Dat krijg je ervan als je willekeurige fietsers en voetgangers mishandeld en beroofd..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als een politicus roept dat het allemaal de schuld is van de moslims.
KRANTEN EN TELEVISIE BEPALEN HET NIEUWS!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:07 schreef PeterLudolf het volgende:
Het is allemaal Geert Wilders zijn schuld. Voordat Geert Wilders bekend werd kwamen Marokkanen nooit negatief in het nieuws.
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:16 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
KRANTEN EN TELEVISIE BEPALEN HET NIEUWS!!!![]()
Ik ookquote:
Die ridicule collectivistische onzin volgend, is het toch verbazingwekkend hoe weinig aanvallen van boze blanke bokito's er zijn tegen moslims en/of moskees, vind je niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als een politicus roept dat het allemaal de schuld is van de moslims.
In de Koran wordt wel degelijk gesproken over gematigdheid en het gevaar van overdrijvingen in het geloof.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:56 schreef damian5700 het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat deze discussie van een enorm belang is. De term gematigde islam is geen islamitische term, want Allah is immers ondeelbaar.
En er wordt in de koran niet gesproken over gematigd als het geloof van een moslim in Allah vermindert.
Niet een vraag met een tegenvraag proberen te ontwijken als je geen antwoord weet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat hebben de linkse partijen en willekeurige moslims met de eventuele moord op Wilders te maken?
In de Koran wordt gesproken over de gematigde islam? Is het mogelijk dat jij die specifieke soera aanhaalt?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de Koran wordt wel degelijk gesproken over gematigdheid en het gevaar van overdrijvingen in het geloof.
Ik had het over gematigdheid in geloof:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In de Koran wordt gesproken over de gematigde islam? Is het mogelijk dat jij die specifieke soera aanhaalt?
Je klinkt vooral domquote:Op donderdag 1 april 2010 04:26 schreef De_Groentenboer het volgende:
Dit is slechts een incident, mensen. Niets om je druk over te maken, 't zijn gewoon een stel jochies die zich niet begrepen voelen! Misschien kunnen we ze een weekendje weg naar de achterhoek geven, zodat ze wat van de cultuur opsnuiven! Verder is een buurtcentrum inclusief buurtvaders een leuk idee, want echt structueel problemen, nee dat geven ze niet.
Maar als je het maar laatom deze arme jongens over 1 kam te scheren, ze hebben het al moeilijk genoeg.
Klinkt achterlijk, als je het van die kant bekijkt, hé?
Ik ben al twee pagina's over iets anders aan het praten. Dat weet je best.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had het over gematigdheid in geloof:
Je schijnt nogal goed op de hoogte te zijn. Die rotjochies zijn roomblanke PVV-ers en nog christenen ook volgens jou.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Je klinkt vooral dom
rotjochies zijn rotjochies. Scheer ze maar over een kam. Je moet echter niet alle nederlanders en de christenen de schuld geven van de acties van een paar blanke christenen rotjochies.
ik weet het antwoord wel, namelijk dat het op hetzelfde neer komt.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet een vraag met een tegenvraag proberen te ontwijken als je geen antwoord weet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je schijnt nogal goed op de hoogte te zijn. Die rotjochies zijn roomblanke PVV-ers en nog christenen ook volgens jou.
Deel je bron eens met mij of ben je aan het duimzuigen?
Wat jij zegt klopt niet. Tenzij je doelt op verminking, dan heb je gelijk, dat komt in de islam niet voor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je kunt vrouwenbesnijdenis niet vereenzelvigen of correleren met de islam. Vrouwenbesnijdenis is een culturele uiting dat zich slechts regionaal uit en geen kenmerk van de islam of een breedgedragen uiting is onder islamieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |