OMG je bent zeker een manquote:Op zondag 11 april 2010 12:57 schreef zoutestengel het volgende:
[..]
Tuurlijk zal er wel een mascaraatje en foundation aan de pas zijn gekomen, maar vergelijk ze maar eens
Nou.. Ik denk dat dat niet helemaal waar isquote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG je bent zeker een man
Met een foundation kan je iedereen mooi maken, zelfs Susan Boyle
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:41 schreef UltraR het volgende:
En voor de geïnteresseerden nog even het shirt dat ik gisteren droeg.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik niet. En dat is het enige wat me op dit moment nog een beetje blij kan makenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had toch liever Romy dan Sumera in de liveshows gezien...
Dat lieg jequote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik niet. En dat is het enige wat me op dit moment nog een beetje blij kan maken![]()
Maaike bedoel je? Ik verwachtte wel veel van haarquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lieg je![]()
Ik vind het op zich wel grappig dat het meisje waarvan ik het minst verwachte toch het verst is gekomen
Romy heeft het dan toch wel waardig van haar verloren
En jij natuurlijkquote:
ik ga op deze post verder in, in dit topic XFA SC #76: Een nieuwe dag een nieuwe sc!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maaike bedoel je? Ik verwachtte wel veel van haarZe heeft zo'n goede instelling vind ik! Er geen punt van maken dat haar schoenen in de prullenbak werden gegooid en echt haar best doen om iets te doen met het jurycommentaar. Ik vind haar echt heel leuk! Ze heeft ook meer groei doorgemaakt dan eigenlijk al die andere meiden, vind ik.
Nja, dr zijn idd wel kandidaten waarvan ik wel echt wat wil terug zien/horen..quote:Op maandag 17 mei 2010 11:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En jij natuurlijk![]()
Haha ik bedoel natuurlijk als ik terug kijk naar X-Factor. Nou ja Sumera zal vast wel eens optreden in A'dam, al is het in het buurtcafé, ik ga wel kijken
Zekerquote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
Nja, dr zijn idd wel kandidaten waarvan ik wel echt wat wil terug zien/horen..
Romy is er daar toch ook wel een van
In de OP jaquote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef ranja het volgende:
[..]
ZekerOverigens is er al een cd zoals in dit topic ook wel ergens staat.
Daar heb je misschien ook wel een punt.. want Romy was al erg goed en het zou moeilijk zijn om haar nog meer te zien groeienquote:Ik baalde wel dat Stacey haar niet door liet gaan, achteraf kun je niet zeggen dat Stacey het fout heeft gedaan; als je kijkt hoever Danielle is gekomen betwijfel ik of Romy verder zou zijn gekomen.
"Volgens mij ligt die er allang uit hoor..."quote:
Niet zo trollenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Sumera en Romy hadden alletwee niet door moeten gaan
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
"Volgens mij ligt die er allang uit hoor..."
No shit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |