quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef TheoW het volgende:
Verkeerde TOPIC, moet zijn>
Hoe KLEIN in strakke toestand
Als ik strak sta ben ik nog steeds maar 1,85M ....quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef TheoW het volgende:
Verkeerde TOPIC, moet zijn>
Hoe KLEIN in strakke toestand
Na het sporten krimpt die bij mij juist. Al het bloed moet natuurlijk naar (andere) vitale organenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:37 schreef OngeschiktX het volgende:
Net gemeten, rond de 10 cmHij is nu ook redelijk gemiddeld slap.
![]()
Na het sporten heb ik altijd het idee dat andere mannen een veel grotere hebben en dat ik aan de kleine kant zit. Dus of het gemiddelde ligt hoger of mannen met een kleine slappe durven niet te douchen na het sporten.
23 cm is wel erg lang.quote:
De mijne is kut om te meten, als ik meetding gevonden heb issie alweer stuk kleiner.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:04 schreef FokR het volgende:
[..]
23 cm is wel erg lang.
Zit je bijna 10 cm boven het gemiddelde!
Weet je het zeker of lul je maar wat.
Zou niet blij zijn met 23 cm... jezus zeg!
Dan trek je dr ff aan, is ie weer stuk groter.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
De mijne is kut om te meten, als ik meetding gevonden heb issie alweer stuk kleiner.
Als er iets is dat niet interresant is dan zijn het slappe lullen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef Bulletslut het volgende:
Hoe groot is een man zijn penis in slappe toestand?
Kan niet dag en nacht hard zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Als er iets is dat niet interresant is dan zijn het slappe lullen!
Nee liever nietquote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Bastard het volgende:
Toch gauw een cm of 8 maar je moet hem es zien in woedende toestand!
Hoeft ook niet, maar dan is het ook niet interresant.quote:
Een slappe is toch ook leuk om aan te kriebelen, zeker weten dat ie zo stijf is.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar dan is het ook niet interresant.
Zolang hij maar een staande ovatie geeft zodra het nodig is is het prima, of wanneer hij me wil lokken ermee, dat lukt niet met een slappe, waar ik een stijve(van hem dan) niet kan weerstaan.
Dat ken ik jaquote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Bij mn vriend is het echt zowat niks als ie slap is. Toen ik m voor t eerst een keer zonder erectie naakt zag had ik echt zoiets vanwaar de hel is je lul gebleven. Stijf is ie ongeveer 4x zo lang.
Ik had dat nog nooit gezien, andere vriendjes die ik heb gehad hadden dan denk ik meer een vleeslul, dan hing het wel slapjes en misschien 30% korter maar er bleef redelijk wat over zeg maar. Dus toen ik dit bij mn vriend zag dacht ik echt dat er iets mis was ofzo, zn lul leek wel helemaal wegquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:10 schreef pasopikbijt het volgende:
Dat ken ik jaals we gaan douchen en het water wil maar niet warm worden dan is ie echt heel klein, maar in volle oorlogssterkte is die ook minstens 4x zo lang en 2x zo breed dus dat is wel weer in orde dan
ze bestaan er in alle soorten en matenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had dat nog nooit gezien, andere vriendjes die ik heb gehad hadden dan denk ik meer een vleeslul, dan hing het wel slapjes en misschien 30% korter maar er bleef redelijk wat over zeg maar. Dus toen ik dit bij mn vriend zag dacht ik echt dat er iets mis was ofzo, zn lul leek wel helemaal weghij heeft me echt enorm uitgelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een echte Fok!kerquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze noemen me wel The Tripod.... geen idee waarom, want ik heet Jeroen.
Niet nodig. Ik heb een fokker gedate met een piemel van 4 centimeter. Stijf. Dat was dus nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef pasopikbijt het volgende:
ze bestaan er in alle soorten en maten![]()
als je echt iets kleins wil zien typ in in google afbeeldingen: small penis. Maar dan moet natuurlijk wel je filter uitstaan.
Zet er dan bij hoe groot ie in volle sterkte is, kunnen we het verschil vergelijken met iedereen hier en dat is leukquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n zinloze vraag heSlap zegt helemaal niks (en verandert ook nog eens enorm door temperatuur, moeten plassen, opgewonden zijn, etc. etc.)
Ja, hallo! Dat was niet de vraag!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zet er dan bij hoe groot ie in volle sterkte is, kunnen we het verschil vergelijken met iedereen hier en dat is leuk
Gemiddeldes zijn gemiddeldes. Ik kan alleen voor mijzelf spreken. En mijn lul is in het echt niet ineens kleiner omdat 95% van Fok liegtquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:28 schreef VatosLoco het volgende:
Grappig dat de gemiddelde volgens onderzoeken tussen de 12 en 16 cm liggen, en toch heeft 95% van Fok een lul groter dan 18 cm![]()
Misschien een tip om niet vanaf je anus te meten, zo vallen er nogal wat cm's weg
die van mijn vriend is ook 18 cm, heb het zelf gemetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:28 schreef VatosLoco het volgende:
Grappig dat de gemiddelde volgens onderzoeken tussen de 12 en 16 cm liggen, en toch heeft 95% van Fok een lul groter dan 18 cm![]()
Misschien een tip om niet vanaf je anus te meten, zo vallen er nogal wat cm's weg
Heb je 'm opgemeten dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb een fokker gedate met een piemel van 4 centimeter. Stijf. Dat was dus niet![]()
16 cmquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zet er dan bij hoe groot ie in volle sterkte is, kunnen we het verschil vergelijken met iedereen hier en dat is leuk
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb een fokker gedate met een piemel van 4 centimeter. Stijf. Dat was dus niet![]()
Nee maar gezien dat je alleen je duim en wijsvinger kon gebruiken om hem af te trekken gok ik dat ik er niet ver naast zit met die inschatting.quote:
Whaha... dat ziet er uit... aftrekken met duim en wijsvinger.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee maar gezien dat je alleen je duim en wijsvinger kon gebruiken om hem af te trekken gok ik dat ik er niet ver naast zit met die inschatting.
Oei, waarschijnlijk zit er nu een fokker 'm te knijpen. Want wat als je zijn identiteit onthult. Ik ben best nieuwsgierig eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee maar gezien dat je alleen je duim en wijsvinger kon gebruiken om hem af te trekken gok ik dat ik er niet ver naast zit met die inschatting.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Oei, waarschijnlijk zit er nu een fokker 'm te knijpen. Want wat als je zijn identiteit onthult. Ik ben best nieuwsgierig eigenlijk.
Uh... don't know!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe heet dat topic ook alweer met dat schema wie het met wie doet?
Help Boebiedoe met zijn 'verlanglijstje'!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe heet dat topic ook alweer met dat schema wie het met wie doet?
Je aanvloog??quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ie m zit te knijpen, ik heb het al eens eerder vertelt in dit subforum. Hij weet wie hij is en dat is genoegtis zo'n heel gefrustreerd type (logisch wel) wat zo opgefokt raakte dat ie m er niet in kan parkeren dat ie me aanvloog (minder logisch). Dus sindsdien vind ik het leuk af en toe een compleet kreng te zijn en langs de neus weg het verhaal op te halen over de fokker met de micropenis
Hoe kan het dat hij zijn 4cm niet bij jou naar binnen kreeg?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ie m zit te knijpen, ik heb het al eens eerder vertelt in dit subforum. Hij weet wie hij is en dat is genoegtis zo'n heel gefrustreerd type (logisch wel) wat zo opgefokt raakte dat ie m er niet in kan parkeren dat ie me aanvloog (minder logisch). Dus sindsdien vind ik het leuk af en toe een compleet kreng te zijn en langs de neus weg het verhaal op te halen over de fokker met de micropenis
4 fucking centimeter,. weet je hoe klein?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij zijn 4cm niet bij jou naar binnen kreeg?
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
4 fucking centimeter,. weet je hoe klein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |