quote:
Wat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef badboynova het volgende:
als het niet de bedoeling van god was om fouten te ontwerpen, waarom heeft hy foldder ze vader niet impotent gemaakt.
Niet iedereen hier is gelovig, zelfs niet als het om myamoto of uematsu gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef badboynova het volgende:
als het niet de bedoeling van god was om fouten te ontwerpen, waarom heeft hy foldder ze vader niet impotent gemaakt.
Jeweetquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:11 schreef koei het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ongezellig vandaag. Mag morgen een uurtje langer blijven liggen maar moet alsnog om 8.15 van huis weg dus ga slapen!
Weltrusten allemaal!
foldder is irri, en ik duld geen concurrentiequote:
ach concurrentie kan ook bij de oorsprong aangepakt worden, mits je het een redelijke optie vind.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
foldder is irri, en ik duld geen concurrentie
Niet ze, ZIJNquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef badboynova het volgende:
quote:
Z'n schwanz hangt uit zijn broek en hij doet net alsof het zijn riem isquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:07 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof Kloontje pas alleen meen ik dat land van ooit ofzo weg is
Rossdalequote:Op woensdag 31 maart 2010 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Z'n schwanz hangt uit zijn broek en hij doet net alsof het zijn riem is
Racistquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossdale!!
Dat is kloontje die heeft toch geen schwanz!
Rossdale hoe kan kloontje nou een schwanz hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
RacistJe scheert alle LEGO-poppetjes over één kam
Hij heeft er sowieso al een boven op zijn kop staanquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossdale hoe kan kloontje nou een schwanz hebben?
[ afbeelding ]
En morph dit gaat over kloontje het reuzenkind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |