Amber ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft morgenvroeg ook paasontbijt.....
Zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef pessie het volgende:
Het is zondag pasen, morgen is witte donderdag. Maar wat mij betreft mag je dan ook eten hoor...
En hier weer geslapen van 23 tot 4 en van 7 tot 9... Wanneer bedenkt dat kind dat ie moet stoppen met trappen om z'n moeder te laten slapen?
Dat vermoeden had ik al inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber ook
pessie, nu schopt ie je wakker, straks huilt ie je wakker.. Wen er maar vast aan
Het kan natuurlijk ook niet anders op schoolquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef pessie het volgende:
Het is zondag pasen, morgen is witte donderdag. Maar wat mij betreft mag je dan ook eten hoor...
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook niet anders op school![]()
Vrijdag en met pasen zijn ze vrij....
Idd.. Tis een zonde!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!
ik weet het zelf ook nog niet zo goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen
Winkelse Linda! En fijn dat je ongesteld bent, ik had nog even gemist of het nou wel of nou niet was zegmaar
Pessie wat zij zeggen, wen er maar aan. Hier vannacht ieder uur wakker
Ik zal het doorgeven aan school, en het is nog wel een Christelijke school.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan maar geen paasontbijt ofzo. Dat kan echt niet op witte donderdag!
Dat is fijn! Hier doen ze dat ook, maar dan alleen hun helftquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Pinq beterschap voor Max.
Mijn buurman is onze heg aan het snoeien
Nee, dat is indoctrinatie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef Linda2205 het volgende:
In Duitsland geloven de kindjes in de paashaas en krijgen snoepjes en cadeautjes. Mag dat dan wel?
Ow dat is minder... onze buurman doet beide helften, hij kan er aan hun kant ook niet bij omdat daar een vijver is. Het ziet er weer mooi uit moet ik zeggen!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is fijn! Hier doen ze dat ook, maar dan alleen hun helft
helemaal geen ontbijt zal je bedoelen, zal dr lerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig is Senna morgen niet naar het kdv, geen paasontbijt voor mevrouw!
Valt toch wel mee??quote:
Vasten zal ze!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
helemaal geen ontbijt zal je bedoelen, zal dr leren
Dat is leuk!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef Linda2205 het volgende:
In Duitsland geloven de kindjes in de paashaas en krijgen snoepjes en cadeautjes. Mag dat dan wel?
Das waar, maar ook wat sneu. Lotte gelooft dus later in de paashaas, sinterklaas en de kerstman. Arme kind kijkt me nooit meer aan als ze er achter komtquote:
Tuurlijk, ook sint en kerst hoor.. Blijft toch een kind, ook al vindt ze zichzelf al heel groot.. Pakjes op pakjesavond is nog steeds spannend als je 14 bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das waar, maar ook wat sneu. Lotte gelooft dus later in de paashaas, sinterklaas en de kerstman. Arme kind kijkt me nooit meer aan als ze er achter komt![]()
Doet Cil nog steeds mee? Das leuk
nouja, je kan een ei in mooi glimpapier bij het speelgoed leggen, kijken of ze het ziet en wat ze er mee doetquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Leuk is dat, paaseieren zoekenVond ik vroeger ook zo leuk en kan ook niet wachten tot Senna groot genoeg is. Nu is nog wat vroeg, he?
Op dit moment krijg ik niet zo heel veel hoogte van Cil.. Die gaat vooral haar eigen gang en is gewoon met haar eigen leven bezig. Blijkbaar is dat al zo zwaar dat rekening houden met anderen om je heen soms erg lastig is...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, maar kan me voorstellen dat dat soort dagen toch ongemerkt meer in het teken van Jen komen te staan..
hoe vindt ze de nieuwe baby eigenlijk?
2e paasdag kan je weer "meubelboulevarden"quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Als de winkels open zijn vind ik alles best.
Neeeee he, paasontbijt op witte donderdag en herrie op stille zaterdagquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:13 schreef Muks het volgende:
Ik mis in jullie rijtje stille zaterdag
Morgen Witte Donderdag
Dan Goede Vrijdag
Stille Zaterdag
Paas Zondag
paashazen mogen hier niet op schoolquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef Linda2205 het volgende:
centrum van Rotterdam is ook gewoon openquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
2e paasdag kan je weer "meubelboulevarden"
Betalen moet je toch. Herstel; betalen moet ze toch. En 600 euro is erg lang geen zakgeld, misschien zelfs wel nooit meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
MMM.. maar blijf jij ook zo kalm als je een telefoonrekening van 600 eurootjes krijgt omdat dochterlief geen beltegoed had?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Neeeee he, paasontbijt op witte donderdag en herrie op stille zaterdag![]()
Heel pasen loopt in de soep met kinderen
bij ons op school hebben ze er maar meteen een paasvakantietje van gemaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:28 schreef lily het volgende:
Hier op school geen paasontbijt en ze moeten vrijdag ook gewoon naar school.
Dat is helaas niet overal zo trouwens. Ik ben wel vrij, ambtenaren zijn elk jaar vrij op 5 meimaar Peace niet. Als het niet in de CAO staat vermeld, heb je gewoon geen vrij, ook niet 1x per 5 jaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mag er op al die dage niet ontbeten worden, trouwens?
Ik merk nu dat het jammer is dat ik op maandag niet werk, dat scheelt me wel wat extra vrije dagen. Maar ach, ik ben toch al vrij.
Wel fijn dat 5 mei dit jaar een vrije dag is, dat is op woensdag. Kdv is dan ook dicht.
En Koninginnedag op vrijdag. Jammer dat Kerst dit jaar op zaterdag en zondag valt.
heh, woensdag en vrijdag zijn mijn vrije dagen alquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:38 schreef miss_sly het volgende:
Wel fijn dat 5 mei dit jaar een vrije dag is, dat is op woensdag. Kdv is dan ook dicht.
En Koninginnedag op vrijdag. Jammer dat Kerst dit jaar op zaterdag en zondag valt.
Wat ik begrijp is het een keer in de vijf jaar een nationale feestdag en is dus wel iedereen vrij. Voor de overige jaren moet het afgesproken zijn in de CAO.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is helaas niet overal zo trouwens. Ik ben wel vrij, ambtenaren zijn elk jaar vrij op 5 meimaar Peace niet. Als het niet in de CAO staat vermeld, heb je gewoon geen vrij, ook niet 1x per 5 jaar.Peace heeft dan wel weer op Goede Vrijdag vrij en dat heb ik niet.
Nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:43 schreef lily het volgende:
[..]
heh, woensdag en vrijdag zijn mijn vrije dagen al
Mijn echtgenoot heeft nooit vrij. Alleen met kerst. Kan ie zijn lol op dit jaar...
Ook die 1x per 5 jaar moet in de CAO worden afgesproken....quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is het een keer in de vijf jaar een nationale feestdag en is dus wel iedereen vrij. Voor de overige jaren moet het afgesproken zijn in de CAO.
http://www.beleven.org/feest/nationale_bevrijdingsdag
Goede Vrijdag heb ik ook niet, schaap wel, maar die heeft dan al zijn ouderschapsverlofdag.
Nou echt niet hoor, das mn eigen geld. In dat geval zeg ik dwangarbeid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Betalen moet je toch. Herstel; betalen moet ze toch. En 600 euro is erg lang geen zakgeld, misschien zelfs wel nooit meer.
.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef m@x het volgende:
Ik ben op standaard op vrijdag vrij dus elke vrijdag is voor mij goede vrijdag
Dat is inderdaad geen super CAO.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef lily het volgende:
Nee, in de metaalbewerking (fabriek dus) in diensten. 40 uur/week en 23 verlofdagen. Super CAO
Gemeente ambtenaar dan? De rijksambtenaren moeten gewoon werken op goede vrijdag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man is ambtenaar en heeft goede vrijdag en 5 mei vrij.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Als de winkels open zijn vind ik alles best.
ja gemeenteambtenaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gemeente ambtenaar dan? De rijksambtenaren moeten gewoon werken op goede vrijdag.
Die van mij heeft dat ook niet, goede vrijdag en 5 mei niet. De dag na hemelvaart heeft hij dan wel weer wel en ik niet. 5 mei hebben wij ieder jaar vrijquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is helaas niet overal zo trouwens. Ik ben wel vrij, ambtenaren zijn elk jaar vrij op 5 meimaar Peace niet. Als het niet in de CAO staat vermeld, heb je gewoon geen vrij, ook niet 1x per 5 jaar.Peace heeft dan wel weer op Goede Vrijdag vrij en dat heb ik niet.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen super CAO.De fabriek draait dan waarschijnlijk ook 24/7?
Eerste paasdag: Hele dag in de treinquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nog leuke paasplannen iemand? behalve de meubelboulevards bezoeken![]()
Balen is dat, maar ja, ik denk dat jullie er wel aan gewend zijn geraakt...quote:
mijn schoonmoeder is niet vrij op vrijdagquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef mikoxx het volgende:
Hier ook geen verplichtingen met Pasen. Hoeft voor mij ook niet zo, het hoeft geen tweede Kerst te worden. Ik hoop op lekker weer, dan gaan we lekker een stukkie fietsen ofzo. Eventjes langs de kinderboerderij.... Ik ben zelf vrijdag ook al vrij (want ja, onderwijs he?), manlief is alleen maandag extra vrij. Heerlijk toch?
hihiquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef mikoxx het volgende:
[u]Een nuts-basisschool[/u] Even gegoogled, goh, had ik dus echt nog nooit van gehoord (in al die jaren, best ernstig....
)
Diaan, dat heeft idd met verlofuren te maken. Goede vrijdag is geen verplichte vrije dag, al houden de meeste scholen het wel als vrije dag aan. En helemaal een Christelijke school, zou je denken.
Estrys
wat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef mikoxx het volgende:
[u]Een nuts-basisschool[/u] Even gegoogled, goh, had ik dus echt nog nooit van gehoord (in al die jaren, best ernstig....
)
Diaan, dat heeft idd met verlofuren te maken. Goede vrijdag is geen verplichte vrije dag, al houden de meeste scholen het wel als vrije dag aan. En helemaal een Christelijke school, zou je denken.
Estrys
Ik maak er geen geheim van dat ik mijn schoonmoeder een warm hart toedraagquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
dat je je schoonmoeder afschietof toch niet, de koffie he?
Haha, wel golfen met de juiste g he? En ik vind het eigenlijk wel een beetje passen bij pasen, mannen zijn een extra dag vrij, rijden gezellig rond in een golfkarretje, roken een sigaartje in de rookkamer van de country club...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Memmel het volgende:
Eerste Paasdag vieren mijn ouders hun verjaardagen bij ons thuis. Dit ivm ruimtegebrek aldaar (valt ook wel weer mee).
En Tweede Paasdag zouden we niets gaan doen, maar moet mijn man met zijn baas op pad om te leren golfen, omdat hij volgend weekend naar een liefdadigheidsgebeuren moet op een golfbaan in Texas en nog nooit van zijn leven een golfclub van dichtbij heeft gezien.![]()
Ja, ik verzin het ook niet zelf hoor....
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Haha, wel golfen met de juiste g he? En ik vind het eigenlijk wel een beetje passen bij pasen, mannen zijn een extra dag vrij, rijden gezellig rond in een golfkarretje, roken een sigaartje in de rookkamer van de country club...
Of draaf ik nu een beetje door?
Onder het mom: Wat doe je als je schoonmoeder in je voortuin staat te wankelen? -> Nog eens schieten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik maak er geen geheim van dat ik mijn schoonmoeder een warm hart toedraag![]()
Maar wie had het over afschieten?
hmm, volgens mij zijn er ook veel vrouwen een dag extra vrij. Wat mogen die doen? Een extra wasje draaien en de kinderen entertainen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Haha, wel golfen met de juiste g he? En ik vind het eigenlijk wel een beetje passen bij pasen, mannen zijn een extra dag vrij, rijden gezellig rond in een golfkarretje, roken een sigaartje in de rookkamer van de country club...
Of draaf ik nu een beetje door?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hmm, volgens mij zijn er ook veel vrouwen een dag extra vrij. Wat mogen die doen? Een extra wasje draaien en de kinderen entertainen?
Het is een 'zon'dag hequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hmm, volgens mij zijn er ook veel vrouwen een dag extra vrij. Wat mogen die doen? Een extra wasje draaien en de kinderen entertainen?
En dan met het haar in een staartje (extra gekamt voor dattie thuis kwam), in een bevallig jurkje het eten opdienenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een extra dag vrij? Het huishouden draait gewoon door. Een goede huisvrouw heeft nooit een dag vrij!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is geen werk dat is gewoon je taakquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef tessie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een extra dag vrij? Het huishouden draait gewoon door. Een goede huisvrouw heeft nooit een dag vrij!!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is geen werk dat is gewoon je taak
net als dat je maar 1 taal spreekt: horizontaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
waaaah en je enige recht is het ...........quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wel met een lint in je haar dan he!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En dan met het haar in een staartje (extra gekamt voor dattie thuis kwam), in een bevallig jurkje het eten opdienen![]()
Ik heb net de ramen gezeemd buiten en nu stortregent het
En krulspelden en nachtcreme doe je pas als hij slaapt, want dat mag hij niet zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En dan met het haar in een staartje (extra gekamt voor dattie thuis kwam), in een bevallig jurkje het eten opdienen![]()
Ik heb net de ramen gezeemd buiten en nu stortregent het
oeh haai, crosspostquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup ik kom er zo aan hoor! M`n dochter is nog niet wakker
jah, t valt me mee dat het tuinsetje nog een soort van staatquote:
en daar ging mijn thee over mijn toetsenbord...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Stiemie het volgende:
Hier storm en hagelWaar is mijn lentezonnetje nou?
In het centrum van Amsterdam is bijna alles zowel 1e als 2e paasdag open.
Pessie de jaren 50 belden net om te vragen of je zo thuis komt om de piepers te schillen
Serieus?! He bahquote:
Dat kan ik me voorstellen. Jeetje zeg. Leren golfen op kosten van de baas lijkt me niet heel erg, maar als het verplicht is en op een van je weinige vrije dagen moet omdat het door je zakenrelatie min of meer verwacht wordt is het wat anders natuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Memmel het volgende:
Pessie, ik geloof dat mijn man het ook wel eens lekker zou vinden om gewoon thuis te zijn ipv werkgerelateerde zaken te moeten ondernemen.
En hij rookt ook niet.
schaap houdt niet van de warmte en niet van het verplicht niets doen. Thuis niets doen is prima, maar daar zonder laptop en tv vindt ie het maar saaiquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Chell het volgende:
Waarom wil schaap niet?
En die vriendinnetjes moet je gewoon meesleuren. Bloot is heul niet eng
Ik vind sauna echt zoooo lekker! En vriendje gelukkig ook
Wel schattig ergensquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap houdt niet van de warmte en niet van het verplicht niets doen. Thuis niets doen is prima, maar daar zonder laptop en tv vindt ie het maar saaienige wat hij fijn vindt in de sauna is lekker eten
Dat ken ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef Chell het volgende:
Thuis kan ' ie echt geen vijf minuten stil zitten.
Dat idee had ik ook al. Zat in mn hoofd met het standaard-idee van country club mannen. Wat ik erg lachwekkend vind. In Nederland is golfen volgens mij niet zo ontwikkeld, maar als ik kijk naar bijvoorbeeld Frankrijk, in bepaalde gebieden begint daar met pasen het golfseizoen te lopen en zie je een heleboel mannen sjouwen met zo'n tas met spullen. En dat doen ze voor de lolquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Memmel het volgende:
Pessie, ik geloof dat mijn man het ook wel eens lekker zou vinden om gewoon thuis te zijn ipv werkgerelateerde zaken te moeten ondernemen.
En hij rookt ook niet.
ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Oh hemel.
* Vlindur mompelt iets met 'bord' en 'kop'![]()
Ik ga Rienk op bed brengen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Oh hemel.
bord is wel aan de kleine kant hoor..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Oh hemel.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef pessie het volgende:
Nee ik heb geen bord voor mn kop, ook ik begrijp dat op dat moment de man niet thuis is bij zn vrouw en kids. Maar wat zij dan doen weet ik echt niet. Voor hetzelfde geld brengen ze de kids naar oma en gaan ze de hele dag shoppen met vriendinnen... tsja...
Goddomme, nog ff en ik zeik in mn broek...quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef pessie het volgende:
Nee ik heb geen bord voor mn kop, ook ik begrijp dat op dat moment de man niet thuis is bij zn vrouw en kids. Maar wat zij dan doen weet ik echt niet. Voor hetzelfde geld brengen ze de kids naar oma en gaan ze de hele dag shoppen met vriendinnen... tsja...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goddomme, nog ff en ik zeik in mn broek...
0900belpizzaquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn man smste me vanuit de auto of ik vandaag kon koken.Geen zin!!! Had ik nou maar kant en klaar gedopte boontjes gekocht.
Ik denk dat sarcasme werkelijk niet aan je besteed is. Ergens vind ik dat dan wel weer voor je spreken, want je begrijpt oprecht niet wat wij bedoelen en gelooft oprecht in jouw manier van kijken naar eea.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef pessie het volgende:
Gisteren al chinees gehad omdat ie geen zin in koken had!quote:
Sarcasme is inderdaad niet echt aan mij besteed, al helemaal als ik er geen gezichtsuitdrukking bijkrijg. Ik heb een beetje het idee dat jullie denken dat ik het goed zou vinden dat ze op een feestdag hun vrouw en kids alleen laten om te gaan golfen. Maar dat is niet zo. Aan de andere kant weet ik ook niet hoe situaties in elkaar zitten en waarom mensen bepaalde keuzes maken die ikzelf niet zou maken. Maar iedereen mag die keuze zelf maken en hoeft niet te doen wat ik doe. Voor Memmel's man is het gewoon balen dat hij met z'n baas moet golfen als hij liever thuis zou zitten. Dat begrijp ik al 2 pagina's. Het is niet zijn keuze, maar de keuze van de zakenrelatie waar hij heen moet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat sarcasme werkelijk niet aan je besteed is. Ergens vind ik dat dan wel weer voor je spreken, want je begrijpt oprecht niet wat wij bedoelen en gelooft oprecht in jouw manier van kijken naar eea.
Verder wat Ticootje zegt.
Heb je echt helemaal niks meer in huis?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:24 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gisteren al chinees gehad omdat ie geen zin in koken had!Dus dan moet er vandaag iets 'echts' gegeten worden.
2 keer per week aardappelen is voor ons al veel. Ik vind er niks aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij eten gekookte aardappelen met bloemkool en rund(draadjes)vlees, die laatste staat al de hele dag te pruttelen..![]()
Pfff Lennon is de hele dag al huilerig en als hij het niet is, zit hij alle cd's uit de kast te trekken...
Vlindur, eten jullie zo vaak gekookte aardappelen? Ik vind het echt niet lekker, dus hier is het max. 2x per week. En elke week patatjes.![]()
Ik ben het met je eens!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:28 schreef Stiemie het volgende:
Ja maar pizza is toch iets heel anders dan chinees?
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:35 schreef pinquit het volgende:
zuurkoolstampot![]()
(of is het nou stamppot?)
Meestal is het hier ook 1x per week... ik vind er ook niets aan... maar zowel Peace, Twan en Lennon vinden het wel lekker. Ik vind gebakken veel lekkerder of Twister friet uit de oven... die heb ik onlangs ontdekt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
2 keer per week aardappelen is voor ons al veel. Ik vind er niks aan
Ik kan er niet tegen. Die slierten die in je mond blijven hangen, de smaak, de eigenschap van het verpesten van de smaak van alle andere voedingsmiddelen waar het mee samengebruikt wordtquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Zuurkool is echt lekker! Met uitgebakken spekjes erdoor en een rookworst van de hema. En dan een prakkie maken en een kuiltje met jus.
Oe lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij eten gekookte aardappelen met bloemkool en rund(draadjes)vlees, die laatste staat al de hele dag te pruttelen..![]()
Pfff Lennon is de hele dag al huilerig en als hij het niet is, zit hij alle cd's uit de kast te trekken...
ah leuk!quote:
Voor die slierten: Met een groot hakmes de zuurkool snijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen. Die slierten die in je mond blijven hangen, de smaak, de eigenschap van het verpesten van de smaak van alle andere voedingsmiddelen waar het mee samengebruikt wordt.
Bweuh.
Of blokjes appel..... of blokjes ananasquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Voor die slierten: Met een groot hakmes de zuurkool snijdenDan smaakt het ineens veel lekkerder!
En oh, banaan er doorheen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
ah leuk!
nou ik denk dus stampot omdat stamppot zo overdreven staat. Maar het zal wel stamppot zijn he?
Ja, dat is ook zo... en dan ook nog 2 boventanden die aan het doorkomen zijn en de 15-maandensprong... hij zit nu even in de kinderstoel. Even rustig worden.... en heb ik mn handen vrij met koken, tafel dekken enz.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:39 schreef Fannie het volgende:
[..]
Oe lekker.... en niet zo lekker van Lennon, maja, die heeft natuurlijk last van z'n oortje
![]()
Ik weet nog niet wat wij eten, witlof, wortels of bloemkool..... keuze's keuze's
Oeh, klinkt lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef Fannie het volgende:
[..]
Of blokjes appel..... of blokjes ananas
Oh ja die is lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
Gevonden op i-net... google is your friend:
http://www.lambwestonsupreme.nl/twisters.html
[ afbeelding ]
Ik wil al-tijd burrito's. Ik zou er op kunnen leven, met nooit meer iets anders als avondetenquote:
Ik vind ze verslavend.. ik heb ze nu standaard elke week in mn karretjequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Burrito's, dat heb ik lang niet gegeten. Wel een goede voor morgenof fajita's!
Diaan, die ga ik echt eenkeer proberen, die Twisters
wij doen heel vaak fajita's op onze eigen manier. Dan kopen we wraps, bakken (rund)vlees met taco/fajita/whatever kruiden en maken wat schaaltjes met paprika, jalapeno pepers, zure room, geraspte kaas, sla, bonen, nou ja, wat je maar kunt bedenken, en dan maar lekker wraps bouwenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ze verslavend.. ik heb ze nu standaard elke week in mn karretjeIk laat ze wel iets langer in de oven dan aangegeven staat. Ze moeten lekker knapperig zijn.
En bedankt.quote:
Ik had het over de Twistersquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wij doen heel vaak fajita's op onze eigen manier. Dan kopen we wraps, bakken (rund)vlees met taco/fajita/whatever kruiden en maken wat schaaltjes met paprika, jalapeno pepers, zure room, geraspte kaas, sla, bonen, nou ja, wat je maar kunt bedenken, en dan maar lekker wraps bouwen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het over de Twisters![]()
Fajita's ken ik helemaal niet![]()
er wordt hier wel bezorgd hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:17 schreef Books het volgende:
Echt niet? Dacht dat ik in een gat woonde waar we zelfs geen winkels hebben maar we hebben twee dorpjes verderop een shoarma (een goeie overigens) die hier wel bezorgd gelukkig.
Kijk, dat is nou leuk etenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wij doen heel vaak fajita's op onze eigen manier. Dan kopen we wraps, bakken (rund)vlees met taco/fajita/whatever kruiden en maken wat schaaltjes met paprika, jalapeno pepers, zure room, geraspte kaas, sla, bonen, nou ja, wat je maar kunt bedenken, en dan maar lekker wraps bouwen
half om half is zo klefquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef Books het volgende:
En kopje melk in de gehaktballen? Doe altijd pittige ballen maken maar zonder melk. Gewoon gehakt, uitjemix voor gehakt, tabasco, ketjap vers uitje erdoorheen, knoflook erdoorheen en met het braden gewoon een klein beetje boter en laten sudderen met uienringen/paprika zodat het een soort van prutje wordt. Smaakt lekker en soms ipv tabasco chilisaus dan is het weer wat frisser dan vind ik. Net hoe mijn pet staat. Heb trouwens wel altijd rundergehakt. Had onlangs half om half maar op de eea manier vind ik dat niet lekker.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wij eten bloemkool, gehaktballen en aardappels. Wij eten wel 5x in de week aardappels. Vreselijk vaak, als ik zo eens vergelijk met mensen om ons heen
Maar ja, da`s westlands he. En dan prakken en jus d`rop
Goed dat de mijne dat niet weetquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef Linda2205 het volgende:
Hier, notabene in DÉ MEDIASTAD van Nederland, ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t wordt hier helemaal niet bezorgd
ja die hebben zeker allemaal catering enzo alquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier, notabene in DÉ MEDIASTAD van Nederland, ook niet [ afbeelding ]
Weet ik ut.. ze zoekt het maar uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Books het volgende:
Wat hebben ze er mee gedaan dan? Poppenharen ertussen gehannest of iets in die geest? Neem aan dat ze wel even kan vertellen waarmee ze hem verpieterd heeft.
Ohh weet je hoe je dat eraf krijgt ? met zo'n strijkijzerreinigstaafje :quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:38 schreef moussy het volgende:René had dr'krultang/wafeltangding mee naar een vriendinnetje, komt zwart terug, ingebrande goorigheid
nope, werkt niet, microvezeldoekjes, sponzen, kookplaatreinigerdinges, RVS reiniger, niks, ingebakken dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:50 schreef Muks het volgende:
[..]
Ohh weet je hoe je dat eraf krijgt ? met zo'n strijkijzerreinigstaafje :
[ afbeelding ]
meurt wel als de ziekte en let op het is heet![]()
Zo hebben we die op school ook schoon gekregen, daar had iemand dr nephaar willen stylen
Wat ontzettend fijn voor jullie dat de tumor niet kwaadaardig was, Fannie!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:25 schreef Fannie het volgende:
Ow ff jompelen tussendoor hoor...
Krijg net een telefoontje dat m'n schoonmoeder uit het ziekenhuis is, dus weer thuis.
En de uitslag van de tumor was dat tie niet kwaadaardig was, wel blijft ze natuurlijk onder controle om de zoveel tijd, maar dit is wel een opluchting.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb in het nagellak topic in LIF gekeken, en nu moet ik ineens allemaal nagellak kopen.
Ja, een witte, ze vroeg of ik hem voor haar mee wilde bestellen, tuurlijk, geen probleem, scheelt de helft van de verzendskosten.. dacht ik... voorlopig staat ie nog steeds hier en heb ik er 2 betaald en dus ook de volle verzendskosten....quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Die je laatst had gepost? Wat lullig zeg, die is haske gaaf.
Ja hé? Dat geeft echt wel een beter gevoel erover, heel fijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn voor jullie dat de tumor niet kwaadaardig was, Fannie!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:52 schreef Orea het volgende:![]()
ik zie mijn dochter dit straks ook gewoon doen![]()
Gelukkig had ik die manie al minimaal 15 jaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb in het nagellak topic in LIF gekeken, en nu moet ik ineens allemaal nagellak kopen.
oh fijn zulke dingenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, een witte, ze vroeg of ik hem voor haar mee wilde bestellen, tuurlijk, geen probleem, scheelt de helft van de verzendskosten.. dacht ik... voorlopig staat ie nog steeds hier en heb ik er 2 betaald en dus ook de volle verzendskosten....
Ze wilde ook samen crocs bestellen, dat doe ik maar niet
Gelukkig was het geen godsvermogen, maar tis wel klaar nu.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh fijn zulke dingen![]()
ik pas daar ook voor idd. Het rotte is alleen dat je er 1 keer in moet trappen voor je erachter komt
Fannie wat fijn zeg!
Jaaa hoor... dit kan toch niet waar zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef Stiemie het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)moeder__.html?p=13,2
Verrassende wending zo![]()
Show me teh canday!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gelukkig had ik die manie al minimaal 15 jaar![]()
Gehaktballen met melk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo! Wat hebkgemist?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gelukkig had ik die manie al minimaal 15 jaar![]()
Is hier goed geluktquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Softwarematig, zodat we ook gebrande spelletjes kunnen afspelen.
Jaaaaaaaa lakjesmeetquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef m@x het volgende:
[..]Er komen er steeds meer uit de kast
Kunnen we naast een leesclubmeet en een haakmeet nu ook een lakjesmeet doen
Mijn kind wilde vroegah ook nog wel graag met gelakte nageltjes over straat, maar tegenwoordig is hij daar te stoer voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa lakjesmeet
Ik heb m`n dochter al aangestoken iig![]()
dat zijn ze toch al?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef pinquit het volgende:
vanaf morgen 365 dagen p/j efteling open!!of zou dat een 1aprilgrapzijn?
Die van mij willen ook steeds.. alleen bijt nienke op d'r nagels en heeft ze bijna niks meer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa lakjesmeet
Ik heb m`n dochter al aangestoken iig![]()
Mag ik ook PM diaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
@Books, ik was er een tijdje geleden al mee bezig maar toen mislukte het... nu is het geluktik pm je wel even de site... kun je eens kijken of het misschien iets is voor jullie.
@Rewimo, waar haal jij de spelletjes? Mag wel even per pm evt.
Nagellak.. ik heb geen mooie nagels om te lakken. Als ik ze al lak, is het met blanke lak.
is het ook niet..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
nagelbijtersik heb van dat gore byte-x gehaald voor middelste en dat werkt wel aardig
Vind het geen gezicht die afgekloven nagels
Ik ben al járen uit de kast met mn stempeltroepquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef m@x het volgende:
[..]Er komen er steeds meer uit de kast
Kunnen we naast een leesclubmeet en een haakmeet nu ook een lakjesmeet doen
hahaha hij blijft komischquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil morgen m'n collega meneer de leeuw laten bellen met het nummer van blijdorp. Alleen ik denk dat hij daar de humor niet van inziet. Dus zal ik er wel gezeik mee krijgen. Maar ti's zo'n leuke en oude grap!
Of de aangesloten muis verstoppen en een los gekabelde muis neerleggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Of een toetsenbord op alfabetische volgorde neerleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |