SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
35 is het gemiddelde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
35 is het gemiddelde...Dan heb ik wel een heule kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
ff op je pols blazen en door een ander laten meten. Komt goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Joene het volgende:
De mijne trekt dan helemaal naar binnen ? dan is het zo een soort navel.
ik moet er idd bij vermelden dat dit is met het slaapkamerraam open.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Wat is de temperatuur waarbij we moeten meten? Best belangrijk om te weten.
35 is het gemiddelde...whahhahahaaaaaaaa, echt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, nu? Of in de winter, zomer, lente, herfst?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik moet er idd bij vermelden dat dit is met het slaapkamerraam open.
Dat kan ik me nog goed herinneren, toen was ie 7,54 centimeter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
Eerder vermeld verhaal was toen het -19 was in februari 2009.
Dat is een enorm formaat voor zo een koude dag, REPSECT !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog goed herinneren, toen was ie 7,54 centimeter.
Ik mocht hem wel uitrekken toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is een enorm formaat voor zo een koude dag, REPSECT !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |