abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79799206
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als een politicus roept dat het allemaal de schuld is van de moslims.
Dat krijg je ervan als je willekeurige fietsers en voetgangers mishandeld en beroofd..
EN JA!
Mensen die vooral de hand boven het hoofd worden gehouden door LINKSCHMENSEN zoals jij..

Jij snapt schijnbaar niet dat er mensen ontzettend kwaad worden over positieve discriminatie/ subsidies/ buurthuizen/ leeruitstapjes (lees vakanties) en kopjes thee drinken met een bepaalde groep mensen waarvan voornamelijk de jeugd het velen hier in Nederland elke dag het bloed letterlijk en figuurlijk onder de nagels vandaan haalt..

En als men dan na een reeks incidenten (Wanneer wordt een reeks incidenten een gewoonte genoemd?!) een 'vergeldings-actie', zoals ik het zie, uitvoert is het de schuld van een politicus?

Leg mij eens uit sjaaltjes-drager: Waarom gebeurt dit dan Veenendaal? En niet elke dag in Nederland?

OMDAT DE MAROKKAANSE JEUGD IN VEENENDAAL ZICH GEDRAAGT ALS EEN ROEDEL LAFFE HYENA'S!! En hun ouders/ familie/ vrienden/ geestelijken weer eens lekker de ander kant op kijken omdat mensen zoals Job Cohen en de huidige burgermeester van Veenendaal vragen of ze misschien een lekker kopje munt-thee willen!

Nog een bakje?
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen dan dooft het licht.."
"Madju Terus!"
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:07:08 #103
297939 PeterLudolf
Ordnung muss sein
pi_79799319
Het is allemaal Geert Wilders zijn schuld. Voordat Geert Wilders bekend werd kwamen Marokkanen nooit negatief in het nieuws.
Manni weiß was Autos brauchen
pi_79799663
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:07 schreef PeterLudolf het volgende:
Het is allemaal Geert Wilders zijn schuld. Voordat Geert Wilders bekend werd kwamen Marokkanen nooit negatief in het nieuws.
KRANTEN EN TELEVISIE BEPALEN HET NIEUWS!!!
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen dan dooft het licht.."
"Madju Terus!"
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:22:21 #105
297939 PeterLudolf
Ordnung muss sein
pi_79799916
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:16 schreef Tallywhacker het volgende:

[..]

KRANTEN EN TELEVISIE BEPALEN HET NIEUWS!!!
Ik was sarcastisch.
Manni weiß was Autos brauchen
pi_79800159
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef PeterLudolf het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch.
Ik ook
"Madju Terus!"
pi_79800277
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als een politicus roept dat het allemaal de schuld is van de moslims.
Die ridicule collectivistische onzin volgend, is het toch verbazingwekkend hoe weinig aanvallen van boze blanke bokito's er zijn tegen moslims en/of moskees, vind je niet?

Bijna net zo verbazingwekkend als de op zich redelijke manier waarop veel Europese moslims zich uiten als je ziet uit wat voor vuiligheid die haatDonaldDuck van ze is opgebouwd...

Iets met soep en heet eten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 april 2010 @ 04:26:04 #108
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_79817498
Dit is slechts een incident, mensen. Niets om je druk over te maken, 't zijn gewoon een stel jochies die zich niet begrepen voelen! Misschien kunnen we ze een weekendje weg naar de achterhoek geven, zodat ze wat van de cultuur opsnuiven! Verder is een buurtcentrum inclusief buurtvaders een leuk idee, want echt structueel problemen, nee dat geven ze niet.

Maar als je het maar laatom deze arme jongens over 1 kam te scheren, ze hebben het al moeilijk genoeg.

Klinkt achterlijk, als je het van die kant bekijkt, hé?
'sup.
pi_79818893
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:56 schreef damian5700 het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat deze discussie van een enorm belang is. De term gematigde islam is geen islamitische term, want Allah is immers ondeelbaar.
En er wordt in de koran niet gesproken over gematigd als het geloof van een moslim in Allah vermindert.
In de Koran wordt wel degelijk gesproken over gematigdheid en het gevaar van overdrijvingen in het geloof.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79821166
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat hebben de linkse partijen en willekeurige moslims met de eventuele moord op Wilders te maken?
Niet een vraag met een tegenvraag proberen te ontwijken als je geen antwoord weet.
  donderdag 1 april 2010 @ 10:25:19 #111
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79821359
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In de Koran wordt wel degelijk gesproken over gematigdheid en het gevaar van overdrijvingen in het geloof.
In de Koran wordt gesproken over de gematigde islam? Is het mogelijk dat jij die specifieke soera aanhaalt?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_79821801
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In de Koran wordt gesproken over de gematigde islam? Is het mogelijk dat jij die specifieke soera aanhaalt?
Ik had het over gematigdheid in geloof:

"Overschrijdt niet de grenzen van jullie religie". Koran 5:77.

In combinatie met de overleveringen van de profeet:

"Verloren zijn zij die zich overgeven aan overangstvalligheid".
En de Profeet herhaalde dit drie maal. Imam an-Nawawi zei, dat de mensen naar wie hier verwezen wordt als "zij die zich overgeven aan overangstvalligheid" slaat op diegenen die hun grenzen overschrijden, zowel met wat ze zeggen als met wat ze doen. Klaarblijkelijk benadrukken de twee bovengenoemde overleveringen, dat het gevolg van overdrijving en fanatisme een absoluut verlies voor dit leven en het hiernamaals is.

De Profeet, vrede zij met hem, was gewoon te zeggen: "Maak het jezelf niet te moeilijk, opdat je er niet aan onderdoor gaat. Mensen die er voor jou waren hebben zichzelf overbelast en gingen ten onder. Wat er van hen overbleef is te vinden in kluizenaarsverblijven en kloosters".
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 10:47:15 #113
230491 Zith
pls tip
pi_79822161
quote:
Op donderdag 1 april 2010 04:26 schreef De_Groentenboer het volgende:
Dit is slechts een incident, mensen. Niets om je druk over te maken, 't zijn gewoon een stel jochies die zich niet begrepen voelen! Misschien kunnen we ze een weekendje weg naar de achterhoek geven, zodat ze wat van de cultuur opsnuiven! Verder is een buurtcentrum inclusief buurtvaders een leuk idee, want echt structueel problemen, nee dat geven ze niet.

Maar als je het maar laatom deze arme jongens over 1 kam te scheren, ze hebben het al moeilijk genoeg.

Klinkt achterlijk, als je het van die kant bekijkt, hé?
Je klinkt vooral dom

rotjochies zijn rotjochies. Scheer ze maar over een kam. Je moet echter niet alle nederlanders en de christenen de schuld geven van de acties van een paar blanke christenen rotjochies.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 1 april 2010 @ 12:29:19 #114
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79825723
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef Mutant01 het volgende:

Ik had het over gematigdheid in geloof:
Ik ben al twee pagina's over iets anders aan het praten. Dat weet je best.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_79833042
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Je klinkt vooral dom

rotjochies zijn rotjochies. Scheer ze maar over een kam. Je moet echter niet alle nederlanders en de christenen de schuld geven van de acties van een paar blanke christenen rotjochies.
Je schijnt nogal goed op de hoogte te zijn. Die rotjochies zijn roomblanke PVV-ers en nog christenen ook volgens jou.

Deel je bron eens met mij of ben je aan het duimzuigen?
pi_79833211
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet een vraag met een tegenvraag proberen te ontwijken als je geen antwoord weet.
ik weet het antwoord wel, namelijk dat het op hetzelfde neer komt.
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 19:06:25 #117
230491 Zith
pls tip
pi_79840931
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je schijnt nogal goed op de hoogte te zijn. Die rotjochies zijn roomblanke PVV-ers en nog christenen ook volgens jou.

Deel je bron eens met mij of ben je aan het duimzuigen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_79892009
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je kunt vrouwenbesnijdenis niet vereenzelvigen of correleren met de islam. Vrouwenbesnijdenis is een culturele uiting dat zich slechts regionaal uit en geen kenmerk van de islam of een breedgedragen uiting is onder islamieten.
Wat jij zegt klopt niet. Tenzij je doelt op verminking, dan heb je gelijk, dat komt in de islam niet voor.
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
pi_79892644
Dit is pas het begin in Veenendaal
pi_79896215
Incident.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')