quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:45 schreef Edwinuss het volgende:
Morpheus heeft thuis niks te zeggen zeker?
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:45 schreef Edwinuss het volgende:
Morpheus heeft thuis niks te zeggen zeker?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft er sowieso al een boven op zijn kop staan
dat vragen we ons allemaal af iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossdale hoe kan kloontje nou een schwanz hebben?
[ afbeelding ]
En morph dit gaat over kloontje het reuzenkind
Ik hoop het niet want dan gaat het topic (tijdelijk) op slot.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:24 schreef Tain het volgende:
Is dit het nieuwe Flodder en AQuila bash topic?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dan gaat het topic (tijdelijk) op slot.
krijgt aquila toch nog zijn zin. Dat zou hij een jaar geleden voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dan gaat het topic (tijdelijk) op slot.
Het ligt echt niet alleen aan hem. Negeer het gewoon als het je niet aanstaat en slowchat gezellig verder.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
krijgt aquila toch nog zijn zin. Dat zou hij een jaar geleden voor elkaar krijgen.
Dat zag ik nergensquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het ligt echt niet alleen aan hem. Negeer het gewoon als het je niet aanstaat en slowchat gezellig verder.
Nee ook aan Flodderquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het ligt echt niet alleen aan hem. Negeer het gewoon als het je niet aanstaat en slowchat gezellig verder.
Het is het Bash Aap Tain topicquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:24 schreef Tain het volgende:
Is dit het nieuwe Flodder en AQuila bash topic?
JONGUH! KAPPEN NOU MAN! STRAKS WORDT DIT TOPIC DICHTGESMETEN JONGUH!quote:
Nee uit de krantquote:
Bewaar die praat voor na de middag dude en niet op de vroege ochtendquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef badboynova het volgende:
Een goede morgen deze morgen en de morgen daarna.
Zijn de tampons bij sommige van jullie dwars gaan zitten ofzo?, ivm sommige posten als een vrouw die van haar rode zee een golfslagbad kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |