abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:00:24 #205
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_82181133
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Sally het volgende:

Ik moet er niet aan denken dat mensen zowel een Lotus-chassis als een HRT-motor hebben... Zeker niet ondenkbaar in dit stadium
Meld. Gelukkig heeft Webber lekker wat punten gescoord, maar toch hakken die 60 strafpunten er wel in
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_82182435
Idem hier alleen dan met Schumi. Ik begon dit jaar zo goed, maar lig inmiddels al bijna 300e De force india motor klapte steeds en het Lotus chassis kunnen ze ook niet heel houden. Ik ben toen voor een andere strategie gegaan door één goede rijder te kopen, Schumi dus. Werd die in Monaco ook nog eens lekker bestraft. Vorige race misschien 50 punten gescoord
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_82183002
Nou, het nadeel van de huidige opzet is dat je eigenlijk geen enkele kans meer hebt om terug in het spel te komen als je in het begin niet de goede keus hebt gemaakt. Mensen die niet begonnen zijn met Rosberg als rijder halen hun achterstand nooit meer in.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:31:02 #208
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_82184412
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef k_man het volgende:
Nou, het nadeel van de huidige opzet is dat je eigenlijk geen enkele kans meer hebt om terug in het spel te komen als je in het begin niet de goede keus hebt gemaakt. Mensen die niet begonnen zijn met Rosberg als rijder halen hun achterstand nooit meer in.
Dat is niet alleen bij de huidige opzet, ook de oude opzet had precies hetzelfde.
Na 3 races weet je al of je nog kans maakt op een prijsje aan het eind.

Ik had gehoopt dat met de variable prijzen dit probleem opgelost zou zijn. Maar als ze dan een startbudget geven waarmee je alleen maar rijders en spullen kan kiezen die iedere race in waarde dalen (Rosberg was dit jaar de uitzondering), dan hou je dit probleem.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_82187235
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat is niet alleen bij de huidige opzet, ook de oude opzet had precies hetzelfde.
Na 3 races weet je al of je nog kans maakt op een prijsje aan het eind.

Ik had gehoopt dat met de variable prijzen dit probleem opgelost zou zijn. Maar als ze dan een startbudget geven waarmee je alleen maar rijders en spullen kan kiezen die iedere race in waarde dalen (Rosberg was dit jaar de uitzondering), dan hou je dit probleem.
Klopt, dat effect heb je altijd wel, maar door de huidige opzet wordt het verergerd. Je wordt gedwongen waardeloze troep te kiezen en komt daar nooit meer vanaf, aangezien de troep steeds minder waard wordt en de goede spullens teeds meer.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:33:33 #210
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_82189358
Ja, de Fok!-F1 manager is altijd al meer een 1 malig gokspelletje geweest.
Dit jaar had je op Rosberg moeten gokken...
Enkele jaren geleden was Toyota de gok die je moest hebben, jaar daarvoor Super Aguri, etc
Gok je verkeerd, dan doe je het alleen nog voor je eigen lol (als je dat nog hebt), want tegen de mensen die wel goed gegokt hebben maak je geen schijn van kans, zelfs al was een seizoen 30 races lang...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 15:14:10 #211
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82191138
We nemen de kritiek voor volgend jaar zeker mee.

We zijn nog naarstig aan het proberen de budgetten en de prijzen na deze speelronde in orde te krijgen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_82205892
Er is ooit geroepen dat er rekening gehouden moet worden met dat een 1e plaats voor Force India een betere prestatie is dan voor bijvoorbeeld Ferrari. En dat dus Ferrari dan minder zou stijgen dan Force India. Alleen betekent dat dus weer een extra inschatting die vooraf gemaakt moet worden. Want hoe bepaal je initieel wat de verwachte klassering wordt voor een team?

Bovenstaande is om aan te tonen hoe moeilijk het is om een waterdicht spelsysteem te bedenken. De situatie die zich nu voordoet heeft eigenlijk niemand vooraf kunnen bedenken. In theorie natuurlijk wel, maar uiteindelijk moeten de échte werking van het systeem toch blijken in de praktijk.

De huidige commentaren, kritiek, suggesties worden absoluut meegenemen naar volgend jaar. Mochten er nog meer suggesties zijn, schroom niet om deze te spuien.
.
pi_82214351
Goed nieuws!

Zowel de budgetten als de waarden van de onderdelen zijn nu weer kloppend.

Een eerdere update van de code is zojuist teruggedraaid, en meteen is het herberekenscript gedraaid (dat is een hoge uitzondering). Het lijkt waarschijnlijk dat het aan een aanpassing die ten goede bedoeld was, heeft gelegen. Terug naar de tekentafel

Er zullen echter users zijn die al gewisseld hebben, met de verkeerde prijzen. Die kunnen een aanpassing van hun budget tegemoet zien, al dan niet hoog of laag en positief of negatief. Het is niet te zeggen hoe groot of klein de bijstelling individueel zal zijn omdat ook budget is toebedeeld voor de (straf)punten van de race.

Ik ga in het Puntenbericht dat ik nu ga maken alleen een algemeen klassement neerzetten. Volgende keer zal de rondewinnaar weer bekend worden gemaakt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_82214771
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef Tackleberry het volgende:
Er is ooit geroepen dat er rekening gehouden moet worden met dat een 1e plaats voor Force India een betere prestatie is dan voor bijvoorbeeld Ferrari. En dat dus Ferrari dan minder zou stijgen dan Force India. Alleen betekent dat dus weer een extra inschatting die vooraf gemaakt moet worden. Want hoe bepaal je initieel wat de verwachte klassering wordt voor een team?
Je hoeft het niet per se in te schatten. Je kan waardevermeerdering of vermindering ook plaats laten vinden op basis van de relatieve prestatie. De coureur die als waarde de 14de waarde wordt en dan 6de wordt stijgt in prijs en de coureur met de 4de waarde die 12de wordt daalt als waarde. In de loop van een seizoen komen zo de waardes uit op een gemiddelde prestatie. Allen in de startwaarde zit je inschatting.

Dat zou echter wel meer aanpassingen in het systeem betekenen dan waarschijnlijk gewenst. Met het huidige systeem kan op basis van de ervaringen en wat rekenwerk de boel volgend jaar beter uit de bus komen .
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:34:47 #215
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82217150
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Sally het volgende:
Goed nieuws!

Zowel de budgetten als de waarden van de onderdelen zijn nu weer kloppend.

Een eerdere update van de code is zojuist teruggedraaid, en meteen is het herberekenscript gedraaid (dat is een hoge uitzondering). Het lijkt waarschijnlijk dat het aan een aanpassing die ten goede bedoeld was, heeft gelegen. Terug naar de tekentafel

Er zullen echter users zijn die al gewisseld hebben, met de verkeerde prijzen. Die kunnen een aanpassing van hun budget tegemoet zien, al dan niet hoog of laag en positief of negatief. Het is niet te zeggen hoe groot of klein de bijstelling individueel zal zijn omdat ook budget is toebedeeld voor de (straf)punten van de race.

Ik ga in het Puntenbericht dat ik nu ga maken alleen een algemeen klassement neerzetten. Volgende keer zal de rondewinnaar weer bekend worden gemaakt.
Klinkt als weer een aardige klus, succes er mee
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_82217908
Iets sneller klaar dan eerder: Punten Ronde 7 FOK! Formule 1-manager

De strafpunten die deze race zijn uitgedeeld:

Lotus Racing-chassis, hydraulica Trulli & Kovalainen: -30

HRT-motor, benzinedruk Senna & benzinepomp Chandhok: -30
Virgin Racing-motor, motor Di Grassi vervangen: -15

Over twee weken wordt de Grand Prix van Canada verreden, op zondag 13 juni wordt geracet op het circuit Circuit Gilles-Villeneuve in Montreal. De volgende ronde sluit op vrijdag 11 juni 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt!
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:47:34 #217
24683 Liam_xi
is fan van Ferry Mingelen
pi_82219825
Misschien een wat domme vraag, maar hoe kan je eigenlijk zien hoeveel punten je hebt gescoord?

Als ik mijn naam selecteer en ik zoek op "Score van Team per Ronde" dan heb ik niet het idee dat ik de juiste score zie? Ik zie nu 86, maar dat zou zeker 127 moeten zijn? Is er toch iets niet goed gegaan nog met de punten of zit ik gewoon verkeerd te kijken?

Zo ja, waar zou ik ze dan wel kunnen zien?
pi_82222766
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:47 schreef Liam_xi het volgende:
Misschien een wat domme vraag, maar hoe kan je eigenlijk zien hoeveel punten je hebt gescoord?

Als ik mijn naam selecteer en ik zoek op "Score van Team per Ronde" dan heb ik niet het idee dat ik de juiste score zie? Ik zie nu 86, maar dat zou zeker 127 moeten zijn? Is er toch iets niet goed gegaan nog met de punten of zit ik gewoon verkeerd te kijken?

Bedoel je het totaal van je punten? Of bedoel je wat je de afgelopen ronde hebt gescoord?

Het eerste vind je ook in je Persoonlijk profiel, bovenaan:
Profiel van Sally
Gebruiker Sally
Competitie F1-manager 2010
Teamnaam Sally's Devils!
Huidige rank 38
Score 1286
Budget ¤ 9.451.861,-
Favoriete team Red Bull Racing
Subleagues bekijk subleagues

Het tweede vind je inderdaad in de grafiekjes, onder Score van team per ronde: hover met je muis over de punten in de grafiek. In Cumulatieve teamscore per ronde zie je dan weer hoe het verloop van je totaal is gegaan, met je huidige puntentotaal als laatste punt.
pi_82223262
heeel mn team op de schop gedaan en webber gekocht
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 juni 2010 @ 10:59:53 #220
Maffe Fries
pi_82226213
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:47 schreef Liam_xi het volgende:

Ik had een onderdeel bij het invoeren overgeslagen Is nu hersteld. Komende nacht wordt alles bijgewerkt
pi_82227245
Er ontbrekende precies die 41 punten voor de race van de motor van Force India, wat miijn collega hierboven zegt (foei PSM )

Heb je inderdaad dat onderdeel in je team Liam_xi, is het meteen verklaard
pi_82227296
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef Joene het volgende:
Die had ik al ff
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:11:38 #223
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82240483
ik heb teveel aan spreiding gedaan, lesje voor volgend jaar.

Ga de komende race ook maar zoveel mogelijk verpatsen en proberen 1 goede rijder ofzo...

Gevaar is dat weer mogelijk de strafpunten Lastig
pi_82241431
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb teveel aan spreiding gedaan, lesje voor volgend jaar.

Ga de komende race ook maar zoveel mogelijk verpatsen en proberen 1 goede rijder ofzo...

Gevaar is dat weer mogelijk de strafpunten Lastig
Bij een coureur heb je minder kans op strafpunten dan bij motor en chassis. Zo heb ik iig geredeneerd bij de eerste keer team samenstellen (handig, zo'n winkelmandje), en omdat Nico al jaren mijn Dark Horse is

En nu kon ik in Ronde 3 al Webber kopen, maar had dat toch uitgesteld. Voor Ronde 4 moest ik downgraden van Lotus T127 chassis naar Hispania F110 chassis, maar achteraf gezien was dat zeker geen teleurstelling Al die hydraulicaproblemen bij Lotus . Onderhand ELKE race gehad nu.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:45:02 #225
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82242204
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Sally het volgende:

[..]

Bij een coureur heb je minder kans op strafpunten dan bij motor en chassis. Zo heb ik iig geredeneerd bij de eerste keer team samenstellen (handig, zo'n winkelmandje), en omdat Nico al jaren mijn Dark Horse is

En nu kon ik in Ronde 3 al Webber kopen, maar had dat toch uitgesteld. Voor Ronde 4 moest ik downgraden van Lotus T127 chassis naar Hispania F110 chassis, maar achteraf gezien was dat zeker geen teleurstelling Al die hydraulicaproblemen bij Lotus . Onderhand ELKE race gehad nu.
Ja, volgens mij heb je het idd knap slim aangepakt

Ik kom nu geen steek verder qua budget, moet maar eens een gokje nemen en kijken hoe dat uitpakt.

Heb alleen geen idee welke rijder ik kan kopen met mijn budgetje.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:18:59 #226
24683 Liam_xi
is fan van Ferry Mingelen
pi_82248629
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Sally het volgende:
Er ontbrekende precies die 41 punten voor de race van de motor van Force India, wat miijn collega hierboven zegt (foei PSM )

Heb je inderdaad dat onderdeel in je team Liam_xi, is het meteen verklaard
Jup, die heb ik inderdaad.... dat zal het zijn dan
pi_82248740
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef mbn het volgende:

[..]

Je hoeft het niet per se in te schatten. Je kan waardevermeerdering of vermindering ook plaats laten vinden op basis van de relatieve prestatie. De coureur die als waarde de 14de waarde wordt en dan 6de wordt stijgt in prijs en de coureur met de 4de waarde die 12de wordt daalt als waarde. In de loop van een seizoen komen zo de waardes uit op een gemiddelde prestatie. Allen in de startwaarde zit je inschatting.

Dat zou echter wel meer aanpassingen in het systeem betekenen dan waarschijnlijk gewenst. Met het huidige systeem kan op basis van de ervaringen en wat rekenwerk de boel volgend jaar beter uit de bus komen .
Dit zou mogelijk voor een betere verdeling kunnen zorgen ja, maar dan zou ik met dit systeem eerst flink gaan doorrekenen. Je behoudt de kans dat hetzelfde gebeurt als dit jaar. Verkeerde keuze en pech met wisselen betekent heel veel moeite hebben om de goed presterende onderdelen te kopen.

Maar misschien is het wel het ei van Columbus.
.
pi_82249049
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik had een onderdeel bij het invoeren overgeslagen Is nu hersteld. Komende nacht wordt alles bijgewerkt
Ho STOP wacht , Sally / PSM heeft dit ook invloed op mijn team ? krijg ik ook nog meer budget uitgedeeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 juni 2010 @ 19:33:35 #229
Maffe Fries
pi_82249345
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef Joene het volgende:

[..]

Ho STOP wacht , Sally / PSM heeft dit ook invloed op mijn team ? krijg ik ook nog meer budget uitgedeeld ?
Ging om de motor bij Force India. Dat is nu bijgewerkt
pi_82251673
ik had een force india motor.
pi_82251687
Dus meer budget ?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 juni 2010 @ 20:19:50 #232
Maffe Fries
pi_82251829
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef Joene het volgende:
Dus meer budget ?
Voor degenen die het onderdeel tijdens de Grand Prix van Turkije hadden komt er komende nacht budget bij ja
pi_82252221
Wil je dan mn update die ik vanmiddag heb gewisseld terugdraaien ?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 juni 2010 @ 20:44:08 #234
Maffe Fries
pi_82253158
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
kan ik helaas niet
pi_82269432
Kan je die vraag dan even naar achter meenemen ?
pi_82270762
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 08:08 schreef Joene het volgende:
Kan je die vraag dan even naar achter meenemen ?
Kunnen we helaas niet aan beginnen, sorry.

En als TS lees je hier vast mee, en had je het kunnen weten imo:
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

pi_82271118
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:20 schreef Sally het volgende:

[..]

Kunnen we helaas niet aan beginnen, sorry.

En als TS lees je hier vast mee, en had je het kunnen weten imo:
[..]

Niet , want de post van PSM is na mijn post over dat ik heb gewisseld , heb nu dus een eventuele wissel gedaan om budget redenen die ik ms anders had kunnen doen.
pi_82275061
Je bedoelt deze
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef Joene het volgende:
tegenover
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
Ik noem 9:18 geen middag.

En nogmaals: daar kunnen we niet aan beginnen. Een goede manager kiest ook de juiste tijdstippen om te wisselen. Ik bijvoorbeeld wacht altijd tot op vrijdagen de VT's geweest zijn.
pi_82294272
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Sally het volgende:
Je bedoelt deze
[..]

tegenover
[..]

En nogmaals: daar kunnen we niet aan beginnen. Een goede manager kiest ook de juiste tijdstippen om te wisselen. Ik bijvoorbeeld wacht altijd tot op vrijdagen de VT's geweest zijn.
raar dat je het nog kan veranderen na de VT.
pi_82296494
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Sally het volgende:
Je bedoelt deze
[..]

tegenover
[..]

Mwah dat is natuurlijk een bullshit redenen zodra ik mn budget compleet heb is het moment om te wisselen aangebroken dat ik nu buiten mijn toedoen wissel op het moment dat mn budget door fouten van Crew niet compleet is , is dan nu maar gewoon pech blijkbaar.

Beetje vreemd niet ?
pi_82296855
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Mwah dat is natuurlijk een bullshit redenen zodra ik mn budget compleet heb is het moment om te wisselen aangebroken dat ik nu buiten mijn toedoen wissel op het moment dat mn budget door fouten van Crew niet compleet is , is dan nu maar gewoon pech blijkbaar.

Beetje vreemd niet ?
nee, als je zo nodig wil veranderen betaal dan je 2 % kosten en val ons daar niet mee lastig. Dit is echt niet de eerste keer dat er strafpunten na de race worden uitgedeeld.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 juni 2010 @ 19:49:02 #242
Maffe Fries
pi_82297184
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Beetje vreemd niet ?
Het kan gebeuren dat er een onderdeel per ongeluk geen punten heeft gekregen. Zodra we hier van wisten hebben we actie ondernomen en gemeld wanneer het opgelost zou zijn.

Je had voordat wij konden reageren al gewisseld en naar eigen zeggen niet het juiste team samen kunnen stellen. Dit is jammer, maar het kan helaas voorkomen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 juni 2010 @ 19:49:49 #243
Maffe Fries
pi_82297215
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

nee, als je zo nodig wil veranderen betaal dan je 2 % kosten en val ons daar niet mee lastig. Dit is echt niet de eerste keer dat er strafpunten na de race worden uitgedeeld.
Je bedoelt hopelijk punten
pi_82297228
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Het is juist gecorrigeerd . Dus wat mij betreft positief heb extra budget had ik alleen graag in willen kunnen zetten.
pi_82651778
Niet vergeten! Geheugensteuntje Formule 1-manager: Canada

Let op! Vrijdag 11 juni 2010 om 23:59 uur zal de F1-manager weer op slot gaan, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt!
pi_82817948
Heren en dames, het Puntenbericht volgt morgen. Excuus.

Tegenwoordig werk ik (gelukkig begin ik wat later op de ochtend), en aangezien ik nu omval, ga ik maar slapen. Heb nu net de Excelfile zover afgemaakt dat ik weet wie er het best gescoord hebben van ruim 550 userteams.

Er lijkt nu alles goed gegaan te zijn met punten en budget uitdelen, en tien seconden na 20 uur waren ook de waardes van de onderdelen in het Teammanagement weer correct bijgewerkt. De caching daar lijkt verdwenen.

Het enige wat nu nog niet afwijkt - bij slechts een paar users en maar een klein beetje - is de ranking die genoemd wordt in je Persoonlijk Profiel en de daadwerkelijke ranking in het Klassement (rankings). Dat is zeker overkomelijk

Trusten
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:40:54 #247
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82818053
trusten en goed bezig
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:26:05 #248
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_82822517
Eindelijk al dat goedkope spul weg kunnen doen Waarom hebben jullie het gat tussen TR en die pauperteams op laten lopen tot meer dan 10 miljoen?
pi_82822941
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:26 schreef CAP. het volgende:
Eindelijk al dat goedkope spul weg kunnen doen Waarom hebben jullie het gat tussen TR en die pauperteams op laten lopen tot meer dan 10 miljoen?
Dat heeft Toro Rosso zelf gedaan En de mindere teams hebben aan het verschil bijgedragen.

Er is een minimum van 80% van de oorspronkelijke waarde en een maximum van 120% van de oorspronkelijke waarde in de waardeaanpassing. Dus de verschillen kunnen stabiliseren. Je kunt zelf nakijken hoe duur onderdelen waren als je in het menu gaat kijken onder <managerinformatie> / <teams>.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 15-06-2010 19:43:39 (juiste menubenaming) ]
pi_82865157
Iets later geworden ivm een overleg over de aankomende FOK! Voetbalmanager deze avond, maar dan toch:

Punten Ronde 8 FOK! Formule 1-manager

De strafpunten die deze race zijn uitgedeeld:

Vitaly Petrov, drivethroughpenalty voor jumpstart: -15
Vitaly Petrov, drivethroughpenalty voor vermijdbare crash met De la Rosa: -0 (tweede dt)
Nico Hülkenberg, drivethroughpenalty voor te snel rijden pitstraat: -15
Felipe Massa, strafseconden (drivethroughpenalty) voor te snel rijden pitstraat: -15

Red Bull-motor, versnellingsbakwissel Webber: -10
HRT-motor, versnellingsbak Senna: -15
BMW Sauber-motor: motor De la Rosa: -15

Lotus Racing-chassis, remmen Trulli: -15
Virgin Racing-chassis, stuurinrichting Glock: -15

De waarschuwingen voor Robert Kubica en Jaime Alguersuari voor gevaarlijk rijgedrag tellen niet als straf voor de manager, en Michael Schumacher heeft helemaal niets gehoord van de stewards, dus ook daar doen we niets mee.

-----------------------------------------

Over twee weken, op zondag 27 juni wordt de Grand Prix van Europa gereden op het circuit van Valencia in Spanje. De volgende ronde sluit op vrijdag 25 juni 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt!
  Moderator zondag 27 juni 2010 @ 12:00:02 #251
18653 crew  D.
pi_83352710
OmkeReunze op vakantie?
pi_83356197
Hoezo? Europa staat erbij

http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.php

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83378116
Helaas heb ik nog geen vakantie
wel gister lekker genoten van het mooie weer en dus geen tijd voor het kijken van de kwalificatie.
Hierdoor kwam ik er vanmiddag pas achter dat er iets fout was gegaan met het bijwerken van de punten van de kwalificatie. Maar alle puntjes staan er nu weer netjes. Hoewel de tijdstraffen en andere strafpunten nog moeten komen...
Omke's FOK! F1-manager Puntencalculator 2010
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
pi_83390931
Mensen die net als ik Webber in de manager hebben, veel sterkte
pi_83391385
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Mensen die net als ik Webber in de manager hebben, veel sterkte
*Meldt

Maar ehm, hij is alleen niet geklasseerd, er komen iig geen strafpunten bij zoals bij minstens 10 andere coureurs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')