75quote:
Je team wordt wel meegeteld. Ik heb nog geen idee waar het negatieve budget vandaan komtquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, ik zie dat ik een negatief budget heb
Dat is dus met mijn ARacing team. Hoop dat m'n team wel gewoon meeteld?
Heb je heel toevallig Webber in je team?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, ik zie dat ik een negatief budget heb
Dat is dus met mijn ARacing team. Hoop dat m'n team wel gewoon meeteld?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:46 schreef Sally het volgende:
Het zijn 64 personen die Webber hadden in Australië en/of daarna en die zullen allen een verandering gaan zien in hun budget dan wel punten. Webber heeft meer punten behaald, wordt dus duurder na ronde 2, en dus ook duurder in aanschaf voor de mensen die hem na ronde 2 hebben gekocht.
Webber krijgt er dus 52 - 27 = 25 punten bij voor de race van Australië, dat is dan 25 x 19.000.- = 475.000,- euro meer budget voor de deelnemers die deze coureur hadden in het team voor Australië.
De waarde van Webber verandert daarmee ook, de prijs gaat omhoog. Dat kan dus betekenen dat degenen die Webber gekocht hebben, hem eigenlijk niet konden betalen met hun toenmalige budget. Mocht blijken dat je een gemaakte wissel niet had kunnen betalen, kan het voorkomen dat je huidige budget lager bijgesteld wordt. Andersom kan natuurlijk ook omdat je profiteert van de hogere opbrengst voor je coureur.
Excuses voor deze fout en het ongemak dat hiermee gepaard gaat.
Edit: er staat inmiddels ook een managernieuws in de F1-manager: Punten voor Webber in Australië
i wishquote:Op zondag 18 april 2010 00:33 schreef Sally het volgende:
Even je team nagekeken, A_R, en ik kan niet zo snel iets vinden wat je negatieve budget zou verklaren. Je hebt Webber niet in je team.
Ik weet niet meer of het die maandagavond al was, of de dag erna. Maar als ik het goed onthouden heb had ik na het gewissel nog een budget van +/-400.000. En nu zie ik gisteren dat ik in het rood sta...quote:Dat wordt uitzoeken waar het aan ligt, dan.
Weet je nog wanneer je gewisseld had, A_R? Afgelopen maandagavond net na het weer open gaan en met net nieuw budget?
Even een kleine mededeling:quote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
De punten zijn er inmiddels, zoals de bedoeling om 20:00u
Als het goed is, kun je je team niet opslaan als er een negatief budget ontstaat met uitproberen. Maar als het nu zo mis gaat met de waardeverandering, mss wel.quote:Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef Joene het volgende:
Hehehe inderdaad ik zat te kutten en kon opeens in de min
Dan heb je die onderdelen dus niet gekochtquote:Op maandag 19 april 2010 20:28 schreef Joene het volgende:
ik kon gewoon op de bevestigen button drukkenalleen hij wilde niet opslaan idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |