Whahahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Poit het volgende:
Please let it be.
die serieuze dingen kunnen hier ook besproken worden, in hoeverre je iemand serieus wil nemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is deze Shit![]()
PAro in het andere topic stonden ook een aantal serieuze dingen....
Ik wil dat graag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die serieuze dingen kunnen hier ook besproken worden, in hoeverre je iemand serieus wil nemen.
Doe eens niet zo happy de peppy manquote:
Laatste show die ik bekeken heb was de royal rumble, en die vond ik best vermakelijk, zeker in vergelijking met de 3 RRs de er aan vooraf gingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Poit het volgende:
afgelopen zondag
Beste vette shit hoor, streak vs career, cena tegen batista, edge jericho. prima showtje
bedanktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef XLG het volgende:
Faka G
Ik ben een kloon je weet
Maar ik zal weer gaan toch
Ik kwam alleen even melden enzo
One luv voor jullie
-peace
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Whahahaha!!!! En dan meer vanwege dat je de op hebt
En btw, zulke spareribs hoef ik niet :R!
Topicdiarree. Dan gebeurt dat he, dat niveau schijt en ingekakt is.quote:
Behoorlijk, hopelijk gaat het een keer weer omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ga slapen, vanavond lekker genoten van Ratchet en FF XIII
en POIT ik heb de complete GoW box al gepreorderd![]()
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Wie ben jij nou weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Kloteregen...
Ik wil strandweer!
[ afbeelding ]
Ach weer iemand die dit topic gevonden heeft, gaat hard tegenwoordig.quote:
Als ze allemaal eens mooi weg blijvenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach weer iemand die dit topic gevonden heeft, gaat hard tegenwoordig.
Als ze nuchter zijn, wil je ze anders maar al te graag hebben om te reageren op je nieuwsposts.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als ze allemaal eens mooi weg blijven
Welke nieuwsposts?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze nuchter zijn, wil je ze anders maar al te graag hebben om te reageren op je nieuwsposts.
Touchéquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is goed dat je het zelf aangeeft.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als ze allemaal eens mooi weg blijven
Boeiend, op tyfenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Ik ben de broer van Flodder, hij zei dat hij gepest werd op FOK! dus ik kom even meedoen
quote:
Canis canem edit is zo 2006.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Ik ben de broer van Flodder, hij zei dat hij gepest werd op FOK! dus ik kom even meedoen
Wat Ritse zegt. Nog meer kutklonenquote:
het zou pas leuk zijn als hij een flamewar met zichzelf begint iddquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat Ritse zegt. Nog meer kutklonen
Flodder is een fucking watje.
Broertjes erbij halen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zou pas leuk zijn als hij een flamewar met zichzelf begint idd
Jij speelt toch alleen retroquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Recenter dan al die games die jij speelt
Jij wilt niet weten welke spelletjes ik speel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Recenter dan al die games die jij speelt
je hebt immers recent nog met jezelf gespeeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten welke spelletjes ik speel.
Solitaire is helemaal niet zo vulgair hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:33 schreef Misan het volgende:
[..]
je hebt immers recent nog met jezelf gespeeld
heb ik het woord vulgair gebruikt dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Solitaire is helemaal niet zo vulgair hoor
nee, maar je wekte de indruk het te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Misan het volgende:
[..]
heb ik het woord vulgair gebruikt dan?
Om een of andere manier heb ik het gevoel dat men zich niet zo gemakkelijk voelt als het de omgang met vroutjes betrefd.quote:
2 typo's in de laatste twee woorden? Really? Maar wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om een of andere manier heb ik het gevoel dat men zich niet zo gemakkelijk voelt als het de omgang met vroutjes betrefd.
Ik ben dan ook niet het typen dat nieuwsposts moet spelchecken danwel moet overanalyseren op foutjes, en de bedoeling is de moeite waard.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
2 typo's in de laatste twee woorden? Really? Maar wat bedoel je precies?
quote:
Wat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef badboynova het volgende:
als het niet de bedoeling van god was om fouten te ontwerpen, waarom heeft hy foldder ze vader niet impotent gemaakt.
Niet iedereen hier is gelovig, zelfs niet als het om myamoto of uematsu gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef badboynova het volgende:
als het niet de bedoeling van god was om fouten te ontwerpen, waarom heeft hy foldder ze vader niet impotent gemaakt.
Jeweetquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:11 schreef koei het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ongezellig vandaag. Mag morgen een uurtje langer blijven liggen maar moet alsnog om 8.15 van huis weg dus ga slapen!
Weltrusten allemaal!
foldder is irri, en ik duld geen concurrentiequote:
ach concurrentie kan ook bij de oorsprong aangepakt worden, mits je het een redelijke optie vind.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
foldder is irri, en ik duld geen concurrentie
Niet ze, ZIJNquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:12 schreef badboynova het volgende:
quote:
Z'n schwanz hangt uit zijn broek en hij doet net alsof het zijn riem isquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:07 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof Kloontje pas alleen meen ik dat land van ooit ofzo weg is
Rossdalequote:Op woensdag 31 maart 2010 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Z'n schwanz hangt uit zijn broek en hij doet net alsof het zijn riem is
Racistquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossdale!!
Dat is kloontje die heeft toch geen schwanz!
Rossdale hoe kan kloontje nou een schwanz hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
RacistJe scheert alle LEGO-poppetjes over één kam
Hij heeft er sowieso al een boven op zijn kop staanquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossdale hoe kan kloontje nou een schwanz hebben?
[ afbeelding ]
En morph dit gaat over kloontje het reuzenkind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |