quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:03 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En toch moet het erin kunnen. Tenzij je niet helemaal strak bent.
Nou ik zit wel boven die vier centimeter en ik kan me indenken dat dat lulletje gewoon nul komma nul effect heeft, laat staan dat er sprake is van penetratie als er sprake is van wat grotere kleine schaamlippen... 4 cm is gewoon fucking klein, misschien heb jij wel een perfecte playboy poes... 4 cm is gewoon fucking kleinquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik kan me niet inbeelden hoe je 4cm niet binnen krijgt hoor
stel je hebt allebei geen maatje topmodel hè.. stelquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de minste beweging die 4 cm niet meer genoeg is. Whehehe. Mental image heeft van doodstil liggende fok!ker om hem er maar in te houden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Mental image heeft van doodstil liggende fok!ker om hem er maar in te houden.![]()
Maar ja, die lijst is dan ook ZO incompleetquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens is dit de laatste: boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24 Dipkip staat niet in de lijst.
Jij hebt echt rare verhalen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:22 schreef Dipkip het volgende:
Het was zeg maar als je naar je duim kijkt, nog voor de tweede knokkel hield het op. Dan heb je zelfs als je alletwee slank bent (dat waren we op zich wel, ik nu niet meer maar toen gewoon normaal en hij had een wasbordje) toch wel buik / benen die voorkomen dat je er echt makkelijk tot de wortel ingaat. En schaamlippen inderdaaddus het was meer er tussen dan er in zeg maar. En als ie dan bewoog zelfs dat niet meer. Het werkte gewoon echt niet. Aftrekken moest met de pincetgreep. Het lijkt me wel echt sneu voor mannen die dit hebben hoor. Nou was dit dus een enorme hufter dus ik heb geen medelijden met hem (karma is een kreng kerel!) maar in het algemeen, ja, echt zielig. Klinkt misschien hard maar ik vind het een echte handicap, want je kunt dus gewoon iets niet wat echt bij het leven hoort.
Damnnnn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb een fokker gedate met een piemel van 4 centimeter. Stijf. Dat was dus niet![]()
is tog wel zielig als je dat hebt en iedereen weet hetquote:Op maandag 5 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
Dus we kunnen jou uitsluiten Ade? Misschien moet iedere fokker die het niet is zich hier komen melden. Over een topic of 20 weten we dan dmv deductie wie het is!!
Nu je het zegt, ik heb al in tijden geen post meer van hem gezienquote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef pasopikbijt het volgende:
is tog wel zielig als je dat hebt en iedereen weet het
ik zou dan sowieso een nieuw account maken
dat zeg ikquote:Op maandag 5 april 2010 12:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb al in tijden geen post meer van hem gezien
Sinds wanneer zit die erIN.quote:
misschien bedoelt ie gewoon dat ie te kort is om over de clitoris heen te wrijvenquote:
Adelante heeft het lijf van Jantje Smit. Tenminste, dat heb ik ergens gehoord.quote:Op maandag 5 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
Dus we kunnen jou uitsluiten Ade? Misschien moet iedere fokker die het niet is zich hier komen melden. Over een topic of 20 weten we dan dmv deductie wie het is!!
Nou word ik ook nieuwsgierig.quote:Op maandag 5 april 2010 12:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, zn laatste post is van vorig jaar in de singlesreeks.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk het 2e.quote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
misschien bedoelt ie gewoon dat ie te kort is om over de clitoris heen te wrijven
of hij weet niet waar die het over heeft.
Ja, maar niet zijn palingquote:Op maandag 5 april 2010 13:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Adelante heeft het lijf van Jantje Smit. Tenminste, dat heb ik ergens gehoord.
Geld, my dear Watson!quote:Op maandag 5 april 2010 18:57 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Als ie zo'n flinke heeft, was yolanthe niet weggevlucht
Ik zou dan wel stiekem buiten de deur neuken hoorquote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
Elke vrouw, geloof me ELKE, kan prima met een stijve plasser van 4 cm leven als er een bankrekening van 4 miljoen achter hangt.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik zou dan wel stiekem buiten de deur neuken hoor
Dat is dan ook je goed rechtquote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van.quote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
Elke vrouw, geloof me ELKE, kan prima met een stijve plasser van 4 cm leven als er een bankrekening van 4 miljoen achter hangt.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
Ja.quote:
ghehe... nou ik heb geen 4 miljoen maar je bent welkom...quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
ECHT NIET.............. ik zou hem direct inruilenquote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
10 cm en 2 miljoen euro, of 18 cm en broke! Wat o wat gaat het worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef iennemiennemutten het volgende:
[..]
ECHT NIET.............. ik zou hem direct inruilen
10 cm en 2 miljoen euro.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:54 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
10 cm en 2 miljoen euro, of 18 cm en broke! Wat o wat gaat het worden.
Is die van jou maar 35 cmquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
10 cm en 2 miljoen euro.
Dan liet ik hem voor dat geld verlengen naar mijn huidige maat, 35 cm.
Zo vaak mogelijk ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
dat laatste is bij mij nog van toepassing ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:54 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
10 cm en 2 miljoen euro, of 18 cm en broke! Wat o wat gaat het worden.
nou dan moet ik jou teleurstellen, want mijn vriendinquote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef pasopikbijt het volgende:
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar niet alle vrouwen zijn zoals in films.
De jouwe doet het wel alleen met je vanwege je geld?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef Dalando het volgende:
nou dan moet ik jou teleurstellen, want mijn vriendin
is op je geld uit en daar ben je trots op?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
nou dan moet ik jou teleurstellen, want mijn vriendin
Niet?!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dat laatste is bij mij nog van toepassing ook
en ja, dat dan veel en veel liever dan de eerste optie.
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar niet alle vrouwen zijn zoals in films.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Joene het volgende:
De mijne trekt dan helemaal naar binnen ? dan is het zo een soort navel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |