lerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig is Senna morgen niet naar het kdv, geen paasontbijt voor mevrouw!
Valt toch wel mee??quote:
Vasten zal ze!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
helemaal geen ontbijt zal je bedoelen, zal dr leren
Dat is leuk!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef Linda2205 het volgende:
In Duitsland geloven de kindjes in de paashaas en krijgen snoepjes en cadeautjes. Mag dat dan wel?
Das waar, maar ook wat sneu. Lotte gelooft dus later in de paashaas, sinterklaas en de kerstman. Arme kind kijkt me nooit meer aan als ze er achter komtquote:
Tuurlijk, ook sint en kerst hoor.. Blijft toch een kind, ook al vindt ze zichzelf al heel groot.. Pakjes op pakjesavond is nog steeds spannend als je 14 bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das waar, maar ook wat sneu. Lotte gelooft dus later in de paashaas, sinterklaas en de kerstman. Arme kind kijkt me nooit meer aan als ze er achter komt![]()
Doet Cil nog steeds mee? Das leuk
nouja, je kan een ei in mooi glimpapier bij het speelgoed leggen, kijken of ze het ziet en wat ze er mee doetquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Leuk is dat, paaseieren zoekenVond ik vroeger ook zo leuk en kan ook niet wachten tot Senna groot genoeg is. Nu is nog wat vroeg, he?
Op dit moment krijg ik niet zo heel veel hoogte van Cil.. Die gaat vooral haar eigen gang en is gewoon met haar eigen leven bezig. Blijkbaar is dat al zo zwaar dat rekening houden met anderen om je heen soms erg lastig is...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, maar kan me voorstellen dat dat soort dagen toch ongemerkt meer in het teken van Jen komen te staan..
hoe vindt ze de nieuwe baby eigenlijk?
2e paasdag kan je weer "meubelboulevarden"quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Als de winkels open zijn vind ik alles best.
Neeeee he, paasontbijt op witte donderdag en herrie op stille zaterdagquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:13 schreef Muks het volgende:
Ik mis in jullie rijtje stille zaterdag
Morgen Witte Donderdag
Dan Goede Vrijdag
Stille Zaterdag
Paas Zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |