QFTquote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef UltraR het volgende:
Ben het er, uiteraard, wel mee eens, beetje jammer van die types die het nodig vinden met een ernstige ziekte te schelden though...
Dat kan niet, dan zou 1 jurylid ineens 4 kandidaten krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef ZaZoe het volgende:
Is er nog zo iets als een wildcard in X-factor?
Dan sturen we Stacey zelf gewoon wegquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan zou 1 jurylid ineens 4 kandidaten krijgen.
quote:
Ze gaan gehakt van Stacey maken?!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Vanavond is Stacey trouwens ook op Nederland 3. Bij Gehaktdag
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:02 schreef UltraR het volgende:
Ik zat te denken, de grote favorieten lijken toch stuk voor stuk jongens te zijn. Jaap, Kelvin, Bad-boyz en Dony, eventueel Sumera er nog naast, maar lijkt me toch niet.
Zou dat de reden zijn dat Romy eruit is gezet zolang het publiek nog geen invloed had? Zodat er eindelijk weer eens een mannelijke winnaar van X-factor/Idols (RTL talentshow) komt?
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:02 schreef UltraR het volgende:
Ik zat te denken, de grote favorieten lijken toch stuk voor stuk jongens te zijn. Jaap, Kelvin, Bad-boyz en Dony, eventueel Sumera er nog naast, maar lijkt me toch niet.
Zou dat de reden zijn dat Romy eruit is gezet zolang het publiek nog geen invloed had? Zodat er eindelijk weer eens een mannelijke winnaar van X-factor/Idols (RTL talentshow) komt?
Nee, ze deed het gewoon minder goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:02 schreef UltraR het volgende:
WUUUUUT?!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, ze deed het gewoon minder goed.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
je kan van alles zeggen, maar Danielle is niet bepaald lelijk hoorquote:Op zondag 11 april 2010 12:33 schreef zoutestengel het volgende:
Snap er nog steeds niets van.. Mis romy wel in de liveuitzending
Zo'n lelijke vadsige Danielle die niet kan zingen is wel door, en een prachtmeid zoals Romy eruit..
Ze is niet zo'n natural beauty als Romy. Romy heeft weinig make up nodig, ze is heel knap van zichzelfquote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
je kan van alles zeggen, maar Danielle is niet bepaald lelijk hoor
okeoke, als je het zo bekijkt heb je toch wel een puntquote:Op zondag 11 april 2010 12:46 schreef zoutestengel het volgende:
[..]
Ze is niet zo'n natural beauty als Romy. Romy heeft weinig make up nodig, ze is heel knap van zichzelf
Heb je haar wel eens van dichtbij gezienquote:Op zondag 11 april 2010 12:46 schreef zoutestengel het volgende:
[..]
Ze is niet zo'n natural beauty als Romy. Romy heeft weinig make up nodig, ze is heel knap van zichzelf
Tuurlijk zal er wel een mascaraatje en foundation aan de pas zijn gekomen, maar vergelijk ze maar eensquote:Op zondag 11 april 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens van dichtbij gezienZo nee dan weet je ook niet of ze make-up draagt, waardoor ze dat mooie gezichtje krijgt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |