SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCH werkt bij xfactor?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
SCH kom je melden hier!Sommige users hebben je nodig! Hahahahaha. Omdat Romy niet door is, denken ze dat het doorgestoken kaart is!
We hebben INSIDE INFO nodig!
De enige goede groep vind ik BadBoyz, dat is echt een duo, stemmen passen goed bij elkaar. De rest van de groepen volgt imho op ruime afstand. En dat boybandje is toch ook verschrikkelijk. Dat blijft toch nooit bij elkaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef chansadres het volgende:
Dat heeft meer te zeggen, hoeveel kwaliteit in de groepen zit (geen ja)
Dit zou ook wel eens kunnenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:02 schreef UltraR het volgende:
Ik zat te denken, de grote favorieten lijken toch stuk voor stuk jongens te zijn. Jaap, Kelvin, Bad-boyz en Dony, eventueel Sumera er nog naast, maar lijkt me toch niet.
Zou dat de reden zijn dat Romy eruit is gezet zolang het publiek nog geen invloed had? Zodat er eindelijk weer eens een mannelijke winnaar van X-factor/Idols (RTL talentshow) komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |