SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCH werkt bij xfactor?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
SCH kom je melden hier!Sommige users hebben je nodig! Hahahahaha. Omdat Romy niet door is, denken ze dat het doorgestoken kaart is!
We hebben INSIDE INFO nodig!
De enige goede groep vind ik BadBoyz, dat is echt een duo, stemmen passen goed bij elkaar. De rest van de groepen volgt imho op ruime afstand. En dat boybandje is toch ook verschrikkelijk. Dat blijft toch nooit bij elkaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef chansadres het volgende:
Dat heeft meer te zeggen, hoeveel kwaliteit in de groepen zit (geen ja)
Dit zou ook wel eens kunnenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:02 schreef UltraR het volgende:
Ik zat te denken, de grote favorieten lijken toch stuk voor stuk jongens te zijn. Jaap, Kelvin, Bad-boyz en Dony, eventueel Sumera er nog naast, maar lijkt me toch niet.
Zou dat de reden zijn dat Romy eruit is gezet zolang het publiek nog geen invloed had? Zodat er eindelijk weer eens een mannelijke winnaar van X-factor/Idols (RTL talentshow) komt?
Wanneer?quote:Op zaterdag 10 april 2010 06:05 schreef Zelva het volgende:
Waarom zegt Dony: ,,Als ik door ga naar de liveshows."![]()
Die was goedquote:
Ze kon aardig zingen, maar dan had je het ook gehad hoorquote:
Wat is daar raar aan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 06:05 schreef Zelva het volgende:
Waarom zegt Dony: ,,Als ik door ga naar de liveshows."![]()
Dat zegt hij eerder in de uitzending dus zo ver is het niet gezocht he!quote:Op zondag 11 april 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dat is wel heel erg ver gezocht
Amen... zeker die laatste zin.quote:Op zondag 11 april 2010 10:36 schreef Innercircle het volgende:
Het gaat bij de televisie programma's alleen maar om de kijkcijfers (geld dus). Natuurlijk is het allemaal doorgestoken kaart. Ze zullen heus wel kijken naar het aantal smsjes dat binnenkomt, maar ga nu niet denken dat ze het allemaal precies volgens het boekje doen.
Wij zijn vaak veels te goedgelovig als het op de tv aankomt.
Volgens mij moet je wat beter lezenquote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er raar is aan die opmerkingLiveshow / finale? Nl is niet al te best. En is toch niet raar dat zijn ouders komen als hij in de finale zit
Ik snap je doorgestoken punt niet?
Lucht op he?quote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef FP128 het volgende:
Eindelijk een topic naar mijn hart![]()
Ik vind ook dat men de hele zender RTL maar moeten omdopen in
'Fake' zender met al die shows die zogenaamd live zouden zijn en
waar de uitslag al niet van te voren vaststond en met niet zonder een
vaststaand script werkt.![]()
Of het Herrie......,Popstars(SBS), Holland next top... of wat dan ook is,
allemaal gemaakt,vooraf bekokstoofd en ingestudeerd en met mensen
die allemaal betaalt worden of om als vet betaalde jurylid met nep
commentaren een echtheid aan het programma te geven alsof men
de waarheid spreekt en het ook echt meent.
Leg het dan wat beter uitquote:Op zondag 11 april 2010 18:04 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wat beter lezen
Heb je mij horen zeggen dat het doorgestoken kaart is?! ik geef alleen aan dat Dony zich versprak thats it.quote:
en dat laten ze dan natuurlijk gewoon in de uitzending zitten... dat hadden ze dan wel gewoon ff weggeëditquote:Op woensdag 14 april 2010 16:53 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat het doorgestoken kaart is?! ik geef alleen aan dat Dony zich versprak thats it.
Sure, dan zouden ze Dony helemaal uit de uitzending moeten weg edittenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:39 schreef Re het volgende:
[..]
en dat laten ze dan natuurlijk gewoon in de uitzending zitten... dat hadden ze dan wel gewoon ff weggeëdit
van de repetities miscchien?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
De liedjes op iTunes (studio-opnames) schenen al eerder op iTunes te staan
Dat dit kan in Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |