Jup, die heb ik inderdaad.... dat zal het zijn danquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Sally het volgende:
Er ontbrekende precies die 41 punten voor de race van de motor van Force India, wat miijn collega hierboven zegt (foei PSM)
Heb je inderdaad dat onderdeel in je team Liam_xi, is het meteen verklaard
Dit zou mogelijk voor een betere verdeling kunnen zorgen ja, maar dan zou ik met dit systeem eerst flink gaan doorrekenen. Je behoudt de kans dat hetzelfde gebeurt als dit jaar. Verkeerde keuze en pech met wisselen betekent heel veel moeite hebben om de goed presterende onderdelen te kopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef mbn het volgende:
[..]
Je hoeft het niet per se in te schatten. Je kan waardevermeerdering of vermindering ook plaats laten vinden op basis van de relatieve prestatie. De coureur die als waarde de 14de waarde wordt en dan 6de wordt stijgt in prijs en de coureur met de 4de waarde die 12de wordt daalt als waarde. In de loop van een seizoen komen zo de waardes uit op een gemiddelde prestatie. Allen in de startwaarde zit je inschatting.
Dat zou echter wel meer aanpassingen in het systeem betekenen dan waarschijnlijk gewenst. Met het huidige systeem kan op basis van de ervaringen en wat rekenwerk de boel volgend jaar beter uit de bus komen.
Ho STOP wacht , Sally / PSM heeft dit ook invloed op mijn team ? krijg ik ook nog meer budget uitgedeeld ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had een onderdeel bij het invoeren overgeslagenIs nu hersteld. Komende nacht wordt alles bijgewerkt
Ging om de motor bij Force India. Dat is nu bijgewerktquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Ho STOP wacht , Sally / PSM heeft dit ook invloed op mijn team ? krijg ik ook nog meer budget uitgedeeld ?
Voor degenen die het onderdeel tijdens de Grand Prix van Turkije hadden komt er komende nacht budget bij jaquote:
kan ik helaas nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
Wil je dan mn update die ik vanmiddag heb gewisseld terugdraaien ?
Kunnen we helaas niet aan beginnen, sorry.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:08 schreef Joene het volgende:
Kan je die vraag dan even naar achter meenemen ?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had een onderdeel bij het invoeren overgeslagenIs nu hersteld. Komende nacht wordt alles bijgewerkt
Niet , want de post van PSM is na mijn post over dat ik heb gewisseld , heb nu dus een eventuele wissel gedaan om budget redenen die ik ms anders had kunnen doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Kunnen we helaas niet aan beginnen, sorry.
En als TS lees je hier vast mee, en had je het kunnen weten imo:
[..]
tegenoverquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef Joene het volgende:
heeel mn team op de schop gedaan en webber gekocht
Ik noem 9:18 geen middag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
Wil je dan mn update die ik vanmiddag heb gewisseld terugdraaien ?
raar dat je het nog kan veranderen na de VT.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Sally het volgende:
Je bedoelt deze
[..]
tegenover
[..]
Ik noem 9:18 geen middag.
En nogmaals: daar kunnen we niet aan beginnen. Een goede manager kiest ook de juiste tijdstippen om te wisselen. Ik bijvoorbeeld wacht altijd tot op vrijdagen de VT's geweest zijn.
Mwah dat is natuurlijk een bullshit redenen zodra ik mn budget compleet heb is het moment om te wisselen aangebroken dat ik nu buiten mijn toedoen wissel op het moment dat mn budget door fouten van Crew niet compleet is , is dan nu maar gewoon pech blijkbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Sally het volgende:
Je bedoelt deze
[..]
tegenover
[..]
Ik noem 9:18 geen middag.
En nogmaals: daar kunnen we niet aan beginnen. Een goede manager kiest ook de juiste tijdstippen om te wisselen. Ik bijvoorbeeld wacht altijd tot op vrijdagen de VT's geweest zijn.
nee, als je zo nodig wil veranderen betaal dan je 2 % kosten en val ons daar niet mee lastig. Dit is echt niet de eerste keer dat er strafpunten na de race worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah dat is natuurlijk een bullshit redenen zodra ik mn budget compleet heb is het moment om te wisselen aangebroken dat ik nu buiten mijn toedoen wissel op het moment dat mn budget door fouten van Crew niet compleet is , is dan nu maar gewoon pech blijkbaar.
Beetje vreemd niet ?
Het kan gebeuren dat er een onderdeel per ongeluk geen punten heeft gekregen. Zodra we hier van wisten hebben we actie ondernomen en gemeld wanneer het opgelost zou zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah dat is natuurlijk een bullshit redenen zodra ik mn budget compleet heb is het moment om te wisselen aangebroken dat ik nu buiten mijn toedoen wissel op het moment dat mn budget door fouten van Crew niet compleet is , is dan nu maar gewoon pech blijkbaar.
Beetje vreemd niet ?
Je bedoelt hopelijk puntenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee, als je zo nodig wil veranderen betaal dan je 2 % kosten en val ons daar niet mee lastig. Dit is echt niet de eerste keer dat er strafpunten na de race worden uitgedeeld.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee, als je zo nodig wil veranderen betaal dan je 2 % kosten en val ons daar niet mee lastig. Dit is echt niet de eerste keer dat er strafpunten na de race worden uitgedeeld.
Dat heeft Toro Rosso zelf gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:26 schreef CAP. het volgende:
Eindelijk al dat goedkope spul weg kunnen doenWaarom hebben jullie het gat tussen TR en die pauperteams op laten lopen tot meer dan 10 miljoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |